شناسه خبر : 59462
شنبه 12 خرداد 1397 , 10:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دوهزار دلار از طرف «پرویز خان»

در سال 1365 شمسی، یک پزشک پاکستانی مبلغ دو هزار دلار برای کمک به مجروحان حملات هوایی بعثی‌ها به مناطق مسکونی تقدیم هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کرد.

این پزشک که در آمریکا زندگی می‌کرد در نامه‌ای که ضمیمه این مبلغ کرده چنین نوشت: « من یک پزشک پاکستانی هستم و در آمریکا زندگی می‌کنم و در چند سال گذشته به طور مرتب روزنامه کیهان انگلیسی را می‌خوانم. با مطالعه پیگیر به این نتیجه رسیده‌ام که امام خمینی تنها رهبر مسلمانان جهان است که می‌تواند امت اسلامی را از این وضع اسفبار نجات دهد. همراه این نامه مبلغ دو هزار دلار فرستاده‌ام که این دو هزار دلار را تقدیم قربانیان حملات غیر انسانی بعثی‌ها به غیرنظامیان جمهوری اسلامی ایران می‌کنم. و این هدیه نشانه ای از عشق من به انقلاب اسلامی ایران است.» در بخش دیگری از نامه این پزشک پاکستانی که «پرویز خان» نام دارد آمده است: « متاسفانه امروزه بسیاری از مسلمین این زحمت را بخود نمی‌دهند که بطور جدی فکر کنند و به اهداف پلیدی که در پس پرده تبلیغات مستمر بر علیه رهبری انقلاب اسلامی است پی ببرند. باشد که خداوند مارا از جهلی که به ما تحمیل شده است نجات بدهد.»

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi