شناسه خبر : 52662
چهارشنبه 23 فروردين 1396 , 14:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش مشروح بازدید شهردار منطقه3 تهران از فاش نیوز

شهردار منطقه 3 تهران که به اتفاق جمعی از همکارانش در دفتر فاش نیوز حضور یافته بود، همکاری با ایثارگران را افتخار خود و همکارانش توصیف کرد.

فاش نیوز -  شهردار منطقه 3 تهران که به اتفاق جمعی از همکارانش در دفتر فاش نیوز حضور یافته بود، همکاری با ایثارگران را افتخار خود و همکارانش توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، در این بازدید مهندس "رضا دباغی" شهردار منطقه 3 تهران از تحریریه دیدن کرد و از نزدیک در جریان نحوه اطلاع رسانی پایگاه ایثار وشهادت(فاش نیوز) به خانواده معظم شهدا و ایثارگران قرار گرفت.

در جریان این بازدید ابتدا مدیر مسئول فاش نیوز گزارشی از نحوه فعالیت مجموعه خود ارائه داد و اظهار داشت: پایگاه اطلاع رسانی ایثار و شهادت (فاش نیوز) به عنوان اولین پایگاه خبری مستقل خبری جانبازان از سال 1387 در بین ایثارگران شناخته شده است و همچنان به فعالیت خبری و اطلاع رسانی خود ادامه می دهد.

بهروز ساقی با اشاره به اینکه ما در بسیاری از موارد از جیب خود هزینه کرده ایم تا فاش نیوز همچنان سرپا بماند خاطر نشان کرد: این پایگاه خبری - تحلیلی از سال 87 راه اندازی شده و اولین پایگاه خبری مستقل ایثار وشهادت است که در داخل و حتی خارج از کشور به جانبازان اطلاع رسانی می کند.

این جانباز و فعال رسانه ای ضمن عرض تبریک و خوشامدگویی به شهردار و هیئت همراه اظهار داشت: به همین دلیل بنیاد شهید با افراد و سایت های منتقد برخورد خوبی ندارند و از این لحاظ مورد بی مهری قرار داریم.

وی متذکر شد: متاسفانه در سیستم غلط اداری که در بنیاد شهید حاکم است آموزش های لازم به کارکنان برای مواجهه با مشکلات ایثارگران داده نشده است، مگر کارمندانی که خود ایثارگر هستند.

سپس رضا دباغی شهردار منطقه 3 تهران در این دیدار ضمن تبریک ماه مبارک رجب یادآور شد: مردان واقعی شما هستید که ما مسئولان  در خدمت شما هستیم.

وی اضافه کرد: از اینکه در ابتدای سال توفیق حاصل شد که امسال را با ولادت امیرالمومنین آغاز کنیم امیدوارم سال پر خیر و برکتی برای مجموعه نظام باشد و این موضوع را به فال نیک می گیریم.

مهندس دباغی با اشاره به دیدارهای هفتگی خود با خانواده شهدا و ایثارگران در شهرداری منطقه 3 اظهار داشت: هر وقت از فرهنگ استفاده کردیم موفق و هر جا غافل شدیم ضربه آن را دیدیم و این توفیقی برای شماست که در این حوزه فعالیت می کنید و این فرهنگ نباید به فراموشی سپرده شود.

شهردار منطقه 3 گفت: متاسفانه فضا به گونه ای پیش می رود که فرهنگ ایثار وشهادت نسبت به گذشته در حال کم رنگ تر شدن است، اما امیدواریم شهدا دست ما را بگیرند و به همین امید هم روزگار را سپری می کنیم.مهندس "رضا دباغی" شهردار منطقه 3 تهران با تبریک اعیاد ماه مبارک رجب اظهار داشت: ما درمنطقه 3 شهرداری هر هفته در روزهای دوشنبه با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار می کنیم، نه از این جهت که که به عنوان شهرداری به دیدار آنها می رویم بلکه از این بابت که که ما به عنوان نیروهای انقلاب از فضای معنوی ایثارگری آنها استفاده و بهره ببریم.

وی تصریح کرد: در همه مناطق شهرداری تهران در روزهای دوشنبه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان یک تکلیف و سنت حسنه بنا نهاده شده است.

شهردار منطقه 3 تهران با اشاره به حضور خود در فاش نیوز خاطر نشان کرد: امروز هم این توفیق نصیب ما شد که در کنار جانبازان عزیز حضور پیدا کنیم و از نزدیک با آنها دیدار کنیم، چرا که اعضای فاش نیوز هم خودشان ایثارگر و هم اینکه در خدمت ایثارگران هستند.

دباغی با اشاره به برخی اقدامات شهرداری منطقه 3 در مناسب سازی اماکن یادآور شد: در این راستا در منطقه خود بوستان  شریعتی را مناسب سازی کردیم و برای معلولان به خصوص کودکان تجهیزاتی را در پارک نصب و مناسب سازی کردیم تا جانبازان و معلولان از آن استفاده کنند.

شهردار منطقه 3 با اشاره به دستورالعمل شهرداری تهران گفت: بحث مناسب سازی یک دستور کلی است که همه شهرداری های منطقه حداقل باید در هر منطقه مدنظر قرار دهند و در این راستا برای این کار از پارک شریعتی آغاز و تا 95درصد کار انجام شده است.

دراین دیدار، مهندس موسوی «شهردار ناحیه 5 منطقه3»، ابوالفضل میرزایی«فرمانده بسیج شهرداری منطقه3»، خانم خسروی «معاون توسعه و منابع انسانی»، خانم اوسطی «مدیردفترایثارگران» و مالمیر«مسئول بنیادشهید و امور ایثارگران شهرک فجر، مهندس دباغ(شهردرمنطقه 3 تهران) را همراهی می کردند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
خوب که چی؟ تمام نمایشی و جهت رفع حاجت عدهای.به فکر مشکل ما باشید که حل نشد
به به ! حالا شد گزارش مفصل . اینه دیگه .
فقط یه سلام به مهندس می کنم . حرفامم دیروز گفتم .

فاش نیوز تشکر اول و آخر رسانه های ارزشی درباره دفاع مقدس خودتی . واقعا تو دل بچه های رزمنده جا داری . فقط به دلسوزی و قدمهای خیر خودته .
میدونم که احتمالا هیچ وقت نظر بنده منتشر نمیشود...ولی همین اقای دباغی یا مهندسی که شما فرموید..به کیش شهدا نیست. وحالا دم از جانباز و شهادت میزنند...حیف واقعا حیف که اینا سر کار اومدن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi