شناسه خبر : 52545
سه شنبه 15 فروردين 1396 , 09:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع دو پلیس شهید در تهران!

با حضور فرمانده انتظامی تهران بزرگ، مراسم تشییع پیکر شهید ستوان دوم محسن طهماسبی و شهید ستوان دوم مجید خدابنده‌ لو که در جریان تعقیب و گریز به درجه رفیع شهادت نائل شده بودند در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در حال برگزاری است.

 به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، مراسم تشییع پیکر دو شهید فرماندهی انتظامی تهران بزرگ لحظاتی پیش در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آغاز شد.

 در این مراسم سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و جمع دیگر از فرماندهان و روسای پلیس به همراه خانواده شهدا حضور دارند.

 شهید ستوان دوم محسن طهماسبی و شهید ستوان دوم مجید خدابنده‌لو در بامداد 12 فروردین در راستای برقراری نظم و امنیت در اتوبان بسیج در پی مشکوک شدن به یک خودروی پراید و عدم توقف این خودرو اقدام به تعقیب این خودرو کردند که متاسفانه در عملیات تعقیب و گریز در اثر حادثه رانندگی به درجه رفیع شهادت رسیدند.

 لازم به ذکر است که سرنشینان پراید متواری در روز سیزده فروردین دستگیر شدند.

انتهای پیام

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi