شناسه خبر : 65784
سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 , 11:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استعفای مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران!

مشاور وزیر کشور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران این وزارتخانه که سابقه طولانی در پیگیری مسایل و مشکلات اقشار مختلف ایثارگران دارد، از سمت خود استعفا داد.

فاش نیوز - مشاور وزیر کشور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران این وزارتخانه به منظور کاندیداتوری در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استعفا داد.

غلامرضا یاوند عباسی که مدت های مدیدی در مسئولیت هایی که به نوعی با مسایل و مشکلات جامعه ایثارگران مرتبط بوده حضوری فعال داشته است در آغاز فرایند انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی از سمت خود کناره گیری کرد.

وی که پیشتر نیز به عنوان مشاور و رئیس دفتر دکتر مجتبی رحماندوست،مشاور ایثارگران رییس جمهور ایفای مسئولیت کرده است، در کمیسیون های دولت، مجلس و حتی جلسات تخصصی در مجمع تشخیص مصلحت نظام تجربه مشارکت داشته است.

دکتر عباسی مدتی نیز به عنوان دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران انجام وظیفه کرده و مهمترین موضوعاتی که در تصویب آنها نقش داشته، ایثارگران در لایحه قانون برنامه پنجم توسعه، لایحه قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و طرح جامع ساماندهی امور رزمندگان  بوده است.

یاوند عباسی همچنین از فعالان رسانه ای حوزه ایثارگری محسوب می شود و از مدت ها قبل مدیرمسئولی و انتشار مجله «پیام ایثار» را که به اهم مسایل و مشکلات اقشار مختلف ایثارگران می پردازد، برعهده دارد.

گفتنی است استعفای یاوند عباسی بر اساس ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی که مهلت استعفای داوطلبان نمایندگی مجلس از مسئولیت های اجرایی را شش ماه قبل از برگزاری انتخابات معین کرده است بوده که برهمین اساس وی با ارسال نامه ای به رحمانی فضلی، وزیر کشور، از سمت خود استعفای خود را اعلام داده است.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
با تشکر از همه زحمات ایشان انشااله در هرجایی که خدمت می کنند موفق و پیروز باشند .
کاش ایشان ریاست بنیاد را قبول می کرد .

آقای یاوندی،شما درخدمت به جامعه کوچک ایثارگران عاجز و ناتوان بوده اید!حال چگونه میخواهیدبه جامعه ی بزرگ ملت ایران خدمت کنید؟!!!اگرکسی توان کاری راندارد،نبایدبه آن کار ورودکند،که خیانتی بزرگ وگناه کبیره است!پیشنهادمیکنم ازخدمت به کشورکناره گیری کنید،که بزرگترین خدمت است.والسلام
اول فکر کردم در اعتراض به عدم توجه به ایثارگران استعفا داده است
ما تشنگان قدرتیم نه تشنگان خدمت
باسلام جناب اقای عباسی سوابق درخشانی در حوزه فعالیت های ایثارگری از خود بجای گذاشته وبدون شک این تجربه ارزشمند در صورت ورود به کسوت نمایندگی مجلس می تواند گره ها وزخم های بجای مانده از نقص قوانین ومقررات ایثارگران را با مشارکت سایر نمایندگان دلسوز برطرف نماید انشاا... که این اتفاق میمون که مفید به حال ایثارگران است رقم بخورد
جناب اقای یاوند عباسی
با سلام ، لطفا امور پیگیری های مربوط به اجرای برنامه ششم فصل ایثارگران مرتبط با وزارت کشور را به ثمر برسانید .
متاسفانه اکثر استانها به مکاتبات و دستورات جنابعالی و نامه 103843 بی توجهی کردند و جزء 2 و جژ 4 از بند ث ماده 88 با موضوعات زیر را اجرا نکرده ند .
لطفا این مورد را به عنوان یادگاری نیک از خود برای رزمندگان و جانبازان زیر25% بجا بگذارید و نظارت کنید که در همه استانها بصورت دقیق اجرا شود .
- بهره مندی رایگان از مراکز فرهنگی و حمل و نقل عمومی ( بلیط مترو رایگان شود)
- معافیت از هزینه های دفن در امام زاده ها و ارامستانها
امیدواریم در امور نمایندگی مردم و نظارت بر عملکرد دستگاهها نیز موفق باشید
بنظرم برای تبلیغ زود شروع کردید
خوب که چی؟ایشان هم مثل بقیه که در مجلس بر علیه ایثارگرانند
آن طور که از ایشان انتظار می رفت در حوزه ایثارگران مثمر ثمر نبود
سلام متاسفانه گاهی اوقات حافظه ما ایثارگران هم یاریمان نمی کند ِِکمی انصاف هم خوب است یکی از افرادی که در دفتر محقر مشاوراسبق ریاست جمهوری در امور ایثارگران جناب اقای دکتر رحماندوست به همراه اعضا ان دفتر معافیت از بیمه ومالیات وبازنشستگی را برای جانبازان شاغل دستگاه ها در برنامه سوم توسعه گنجاندند همین جناب اقای یاوند عباسی بود که با کوله باری از تجربه قطعا بدنبال منافع حداکثری ایثارگران خواهد بود
سلام دوستان
همه گزارشات کذب محض است و از واقعیات بدور
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi