شناسه خبر : 53560
سه شنبه 16 خرداد 1396 , 10:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خوزستان دارای 700جانباز 70درصد است

عبدالرضا فرجیان در حاشیه مراسم بزرگداشت قیام 15 خرداد و تشییع پیکر مطهر شهید دوران دفاع مقدس در اهواز اظهار کرد: قیام 15 خرداد نقطه عطفی در پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 بود و رقم خوردن این روز بزرگ مسیر انقلاب را هموار کرد.

مدیرکل بنیاد شهید استان: خوزستان دارای 700 جانباز 70 درصد است
 

وی افزود: شهدای دوران دفاع مقدس نیز در ادامه راه شهدای انقلاب برای دفاع از میهن اسلامی و آرمان های انقلاب جان خود را در جبهه های حق علیه باطل نثار کردند که شهید سید اصلان حسینی یکی از یادگاران آن دوران بود که به جمع یاران شهیدش پیوست.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ادامه داد: این شهید والامقام جانباز 70 درصد شیمیایی دوران دفاع مقدس بود که از دوران نهضت انقلاب در صحنه حاضر بوده و پس از آن نیز در دوران دفاع مقدس جان فشانی کرد.
وی بیان کرد: شهید حسینی بیش از 30 سال با درد و رنج فراوان زندگی کرده و همواره الگویی از ایثار و استقامت برای همگان بود.
فرجیان تصریح کرد: جانبازان دوران دفاع مقدس بخشی از وجود خود را تقدیم انقلاب کردند تا به همگان ثابت کنند در دفاع از آرمان های امام(ره) و انقلاب باید تا پای جان ایستادگی کرد.
وی اظهار کرد: در این مراسم تشییع باوجود گرمای شدید هوا بازهم شاهد استقبال پرشور مردم ولایتمدار خوزستان بودیم که این نشان دهنده جایگاه بالای این شهدای والامقام نزد جامعه است.
آیین بزرداشت قیام 15 خرداد و تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سید اصلان حسینی از جانبازان دورن دفاع مقدس در اهواز با حضور جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار استان برگزار شد.
7152/6064
خبرنگار: محمدرضاخبازان** انتشار دهنده: محسن بهاروند

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi