شناسه خبر : 68669
یکشنبه 13 مرداد 1398 , 18:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

احساس تکلیف خبرنگار درباره ایثارگران

خبرنگاران باید نسبت به بیان مشکلات ایثارگران احساس تکلیف کنند

خبرنگاران باید نسبت به بیان مشکلات ایثارگران احساس تکلیف کنند

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: خبرنگاران باید شجاعانه مشکلات مردم را بیان و نسبت به بیان مشکلات جامعه ایثارگری و جانبازان احساس تکلیف کنند.

 جمعی از خبرنگاران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان لرستان، روز شنبه 12 مرداد و در آستانه روز خبرنگار با حضور در مزار شهدا با شهدا و آرمان‌ها انقلاب تجدید میثاق کردند.

در این مراسم سید حسین نازاریان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، گفت: خبرنگاران باید شجاعانه مشکلات مردم را بیان کنند و نسبت به بیان مشکلات جامعه ایثارگری و جانبازان احساس تکلیف کنند.

وی گفت: 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان است. اصحاب رسانه می‌توانند با تهیه خبر از دوران اسارت رشادت این عزیزان را در طول دوران اسارت به گوش مردم برسانند تا ملت ایران بداند آزادگان صدای مظلومیت مردم ایران را به جهان رساندند و با صبر خود ثابت کردند که دشمن نمی‌تواند به خاک ایران تجاوز کند.

 

منبع: آریا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi