شناسه خبر : 73564
پنجشنبه 07 فروردين 1399 , 23:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فیلم سینمایی «ضربه فنی» ۷ و ۸ فروردین روی آنتن شبکه امید

فاش نیوز- فیلم سینمایی «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پنج‌شنبه ۷ فروردین از شبکه امید سیما پخش می‌شود.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، شبکه امید پخش «ضربه فنی» را در جدول برنامه‌های نوروزی خود قرار داده است و بر این اساس این فیلم سینمایی ویژه نوجوانان ساعت ١٧:۴۵ پنجشنبه ٧ اسفند به نمایش گذاشته می‌شود.

در این فیلم که به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی در سال ١٣٩٧ تولید شد، بازیگرانی مانند نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار و ملیحه کیا نقش‌آفرینی می‌کنند.

داستان «ضربه فنی» درباره‌ محمد شاگرد درس‌خوان و خوبی است که یکی از شاگردان مدرسه مزاحم او می‌شود. در این میان محمد با یکی از شاگردان مدرسه به نام امیر که ورزش‌کار است، آشنا می‌شود و این آشنایی سرنوشت متفاوتی را برای هر سه نفر آن‌ها به دنبال دارد.

این فیلم همچنین ساعت ٩ صبح روز جمعه ۸ فروردین ١٣٩٩ یک‌بار دیگر از شبکه امید سیمای جمهوری اسلامی ایران بازپخش خواهد شد.

یادآوری می‌شود فیلم سینمایی «ضربه فنی» علاوه بر این‌که در سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان موفق به دریافت سه پروانه زرین، یک جایزه ویژه، یک تندیس و یک لوح قدردانی در بخش‌های مختلف شد، تاکنون در چند جشنواره‌ بین‌المللی فیلم همچون جشنواره فیلم‌های کودکان چین، فیلم جیفونی و فیلم زلین نیز به نمایش در آمده است.

* منبع: سوره سینما

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi