شناسه خبر : 50672
پنجشنبه 04 آذر 1395 , 14:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در برابر بسیج موضع نگیرید!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار:

سخن گفتن علیه بسیج زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است

سبزوار- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: برخی علیه بسیج و آمادگی نظامی کشور موضع گیری می کنند که این به معنای زیر سوال بردن دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی است.

 

سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم در مراسم یادواره پنج شهید محله باهنر سبزوار افزود: تشکیل بسیج از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن نیز ثابت کرد که در کنار سایر نیروهای نظامی آماده دفاع از مرزهای کشور است.
وی اظهار کرد: امروز بسیجیان در لباس مدافعان حرم و در جبهه های نبرد در سوریه و عراق حضور دارند و دشمن را در آستانه نابودی قرار داده اند.
وی گفت: توصیه نیروهای انقلابی و بسیجی کشور، اتکا و اعتماد به توان داخلی برای حل مشکلات کشور است.
سرهنگ مظلوم افزود: ملت ایران در طول سال های پس از انقلاب اسلامی در برابر توطئه های دشمن ایستاده و فشارهای سیاسی و نظامی و تحریم های اقتصادی دشمن خللی در اراده آهنین مردم ایجاد نمی کند.

 وی ادامه داد: دشمن با ابزار های مختلف از جمله ماهواره، فضای مجازی صرف هزینه های بسیار در تلاش برای سست کردن اعتقادات دینی مردم است اما تا زمانی که فرهنگ عاشورا، ایثار و شهادت در جامعه جاری باشد، تلاش دشمن بی ثمر خواهد ماند.
شهرستان سبزوار حدود یک هزار شهید و چهار هزار جانباز و ایثارگر دارد.

مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.

 

انتهای پیام /*

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi