شناسه خبر : 50868
شنبه 20 آذر 1395 , 14:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت جانباز 70 درصد مراغه ای

پیکر جانباز 70 درصد ، شهید "صاحبعلی محمدپور" امروز با حضور مردم، مسئولان و خانواده های شهدا در مراغه تشییع و در گلشن زهرای این شهر به خاک سپرده شد.

فاش نیوز - جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس پس از سالها دوری از دوستان و همرزمان شهیدش، صبح پنجشنبه 18 آذرماه 95 به غافله شهدا ملحق شد.

به گزارش فاش، جانباز  شهید "صاحبعلی محمدپور" پس از تحمل  35 سال رنج و درد ناشی از  جراحات جنگ تحمیلی در سن60 سالگی به فیض شهادت نائل شد.
این رزمنده دفاع مقدس و جانباز سرافراز، دوم خرداد 1360 در منطقه عملیاتی شوش خوزستان بر اثر اصابت  ترکش به افتخارجانبازی نائل شده بود.
شهید محمد پور به خاطر بیماری و عوارض ناشی از جراحت و جانبازی در بیمارستان امیر المومنین(ع) مراغه بستری بود که بامداد هیجدهم آذر به یاران شهیدش پیوست.
مجلس بزرگداشت شهید محمد پور عصر 19 آذر از ساعت 15 تا 17 در مسجد شهدای مراغه برگزار شد.
شهرستان 260 هزار نفری مراغه در طول دوران دفاع مقدس یک هزار و 400 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

فاش نیوز عروج این جانبازفداکار و ایثارگر را به محضر مقام معظم رهبری، عموم مردم حق طلب و شهیدپرور و جامعه ایثارگرکشور و شهرستان مراغه تبریک و تسلیت عرض می نماید.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
بنام خدا
در جاور رحمت و فضل بی نهایت پرودگارات ارام گیر . به همرزنمان بگو برای این سرگشتگان دو عالم دعا کنند تا ان هادی ان یگانه بی نهایت (الله) ما را براه راست هدایت کند . شهادتت مبارک
سلام و درود خدا بر مردانی که خود را با خون خود آراستند.
سلام و تحیت خداوند تبارک تعالی بر مردان بی ادعایی که سرفرازمان کردند. شهید راه حضرت احدیت آرام در آرامگاه ابدی ات آرام گیر که این راه تو ادامه دارد و پرچم کشوری که خودت را فدایش نمودی به دست حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) خواهد رسید.❤
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi