شناسه خبر : 73234
جمعه 23 اسفند 1398 , 18:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادرانه‌ای برای شهدا

کتاب مادرانه از مجموعه کتاب‌های روایت ماندگار، به همت رحیم میرعظیم به رشته تحریر درآمد.

«مادرانه» از مجموعه کتاب‌های روایت ماندگار منتشر شد/مادرانه‌ای برای شهدا

رحیم میرعظیم که مدتی است در حوزه شهدا و دفاع مقدس قلم‌فرسایی می‌کند، در حال گردآوری مجموعه‌ای تحت عنوان «روایت ماندگار» است که در آن به بخش‌های مختلف دفاع مقدس در ابرکوه و همچنین زندگی‌نامه برخی از شهدا می‌پردازد.

این خبرنگار ابرکوهی دراین‌باره اظهار کرد: «مادرانه» تلاش دارد تا با مرور خاطرات شهدا از زبان مادران آن‌ها، خواننده را با ویژگی‌های زندگی هر شهید آشنا کند.

میرعظیم تصریح کرد: اشک‌ها و لبخندهایی که در هنگام مطالعه این خاطرات کوتاه شکل می‌گیرد مخاطب را به ادامه خوانش کتاب تشویق می‌کند؛ چراکه شرح دل‌تنگی‌های هشت مادر شهید از فرزندانشان است که این دل‌تنگی‌ها را سال‌ها در دل نگه‌داشته‌اند

وی با بیان اینکه عدم توجه کافی به نقش بانوان در دفاع مقدس و به‌ویژه مادران شهدا مرا به نوشتن این اثر ترغیب کرد، افزود: مادران‌ شهدای دفاع مقدس برای اسلام و احیای دین خدا صبر و فداکاری کردند و از جگرگوشه‌های خود گذشتند. هنوز هم در چهره‌های پیر و شکسته‌شان مهر مادری لبریز است، ولی آنچه در صورت این فرشتگان زمینی، درخشان تر به چشم می‌آید، عشق به دین خدا و ولایت است.

گفتنی است کتاب مادرانه در 132 صفحه و با تصاویر رنگی توسط انتشارت فرهنگستان ادب و به قیمت 30 هزار تومان منتشر شده است.

شایان‌ذکر است پیش‌ازاین نیز آثاری همچون فرشته یا آدمی، نیک‌بخت، یک هفته در جهنم، شهر؛ یار و ناجی از مجموعه روایت ماندگار به قلم رحیم میرعظیم در حوزه دفاع مقدس در سال 1398 مکتوب شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi