شناسه خبر : 51289
دوشنبه 13 دي 1395 , 15:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کتاب و تمبر شهید حامد جرفی

رونمایی از کتاب و تمبر «شهید حامد جرفی»

استاندار خوزستان گفت: شهید حامد جرفی نماد شهدای کارمندان استان خوزستان و کشور شناخته می‌شود

به گزارش ایسنا، غلامرضا شریعتی که در کنگره بزرگداشت شهید حامد جرفی و شهدای کارمند خوزستان در تالار امام رضا شهرک نفت اهواز سخن می‌گفت بیان کرد: اگر مسئول باشیم صیانت از بیت‌المال، حفظ حریم آن و تلاش برای اثربخشی بیشتر برای مردم ایجاد کردن جزو وظایف ما است نه اینکه فکر کنیم هر طور دلمان خواست باید عمل کنیم. به هر حال شهدا رفتار و عملکردشان با اخلاص بوده و ما نیز باید طوری رفتار کنیم که ادامه دهنده راه آنها باشیم.

شریعتی بیان کرد: آنچه از دولت و دولتی‌ها انتظار می‌رود اداره روند جاری یک جامعه است و معمولا مدیران دولتی نقش ویژه‌ای در پشتیبانی دفاع مقدس و مدیریت غیرنظامی آن داشتند. انتظار بیشتر از آنها در نوع کار خودشان است ولی باز هم کارمندان یک هزار و ۲۰۰ شهید تقدیم در واقع یک هزار و ۲۰۰ برگ زرین را در کارنامه خود به ثبت می رسانند.

استاندار خوزستان در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد: شهید حامد جرفی نماد شهدای کارمندان استان خوزستان و کشور شناخته می‌شود و همه در وصف ایشان حرف‌های بسیاری زدند که نشان از رشادت‌های خوزستانی‌ها به ویژه دشت آزادگان دارد. یک سری اقدامات برای بزرگداشت این شهید مظلوم انجام شده است. امیدوارم خداوند این توفیق را به ما بدهد که وظایف خود را نسبت به شهدا انجام دهیم.

وی در پایان تأکید کرد: امروز از کتاب زندگانی و تمبر رونمایی شد. البته در مراسمی رسمی از سوی سازمان ثبت احوال، شناسنامه این شهید هم رونمایی شده بود. این کارها همه نمادین است و باید ضمن ادامه راه شهدا، تلاش ها برای اسلامی تر کردن و تحقق شعارهای انقلاب نیز بیشتر شود.

انتهای پیام

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi