شناسه خبر : 52561
سه شنبه 15 فروردين 1396 , 10:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اردوهای یک روزه برای خانواده شهدا در نوروز96

به‌همت شهرداری منطقه 17 تهران صورت گرفت

تهران نیوز پایتخت خبری ایران

تهران‌گردیِ خانواده معظم شهدا در نوروز ۹۶

همزمان با نخستین روزهای بهار، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دارالشهدای تهران در قالب اردوهای یک روزه، به نقاط دیدنی و گردشگری تهران سفر کردند.

به گزارش تهران نیوز ، عقیل منصوری از تهران‌گردیِ خانواده معظم شهدا در نوروز ۹۶ خبر داد.

تورهای گردشگری نوروزی با هدف ارتقاء سطح کیفی اوقات فراغت شهروندان و خانواده معزز شهدا در دارالشهدای تهران برگزار شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷ تهران با اعلام این مطلب افزود: ایام تعطیلات نوروز فرصتی مناسب برای دیدن جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری است از این رو یکی از اقدامات شاخص و موثر ستادگردشگری شهرداری تهران و بازوان اجرایی این ستاد در مناطق شهر تهران برپایی تورهای گردشگری برای شهروندان است.

تورهای گردشگری پیاده‌روی و دوچرخه سواری در قلب تهران

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تورهای گردشگری پیاده‌روی و دوچرخه سواری در قلب تهران با عنوان مسیر سبز از اقدامات زیبایی است که امسال در بحث گردشگری صورت گرفته و با استقبال خوبی از سوی شهروندان مواجه شده و همچنین تورهای تفریحی، زیارتی و گردشگری همه روزه در شهر تهران به صورت نیم روزه و یک روزه برگزار شد.

منصوری با اشاره به استقبال خوب شهروندان افزود: امسال برپایی تورهای گردشگری توسط شهرداری تهران شاخصه دیگری نیز داشته است به نحوی که تورهای ویژه رایگان برای خانواده معزز شهدا و نیز خانواده‌های ساکن در محلات محروم شهر تهران تعریف و به اجرا درآمده و توانسته رضایت این خانواده‌های معزز را جلب کند.

گفتنی است، تورهای گردشگری کاخ سعدآباد، امامزاده صالح علیه‌السلام، برج میلاد و دیگر مکان‌های تاریخی، زیارتی و تفریحی از هفتم فروردین ماه در دارالشهدای تهران آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داشت.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi