شناسه خبر : 59833
شنبه 09 تير 1397 , 10:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بهمن کارگر:

همه شهیدان گمنام تا سه سال آینده تفحص می‌شوند

بهمن کارگر در جمع فرماندهان نظامی لرستان، گفت: هر چند آمار دقیقی از تعداد دقیقی از شهدای گمنام تفحص نشده نداریم، اما تلاش می‌کنیم ظرف دو تا سه سال آینده همه شهدای گمنام تفحص شده و به کشور برگردند.

وی با بیان این‌که هم‌اکنون ۹۰۰۰ شهید گمنام در یک‌ هزار و ۹۰۰ یادمان دفن شده‌اند، افزود: با کمک سازمان هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از تولید فیلم و نشر کتاب با موضوع دفاع مقدس حمایت می‌کنیم. همچنین ساخت دو سریال و یک فیلم سینمایی با موضوع زندگی شهیدان صیاد شیرازی، حسن باقری و محمد بروجردی در دست اقدام است.

حجت‌الله ناصرپور، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان نیز در این جلسه، گفت: در دانش‌نامه یگان‌های نظامی لرستان نقش کم‌نظیر یگان‌های نظامی لرستان در هشت سال دفاع مقدس تشریح و تبین خواهد شد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس ۱۷۵ بار لرستان بمباران و هزار و ۵۰۰ بمب بر سر مردم استان ریخته شد و لشکر ۸۴ لرستان در دوران دفاع مقدس چهار هزار شهید والا مقام تقدیم انقلاب کرد این در حالی‌است که ۵۰ هزار و ۹۹۹ رزمنده از لرستان در طول دوران مقدس به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شدند.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi