شناسه خبر : 73104
دوشنبه 19 اسفند 1398 , 12:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اکران ۹۹ و ترافیک بی‌ سابقه

 

فاش نیوز- اکران سال ۹۹ از همین حالا وارد بحران شده. منتفی شدن احتمالی اکران عید به دلیل شیوع کرونا ضرر و زیان فراوانی به فیلم‌ها و سینماها وارد کرده و سینماها هر زمانی باز شوند ابتدا چند فیلم اکران زمستان و سپس فیلم‌های تعیین شده برای اکران‌ عید باید نمایش‌شان را شروع کنند. 

در این شرایط اکران اردیبهشت هم با ماه رمضان همزمان شده و عملا اکران مفید سال ۹۹ با احتمال پایان بحران کرونا از عید فطر یعنی چهارم خرداد آغاز می شود و رقابت و جنجال‌های اکران از سر گرفته خواهد شد.  از دست دادن احتمالی یک فصل اکران رقابت ده‌ها فیلم مدعی برای اکران تابستان و پاییز فشار بی‌سابقه‌‌ایی به اکران اوارد می‌کند و مدیریت این ترافیک به یک برنامه‌ریزی ویژه نیاز دارد.  به نظر می‌رسد تنها راه سازمان سینمایی اختصاص اکران سال آینده به تولیدات قبل از جشنواره فجر است.

آیا برای مدیریت اکران، نمایش تولیدات تازه سینما به بعد از جشنواره ۹۹ موکول می‌شود تا شاید بتوان جلوی بحران اکران سال بعد را گرفت.

* منبع: فیلم نیوز، سینما دیلی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi