شناسه خبر : 54048
دوشنبه 19 تير 1396 , 11:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معافیت مالیاتی، کارت ایثار و ماده 24

س - خیلی از رزمندگان شاغل در آستانه بازنشستگی هستند. قرار بود اعطای یک مقطع تحصیلی بالاتر ومعافیت مالیات حقوق از فروردین 96برای آنان اجرا شود که تا حالا اجرانشده بعد از بازنشستگی چه فایده به حال ما دارد. لطف کنید پیگیری بفرمائید به گوش مسولین مربوطه برسانید که چرا اجرا نمی کنند؟تاان شاالله فرجی حاصل شود. بعد از 29سال قرار است یه کاری برای این عزیزان بشه این هم بخواد به بهانه های مختلف اجرا نشه. گناهی نابخشودنی است.خدا خیرتان دهد.

ج- کوتاهی دولت و رئیس جمهور در ابلاغ این قانون به دستگاه های اجرایی توسط برخی نمایندگان اعلام شده و این کانال هم به سهم خود به این استنکاف رئیس جمهور معترض بوده است همه باید در دست هم بدهیم تا قانونگرایی در این کشور نهادینه و مسئولین به قانون تمکین کنند.

 

س - من 1 سال خط مقدم بودم و 1بار هم ترکش خوردم ولی هر جا رفتم برای کارت ایثار منو سر دوندند. شاید شما بتونی بخاطر خدا کمکم کنی. خدا براتون خوش بخواد. منتظر جوابتونم.

ج- کارت ایثار تصمیم داخلی ارتش برای رزمندگانش بوده است و اعتبار داخلی دارد . اگر ارتشی بوده اید  یا در ارتش خدمت کرده اید به ایثارگران ارتش برای پیگیری مراجعه کنید.

 

س - همسر آزاده و جانباز 60 % هستم که قبل از اسارت ازدواج کرده ام. دارای سه فرزند. همسرم علاوه بر اسارت 48ماه حضور در جبهه دارد که سه تا فرزندم را خودم به تنهایی بزرگ کرده ام. در ضمن شاغل در آموزش و پرورش هستم. با توجه به قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران ماده 24 باید از سنوات 5 سال ارفاقی از امتیاز باز نشستگی زودتر از موعود استفاده کنم. متاسفانه چندین بار به اداره آموزش و پرورش مراجعه نمودم که می گویند این قانون اجرا نمی شود.لطفا ما راهنمایی کنید متشکرم.

ج- به بهانه عدم تهیه آیین نامه اجرایی این حق مسلم امثال شما سال هاست تضییع می شود. مایه تاسف است که بنیاد و دولت از تهیه و تصویب یک آیین نامه تا این حد عاجزند. ایثارگران باید از طرق قانونی و قضایی به کمیسیون اصل نود مجلس و دیوان عدالت اداری شکایت و خواستار پیگیری و اجرای قانون شوند.

 

س - این 5 سال سنوات ارفاقی همسران شاغل جانبازان آیا به تائید شورای نگهبان رسید و آیا آئین نامه اجرایی آن سال آینده ابلاغ می شود؟

ج- حدود پنج سال از تصویب این قانون می گذرد لکن به بهانه عدم تهیه آیین نامه اجرایی مانع اجرای آن شده اند.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
درمورد سئوال دوم . به این دوست عزیز می گویم در سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگاه قرار است کارتی به نام رزمندگی بدهند . صبر کنید
ماکه 28 ساله صبر کردیم ولی از جناب عزرائیل توقع بیشتری نیست نیاد سروقتمان
در مورد جوابیه دوم . مجلس به جای دولت قانون ششم توسعه کشور را ابلاغ کرده است. اگر رئیس جمهور تا پنج روز این کار را نکند مجلس انجام می دهد که ابلاغ هم کرد.
تو رو به خدا سنوات ارفاقی با کلیه حقوق و مزایا برای همه همسران جانباز شاغل با هر درصدی چه حاضر و چه متوفی اجرایی کنید
سلام این سئوال وجواب در چه سایت یا کانالی صورت میگیرد لطفا هرکس ادرس ویا لینک این درگاه را دارد در اینجا جهت رجوع واستفاده دیگر عزیزان قرار دهد
سلام بر امام حسین. ما تمام جوانی.شادمانی غرور جوانی شور و هیجان انواع خوشی ها را در گرمای بالای 50 در صد. شلمچه و فاو طلاییه و پاسکاه زید و کنار اروند و سرمای زیر صفر درجه. کردستان ایران و عراق و ارتفاعات گردرش ماووت و گامو گوجار و بانه و سقز و سنندج و مهاباد را با عشق به خمینی و خدای خمینی گذراندیم و هر وقت به ولایت مرخصی بودیم همش عزاداری و خبر شهادت مجال شادی یا خنده را از روی لبان کسانی که در ایران مانده بو دند و گوش به فرمان خمینی کبیر. چه در جبهه چه پشت جبهه خدمت میکردند فقط خدا میداند ماها چه زجرهایی و. چه حرف هایی کشیدیم وشنیدیم اما امروز بزدلان و کسانی که هیچ سهمی در انقلاب و حفظ ان نداشتند شدند وزیر و وکیل و مدیر. و همه کاره در حالی که انقلاب و کشور از ان ماست و برایش جان فشانی و خون دادیم اما انها برای ما حق. حقوق تعیین میکنند و سرکاری بازی در میارند تاریخ 1400 سال پیش مولا علی و علویان جان بر کف علی و و نقشه عمر وعاص و تدبیرش و خزانه مردم و معاویه.و مردم هزار رنگ کوفه تکرار شده و علی دوباره. بعد از 1400 سال به خاطر جهالت فریب خوردهای فرنگ رفته و نقشه های و گریه های تمساح گونه. عمرو عاص ماب ها دو بار تنها شده و تاریخ تکرار شده ما چقدر بدبخت و مستاصل شده ایم که باید حقی که با خون خودمان بدست اورد ه ایم از افرادی که هویت واقعیشان غیر مستقیم در کردارشان و اعمالشان نمود.ار. شده است. تقاضا می کنیم پرونده های ما را بررسی کنند و بعد از 29 سال. به ما بدند این ها را فقط از درد دلهام مینویسم و دردهای ناشی از ضایعات جنگی چه شیمیایی چه تیر و ترکش و عفونت و موج انفجارهای انواع بمب ها و گلوله ها بار ها و بارها نوشتم و ارزنی اهمیت ندادند و فقط سوزش و درد. دارد از بین میبرتم و به ابوی زهرا خدا را قسم میدم که این دردهایی که من میکشم و کشید ه ام هیچ مجاهد ی که در رکاب امام زمان قرار میگیرد به زهرا قسم. درد دچارش نشود و اگر شد مرهمی خدا بهش دهد نه چشم خودش و دختر شش سالش و پسر سیزده سالش و همسرش خون و اشک باشد خدایا با خودت صحبت میکنم شاهد باش
بنده 24 ماه حضور در جبهه دارم و دارای کارشناسی ارشد هستم ولی بجای یک مقطع تحصیلی بالاتر یک ترفیع شغلی داده اند آیا مقرراتی در این زمینه وجود دارد که مانع شده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi