شناسه خبر : 71213
چهارشنبه 14 اسفند 1398 , 11:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کنگره شهید باکری لغو شد

مراسم سالگرد شهادت سرداران شهید مهندس مهدی باکری و شهید حمید باکری که قرار بود در روز ۱۵ اسفند برگزار شود، به زمان دیگری موکول شد.

کنگره شهید باکری لغو شد

مراسم سالگرد شهادت سرداران شهید مهندس مهدی باکری و شهید حمید باکری که همه ساله با حضور مشتاقانه خیل عظیم جوانان و همرزمان شهدا در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌گردد، لغو شد.

 در بیانیه ستاد برگزاری این مراسم آمده است:

 می‌خواستیم یاد عاشوراییان را با یاد همه مدافعان حرم و جبهه مقاومت پیوند بزنیم و از صفوف مقاوم، به سان اسفند ماه سال‌های گذشته‌مان در جغرافیای اسلام سخن بگوییم. باردیگر می‌خواستیم به پیشواز خاطرات دلنواز سروقامتان عملیات‌های بدر و خیبر برویم و خاطر خود را با راز‌های شهیدان باکری، همت، کاظمی و یاغچیان گره بزنیم و در نقطه رهایی آنان سپند اسفند دود کنیم و بگوییم خدا به همراه مسافران عاشورایی. امسال بر آن بودیم تا بگوییم سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی نیز مسافر جان‌های ایرانی و هر غیور مرد و جوانمرد جهان شد، اما برای رعایت حال دوستداران شهدا و رهروان آنان، مراسم بزرگداشت سرداران رشید اسلام شهید مهندس مهدی باکری و شهید حمید باکری را به ایامی دیگر موکول می‌کنیم و به عرض می‌رسانیم هر چند به واسطه توصیه‌های بهداشتی، امکان تجدید میثاق در روز ۱۵ اسفند، در تهران میسر نگردید، لیکن از درگاه خداوند منان خواهانیم شاهد روزی باشیم که سلامتی، با دعای خیر و رعایت حال همدیگر در میان‌مان رونق بگیرد و شادی‌هایمان در راستان شادی روح شهیدان مان استمرار یابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi