شناسه خبر : 60305
دوشنبه 22 مرداد 1397 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آیا صدای آمریکا می‌تواند صدای ایثارگران باشد؟!

تا گفتند در یکی از برنامه های صدای آمریکا(شبکه وی او ای)، از تصاویر یا مطالب سایت شما استفاده شده بود، اولین سوالی که به ذهن می رسید این بود که آیا آمریکا، صدای آمریکا و حتی آن کسانی که چمدان خود را بسته اند و حتی حاضر نشدند در این خاک بمانند و زندگی کنند و تلخی و شیرینی اش را مثل همه جای دنیا با هم بچشند، دلسوز ایثارگران و شهدای ما شده اند؟!

فاش نیوز - با اطلاع رسانی پرتشویش یکی از کاربران، مطلع شدیم شب گذشته در یکی از برنامه های صدای آمریکا معروف شده ایم خودمان خبر نداریم!... اما چه تلخ شد کاممان از شنیدن و یادآوری ضعف هایی که باعث سوء استفاده شود و ما یا هر خبر یا اطلاعی را مهمان غیرحضوری! بیگانگان سوء استفاده گری بکند که درکمینند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند!

  تا گفتند در یکی از برنامه های صدای آمریکا(شبکه وی او ای)، از تصاویر یا مطالب سایت شما استفاده شده بود، اولین سوالی که به ذهن می رسید این بود که آیا آمریکا، صدای آمریکا و حتی آن کسانی که چمدان خود را بسته اند و حتی حاضر نشدند در این خاک بمانند و زندگی کنند و تلخی و شیرینی اش را مثل همه جای دنیا با هم بچشند، دلسوز ایثارگران و شهدای ما شده اند؟!

آیا شبکه معاندی چون صدای آمریکا که دشمنی اش با ملت ایران، خصوصا" رزمندگان و ایثارگران ثابت شده است ارزشی برای این مفاهیم قائل هستند که بخواهند مثلا" در ظاهر با یک ژست دلسوزانه، برنامه ای طولانی با نیت خیرخواهانه و دلسوزانه برای رسیدگی به ایثارگران ایران بسازند و برای رنج های ایثارگران، بغض و اظهار تاسف کنند؟!  کسانی که خودشان مسبب بسیاری از این مشکلات و مجروحیت و جانبازی رزمندگان و مدافعان ایران اسلامی بوده اند و سلاح های مخوف و انواع مواد شیمیایی را در اختیار نوکرانی چون صدام و تروریست های داعشی گذاشته اند.

  مگر فراموش کرده ایم که همین آمریکایی ها در به خاک و خون کشیدن رزمندگان ما در دفاع مقدس و شهرها و روستاها چه نقشی داشته اند؟! حال چه شده که دلسوز شده اند و برای ایثارگران ما برنامه می سازند!؟... این ساده لوحی به تمام معناست که باور کنیم آنها دلسوز ما شده اند!... امریکایی که هنوز جنایت ها و مردم کشی هایش همراه اسرائیل ادامه دارد!... آمریکایی که چکمه میخ دار تحریم را در همین روزها روی گلوی تک تک ایرانیان دارد فشار می دهد و بسیاری از مشکلات و کمبودها هم ناشی از همین اقدام خلاف قوانین بین المللی و امپریالیستی کاخ سفید ناشی می شود. بوی تعفن اقدامات منزجر کننده اش همه دنیا را برداشته به طوری که حتی از فروش دارو و قطعات هواپیماهای مسافربری هم که مستقیما" با جان و سلامت افراد غیرنظامی مرتبط است ممانعت می کنند.

حال این ابرجنایتکار عالم و شیطان بزرگ، نقش دلسوز را برای ملت ایران، خصوصا" ایثارگران که برعلیه منافع همین غارتگر بین المللی جنگیده اند، بازی می کند!

 دیشب در برنامه روی خط کانال ووآ یا صدای آمریکا، موضوع برنامه خود را بررسی وضعیت جانبازان و خانواده شهدا در ایران قرار داده بود! ... و با بهره گیری از ترفندهای رسانه ای و سوء استفاده از مشکلات موجود ایثارگران که جای انکار هم نیست، به سیاه نمایی و یأس انگیزی مبادرت می کرد و اشک تمساح می ریخت.

به اینان باید گفت به شما چه مربوط است؟! آیا آن سردمداران جنایتکار مردم کش شما دلسوز جانبازانی شده اند که خود باعث تک تک جراحت هایشان هستند؟!... آیا آن جوان مجری که در قبال نظرات و صداهای پخش شده  ژست دلتنگی و بغض می گیرد و پس از این گزارش که با هدف تخریب و نا امید کردن و غصه دار کردن بیشتر مردم و ایثارگران تهیه شده است مزد مزدوری خود برای دشمن قسم خورده ایران و مردمش را خواهد گرفت، معنای وطن فروشی را می تواند درک کند؟!

... نکته این است که ما به عنوان پایگاه خبری فرهنگ ایثار و شهادت، خود از این خانواده و خادم ایثارگران هستیم که با هدف پالایش نظام و جامعه از اشتباه و خطا در حق این قشر و این فرهنگ عظیم فعالیت و اطلاع رسانی می کنیم. همچنین به منظور آگاهی مسئولین از دردها و مشکلات این قشر معزز، اخبار و مسایل و مشکلات جامعه ایثارگری را منتشر می کنیم اما شدیدا" از دشمنان شناخته شده ملت ایران، در رأس آنها آمریکای جنایتکار و ایرانی نمایان مزدور آن که بخواهند این مسایل را مصادره به مطلوب و دستاویزی برای سوء استفاده و ضدیت با نظام اسلامی قرار دهند اعلام انزجار و برائت می کنیم!

شهید گمنام

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
وقتی در صدا و سیما صدای فراموشی ایثارگران شنیده نمی شود !!!
وقتی بنیاد و ادارات تابعش با جانبازان بعنوان دشمن شماره یک نگاه میکنند !!!
وقتی ارزش و اعتبار جانباز و خانواده شهید را در حد زیاده خواه مفت خور پایین می آورند !!
وقتی کارمندان بنیاد بموجب مواد 609 و 608 قانون مجازات اسلامی جانباز موجی را به زندان میفرستند !!!
وقتی شخصیت وحرمت و صلابت یک جانباز را برای دومیلیون تومان وام زیر سوال میبرند !!!
وقتی به احاد جامعه اینطور تلقین کرده اند که همه تقصیر ها به گردن ایثار گران است !!!
وقتی قانونهایی را مصوب میکنند که خانواده شهدا و جانبازان هیچ نفعی از آن نبرده اند ولی همه را بنام آنها در جامعه هو هو کرده اند !!!

صدای امریکا با در نظر گرفتن نقاط ضعف مسئولین نادان دروغگوی در راس ؛؛؛
نقش زن بابای دلسوز را خوب بازی میکند ...
ما مطمئنیم که دلسوزی صدای امریکا برای خیر خواهی ما نیست وچنانچه روزی روزگاری حکم و حاکم و جد وپشته جایشان عوض شود رئوس ما بر نیزه عمروعاصان سربه داری میکند .

قابل توجه آقای شهیدی بی خیال ترین پرچمدار بنیاد شهید ......
قابل توجه عقل کل تدبیر و امید ......
سلام، من جانبازاعصاب وروان هستم،اگرمسئولین بنیادشهد واقعاشهامت پاسخگویی دارندبسم ا.... ، اگرنمایندگان مجلس شورای اسلامی شهامت پاسخگویی دارند بسم ا.... اینجانب به عنوان یک جانبازاعصای وروان این آمادگی رادارم تاسیستم مدیریتی بنیادشهید وامورایثارگران ونمایندگان مجلس شورای اسلامی که باتصویب قوانین متعدددرخصوص ایثارگران که اکثرااجرایی نشده اندرادریک مناظره تلویزیونی مستقیم ملاقات نمایم تا لااقل مردم عزیزکشورم بدانند که چیزی که درخصوص خدمات رسانی به ایثارگران برسرزبانها افتاده سخنانی بیش نیست، ازنظرمن جانبازسیستم مدیریتی دربنیادشهید نسبت به سایرادارات ضعیف ترین میباشد.
دوست و همدردان عزیز ؛ مطمئن باشیم که کسی از مسئولین این مطالب رو نمی خونه./. راستش وقتش را هم ندارن !!!درواقع اینقدر کارهای مهمتری!!!!! دارن که اصلاً وقت نمی کنن که بخواهند به مشکلات کسانی را کمترین آزار برای انها را ندارن رسیدگی کنن!!!!!البته این کم آزاری از سوی ایثارگران به دلیل اینه که انقلاب را از خودشان می دانن وحاضر نیستن برای این نظام خوراک تبلیغاتی برای دشمنان قسم خورده نظام تهیه کنند./. و اقایون هم از این حجب و حیا و نجابت این عزیزان سوءاستفاده می کنن./. وگرنه مثل معلمان ویا کامیون داران و یا کارگران فولاد و هپکو و .... این عزیزان هم می توانن برای اقایون دردسر درست کنن تا هرروز دردولت و مجلس و ...برای رفع مشکلاتشان جلسه بزارن./. اقاایون خودشون از رو باید برن./. اگه یه بار وصیت نامه و یا پیامها و یا سخنرانی های حضرت امام راحل(ره)درمورد سفارش این خانواده های ایثارگران را بخونن ، حتماً خودشون شرمنده می شن./.
بلکه انشاا...مسئولین خجالت بکشن تا بهانه بدست جنایتکاران ندهند وعدالت را رعایت کنن دیگه داره کاسه صبرمون لبریز میشه
سلام ، اگر سایت مقدس فاش نیوز نبود و ایثارگران برای ابراز مشکلاتشان مجبور بودند تظاهرات کنند یا بطور حضوری سراغ مسئولان بروند معلوم نیست چه وضعیت بغرنجی در کشور ایجاد شده بود.
خدای منان را شاکریم که جوانمردی جانباز 70 درصد و مطلع از درد و رنج ایثارگران با تعدادی همکار ارجمند توانسته تمام درد دلها و مشکلات ایثارگران را با امانت داری و صبوری به مسئولان منتقل کنند که منشا برکات و خیرات زیادی شده است.
بنده پس از حدود 30 سال دوندگی و با وجود کارشکنی یک مسئول در بنیاد همدان در حالیکه ساکن مشهد بودم و بعلت مجروحیت های متعدد و عمل قلب و کمر امکان سفرهای مکرر به همدان برایم مقدور نبود با کمک جناب آقای ساقی توانستم مدارکم را به کمیسیون پزشکی مرکز برسانم و با تلاش مسئولین محترم در بنیاد مشهد در کمیسیون پزشکی بنیاد مشهد با مساعدت پزشکان محترم به حقوق جانبازی برسم که اگر کمک ایشان نبود معلوم نبود امروز در چه وضعیت دلخراش و موهومی بودیم.
سایت مقدس فاش نیوز نعمتی الهی برای ایثارگران و مسئولان کشور است که طی سالها توانسته بخوبی پل ارتباطی امن و مطمئنی بین مسئولان و ایثارگران ایجاد کند و با همت فرماندهان معزز سپاه پاسداران و عالمان بزرگوار بسیاری از مشکلات ایثارگران که تا حد زیر صفر بود رفع و امکانات بسیار مناسبی فراهم نمایند.
بنده قبلاً هم گفتم که فاش نیوز فقط مشکلات ایثارگران(اون هم نه همه)را مطرح می کند که این خوبه ولی اقایون مسئول فاش نیوز بگن که کدوم ویا چند درصد از این مشکلات مطرح شده را تا به نتیجه رسیدن پیگیری کردند؟
بعداز چهل سال کارت حکمت دارن میدن چی فکرکرده امریکا......
کی داده کی گرفته دلت خوشه برادر
با سلام
حتما پی بردن که مشکلات تو این قشر بدبخت زیاده اومدن این برنامه رو ترتیب دادن، بابا مشکلات ما زیاده ، هنوز مطالبات سال ۹۵ بله سال ۹۵ با این تورم و گرفتاری ها پرداخت نشده ایا این ظلم نیست ؟ ایا این درسته ؟ ایا این حقه ماست؟
هرگز به غير جانان
ما جان نمي فروشيم
جان مي دهيم اما
جانان نمي فروشيم
دشمن اگر ببخشد
کاخ سفيد خود را
يک تار موي رهبر
بر آن نمي فروشيم
حاج قاسم سلیمانی برادرم شما چرا نام این نامرد را کامل میگویی من از روز اول اسم این آقا که از مشت خور حرفه ایی بوده گذاشتم ترپ شما برادر عزیزم که کرمانی هستی میدانی چیه چقدر بی خاصیته خدا کند بازم مسئولین قدر این مردم را بدانند که ماجانبازان بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم برو اقای ترپ فکری کن فکری باشه ازنقشهای شیطانی شمادولتمردان امریکا از واقعه طبس گرفته تا الان هیچ غلطی نکرده ودیگرهم نخواهید کرد من الله توفیق
چطور سی سال از جنگ گذشته بد بختی بیارگی مال ما کیف نوش مال اقازاده ها مثال همین بانک دی چه باید خجالت زن و بچه را بکشیم
ایران دشمنان داخلی بسیار قوی تر از آمریکا دارد.قشریگری .فامیل سالاری.رانت خواری......
در نظر ما جانبازان : ترامپ هیچ است و رادیو آمریکا همه هیچ -- پس ای ترامپِ هیچ برای هیچ بیهوده دور خود مپیچ - ای صدای آمریکا که نه قدری داری و نه قیمتی ما جانبازان شما را را خوب می شناسیم شما همان میمون های مقلد لابی صهیونیستی هستید شما احمق های ترحم انگیزی هستید که بعد از شکست از مردم انقلابی ایران در تحریم و جنگ های نیابتی فکر می کنید می توانید با قدرت خود ناراحتی های خود را از بین ببرید به قول شهید بزرگوار دکتر بهشتی شما باید از ما عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید
سلام..گفتیدبندالف ماده 87 دربنیاددرحال اجراست کو کی کجا
وقتی در خبرگزاری فارس سخنان برادر عزیزمان بهروز ساقی را مبنی بر اینکه بعضی ها تصادفی های آشنایان و اقوام خود را به عنوان جانباز جنگ در بنیاد جا زده اند از همه چیز و همه جا دلسرد شدم چون حالا که گندش درآمده چرا هیچ کسی کاری علیه آنان نمی کند چرا آن تصادفی ها را رسوا و از بنیاد بیرون نمی اندازند ( البته مطمئن هستم کسانی که این کارها را کرده اند و می کنند حتما چند برگه هم درست کرده اند که تصادفی ها حکم ماموریت داشته اند)
سلام ، چرا مسئولان بوسیله چند کامنت در اینستا و تلگرام مرعوب میشوند و آنها را به حساب تمام مردم کشور گذاشتند؟ وضعیت اقتصاد کشور به سمتی پیشرفته که سازندگان و پیمانکاران بدلیل حضور دلالان گردن کلفت در حکومت با مشکلات فراوان نتوانستند بموقع مطالبات را دریافت کنند و مجبور شدند تمام ماشین آلات و سرمایه گذاری که برای عمران و آبادانی کشور ایجاد کردند رها کنند و به مشاغل دلالی ارز و خودرو و طلا و غیره مشغول شوند که بدون هیچگونه دوندگی بدنبال مدیران بی کفایت توانستند سودهای نجومی به جیب بزنند اما در مقابل این وضعیت باعث شده اقتصاد کشور و معیشت مردم در رکودی پیوسته قرار گیرد.
سرمایه داران میگویند ایکاش مرزها بسته شوند و تحریمها سخت تر شوند زیرا منابغ ملی داخل کشور میمانند و باعث کار و فعالیت در کشور میشود لذا چرا مسئولان اصرار دارند تعامل با دنیا برقرار شود در حالیکه تعامل با دنیا بجز اینکه منابع کشور را به دشمنان باج بدهند نفع دیگری ندارد. اگر مردم و سرمایه داران تعامل با دنیا و باج دهی به دشمنان را نخواهند چکار کنند؟ آیا هر نوع مطالبه نیازمند تظاهرات و اغتشاش است تا بگوش مسئولان برسد؟
ازبندالف ماده87 چه خبر
4دهه ازجنگ گذشته وخانواده ام ازاعصاب خرابم زجرهاکشیده اند پس ازاحراز کامل درنیروهای مسلح بنیادباوجود شعار اجرایی شرن ماده 87 بندالف هنوزنتوانسته ام به نتیجه برسم
حتما دیدند و شنیدند که ایثارگران بخصوص رزمندگان کشور بزرگ ایران ، توسط هیچ نهادی حمایت نمیشوند و با گذشت 40 سال از جنگ تحمیلی هنوز " اندر پی یک کوچه اند " و دولت و مجلس محترم بتازگی جهت وزارتخانه تلاش میکنند ./
نه برای بیمه و حداقل یک حقوق ناچیز و بخور و نمیر !!!!!!!!!!!!
با عرض سلام سوای از خوی استکباری و ددمنشی دولت های امریکا از اول تا کنون قوانین آن ها در رسیدگی به کهنه سربازان واسیب دیدگان جنگ از بنیاد شهید ما پیشرفته تر است و ظلم وتبعیض در ارائه خدمات به ذی نفعان ندارند در آیین ما که جهاد ومجاهد شهید وشهادت از جایگاه ویژه ای برخوردار است و این همه دستور در باب فضیلت مجاهدان داریم ولی مجریان قانون یا نفهم یا کج اندیش یا معاندند وبعد از سی سال از دفاع مقدس همچنان به این قشر به طرق مختلف ظلم می کنند.امریکایی مسلمان نیست ولی عملش دراین قسمت مطابق اسلام است ولی در مملکت ما مسؤل ما مسلمان است اما عملش خلاف اسلام همان سخنی که سید جمال گفت در غرب اسلام دیدم و............
با عرض سلام سوای از خوی استکباری و ددمنشی دولت های امریکا از اول تا کنون قوانین آن ها در رسیدگی به کهنه سربازان واسیب دیدگان جنگ از بنیاد شهید ما پیشرفته تر است و ظلم وتبعیض در ارائه خدمات به ذی نفعان ندارند در آیین ما که جهاد ومجاهد شهید وشهادت از جایگاه ویژه ای برخوردار است و این همه دستور در باب فضیلت مجاهدان داریم ولی مجریان قانون یا نفهم یا کج اندیش یا معاندند وبعد از سی سال از دفاع مقدس همچنان به این قشر به طرق مختلف ظلم می کنند.امریکایی مسلمان نیست ولی عملش دراین قسمت مطابق اسلام است ولی در مملکت ما مسؤل ما مسلمان است اما عملش خلاف اسلام همان سخنی که سید جمال گفت در غرب اسلام دیدم و............
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi