شناسه خبر : 57848
پنجشنبه 12 بهمن 1396 , 12:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چند برداشت از دختر خیابان انقلاب

علی علیزاده تحلیلگر سیاسی مقیم لندن در واکنش به بحث "نه به حجاب اجباری" توسط برخی اشخاص در شبکه های مجازی، در توئیتی نوشت: مخالف حجاب اجباری و حکومتی هستم ولی باور کردنی نیست روسری دست گرفتن 2 نفر در شهر 12 میلیونی تهران در چند ساعت خبر اول کشور و بلا فاصله رسانه های خارجی شود. ایران در چنبره ماشین پروپاگاندای خطرناکی گیر کرده است.
 


*توییت جالب تهیه کننده سینما از #دختر_خیابان_انقلاب


*«چهارشنبه سفید» در بهشت زهرا(س)
«طلبه به روز» در عکسی، چهارشنبه های سفید را به چالش کشید. چهارشنبه های سفید چالشی است که طی آن، مخالفان حجاب و عفاف، تصاویر مکشوفه خود را منتشر می کنند.
 
اینستاگرام
حجاب حکم مسلم وحی در قرآن کریم است برای کشف حجاب رضاخانی دهها نفردر مسجد گوهرشاد کشته شد دنبال چه هستیم
جشن های دوهزار وپانصد ساله بیحجابی در تخت جمشید دنبال اینیم که ملکه دربار بی حجاب باشد ما سیصد هزار شهید دادیم تا فرهنگ ابتذال را فحشا را مهار کنیم یک حادثه ساختگی را پرو بال دادن مسبب دارد علت دارد اینهمه زنان عفیف پاکدامن را چرا پوشش خبری نمی دهید شما هم همینطور ضعف ما از تبلیغ و ترویج فرهنگ اسلامیست
بنام خالق یکتا - سلام و عرض ادب به کسانی که به همدیگر احترام گذاشته و حرمت نگه می دارند بخاطر این حرمت حریم الهی را حفظ می کنند و به خاطر پروردگار خودشان که آفریدگارشان هست حدود آۀن را با جان و دل پاسداری کرده و حفظ می نمایند و به همین دلیل لج و لجبازی و دهن کچی به کسی و چیزی نمی نمایند . حکومت یک نظام اجتماعی است اما اخلاق یک امر ضروری واحترام به همنوع که در کنار هم زندگی می کنند حکومت ها را مردم با وحدت خود و پشتیبانی هم می توانند جابجا کنند ولی اخلاق را نمی توانند مگر اینکه فرد به فرد جابجا بشود یعنی دو نفرخانم که روسری از سر بر می دارند هستند افرادی که به آنها اعتراض کنندو جمعی به آن اعتقاد ندارد . از طرفی حفظ حجاب برای مرد و زن واجب الهی است و این نوع اعتراض جایگاه ندارد . حجاب یک مسئله امنیتی و حراست فردی هست مگر میشه آن را رعایت نکرد چون یکی از ابزار های شیطان برای وسوسه انسان همین چشم و دیدن انسان است . بقول بابا طاهر عریان :
از دست دیده و دل هر دو فریاد که هرچه بیند دیده دل کند یاد .
بسازم خنجری نیشش زفولاد زنم بر دیده تا دل گردد آزاد .
شاید تصور این باشد که دولت پس چکاره هست که نباید امنیت این مسایل را تامین نکند ؟ یا بگویند که چرا فرهنگ سازی نمی شود ؟ چون کشف حجاب حرکت ضد فرهنگ حکومت اسلامی است و برای دوام جامعه و دور از خطرات هجوم شیطانی باید رعایت گردد وگرنه اولین کسی که در خطر است فرد مکاشفه حجاب است . اگر می خواهیم جامعه مان سالم بماند باید در درجه اول زنان و دختران جامعه اخلاق و رفتار اجتماعی خود را حفظ نمایند . امروز در جهان غرب با آن همه پیشرفت و ترقی دیدگاه شان در باره زنان چگونه هست ؟! سلامتی جامعه به زنان هوشمند و موقعیت شناس وابسته هست .

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi