شناسه خبر : 74158
شنبه 30 فروردين 1399 , 11:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسؤولان غیرتمند قضایی مطلع شوند!

فاش نیوز -  با سلام و احترام؛ گردانندگان شورای حل اختلاف یکی از مناطق تهران با سوءاستفاده از تعطیلی کشور و نبودن مسؤولان دستگاه قضایی، حکم غیر قانونی تخلیه خانه استیجاری یک رزمنده دوران دفاع مقدس را در روز 16 فروردین ماه جاری با مهلت سه روزه که منتهی به نیمه شعبان بود ابلاغ کردند و بی رحمانه حاضر نیستند تمدید کنند و مهلت کافی بدهند. دفتر حاج آقای رییسی ریاست قوه قضاییه به علت بحران کرونا تا روز 20 اردیبهشت ماه پاسخگویی ندارد.

رییس دادگستری استان تهران نیز به همین علت تا بیستم اردیبهشت در محل کار حضور پیدا نمی کند و بنابراین تا آن تاریخ امکان درخواست اعمال ماده 477 مبنی بر «توقف اجرای حکم» وجود ندارد و هیچ فریادرسی نیست که به داد این بنده خدا برسد. پرونده مورد استناد حکم تخلیه اشکالات و تخلفات اساسی بارز دارد و اعمال نفوذ شده است و حتی رای ظالمانه را بلافاصله پس از صدور، به علت «یک کلمه» اشتباه تایپی عمدی خود شعبه حل اختلاف مربوطه به وضعیت «گزارش اصلاحی» (رای قطعی) تغییر دادند تا قابل اعتراض نباشد و پرونده به دادگاه نرود و مستقیم توسط شورا اقدام شود. هفت ماه تا سررسید قرارداد اجاره باقی مانده و شورا قانوناً حق صدور چنین حکمی را نداشته است.

حداکثر نفوذ و تبانی و فساد و تخلف در پرونده اعمال و بالاترین میزان ظلم ممکن در حق مستأجر شده است تا این خانواده را آواره و بی خانمان کنند و حالا به علت تعطیلی کشور، دست وی از همه جا کوتاه است. حتی اگر حکم صادره، قانونی بود، باز هم بنگاه های املاک همچون دیگر اصناف اجباراً تعطیل هستند و مستأجر نمی تواند سرپناه بعدی را برای خانواده خود پیدا کند.

علاوه بر این، کل مبلغ ودیعه مسکن فعلی مستأجر در دست مالک یا سپرده به صندوق دادگستری است و وی اکنون پول دیگری ندارد که بتواند دوباره خانه اجاره کند. صندوق های قرض الحسنه هم تعطیل هستند که وام فوری پرداخت کنند. ضمناً وی به علت شرایط حاد بیماری اعضای خانواده اش در مدت بحران بیماری کرونا نمی تواند نقل مکان کند. رزمنده یادشده ازکارافتاده است و هنوز تحت پوشش بنیاد نیست.

مبلغ چهار میلیون تومن از ودیعه بیست میلیون تومانی فعلی خانه او را بیت مقام معظم رهبری هدیه داده بود و الباقی آن را فرماندهی سپاه تهران تأمین کرده بود. خواهشمندیم در اطلاع رسانی و استمداد کمک کنید تا بلکه مسؤولان غیرتمند قضایی مطلع شوند و دستور توقف اجرای حکم و ارجاع پرونده به مرجع صالحه قضایی جهت رسیدگی قانونی و عادلانه را صادر کنند و مستأجر مظلوم را نجات دهند. اگر قصد یاری دارید ، لطفاً شتاب فرمایید. تخلیه با اصرار و پیگیری مالک متمول و «راشی و مغرض» از روز نیمه شعبان در هر لحظه ممکن است توسط مأموران ناجا اجرایی شود.

تصویر ابلاغیه تخلیه غیرقانونی و غیر انسانی یادشده و سایر مستندات به هر شکل که مطلع فرمایید فوری به حضورتان ارسال می شود. در اطلاع رسانی کمک بفرمایید و نگذارید کار به جایی بکشد که رسانه های بیگانه و معاند انعکاس دهند و سوءاستفاده کنند. رزمندگان به گردن مملکت حق دارند؛ به ویژه ایشان که از معدود بازماندگان رزمی «گردان عمار» (لشگر 27 حضرت رسول) است و در عملیات «تنگه ابوقریب» (نجات خوزستان از سقوط در چند روز قبل از پذیرش قطعنامه به سال 67) نیز شرکت داشته و فیلم سینمایی آن حماسه جاودان را دیده اید اما هرگز از رزمندگان مظلومش قدردانی و تکریم نشد. از مددتان سپاسگزاریم.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
باسلام خدمت عزیزان فاش نیوز
خواهش میکنم چندتا ازهمین مصیبت نامه هارازحمت بکشید یه جوری به صمع مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی)برسونید چون دراین مملکت مسئول ومقام واقعی رهرو حضرت امام(ره)پیدانمیشه ایناوجدان که ندارند فقط بدنبال ریاست وسبقت گرفتن ازهم برای مقام هستند منتظرند همکارشون کرونابگیره بپرن جاشو بگیرند واختلاس کنند خلاصه به فکر مردم نیستند .
سلام وعرض ارادت به مسئولان سایت وزین فاش نیوزکه صادقانه وبی منت وبدون چشمداشتی سالهاست که مدافع جامعه هدف بوده وهستندواقعا جای بسی تاسف هستدرسیما دیده ایم که مالکین اجاره حداقل2الی3ماه را به مستاجربخشیده اندوحال این فردکه ظاهرابوی ازانسانیت نبرده وباتوجه به اینکه مستاجررزمنده دوران دفاع مقدس وهمودفاع کردوتوامثال تویی که وجدان نداشته اینجنین آن هم دراین برهه اززمان که میطلبددستگیریکدیگرباشیم اینچنین ناجوانمردانه وبااستفاده ازنفوذش راًی ظالمانه ای راگرفته والبته قاضی که چنین راًی راصادرنموده تخلف کرده چراکه مستاجر قانوناً7ماه دیگرطبق قراردادشان فرصت داردحال چطورهم مالک وهم قاضی شورای حل اختلاف حیاراقی کرده وشرم را قورت داده
بسم الله القاصم الجبارین
محضر حضرت آیت الله رئیسی رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران
سپاس پروردگار جهانیان را که ابتدای کار ما را سعادت و پایان کار ما را شهادت قرار داد اگر سپاه را مکتبی و مردمی زیر نظر ولایت فقیه نگاه بداریم خواهیم توانست در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بایستیم و نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در سرتاسر جهان به اهتزاز در بیاوریم.
جناب آقای رئیسی علی رغم گذشت چندین دهه از پایان جنگ رزمندگانی که دیروز خط شکن جبهه های نبرد با صدامیان بعثی بود امروز غافل از اینکه حقوقی به این بزرگواران تعلق بگیرد کمک معیشتی ماهانه ۷۵۰هزارتومن صدقه سر مسولان کار آمد این نظام به قشر آسیب پذیر از دوران جنگ آن هم اینکه از هیچ جایی در آمد و حتی بیمه ای نداشته باشند پرداخت میشود؟ جناب آقای رئیس محترم قوه قضاییه جای سوال اینجاست آیا این پیشکسوتان هشت سال که هر کدام آنها بالغ بر ۶۰ماه جبهه داوطلبانه دارند از نفس خویش گذشتند بر روی سیم خاردار های دشمن خوابیدند نیروها از روی جسم و تن آنها گذشتند تا انقلاب و عده ای از مسولین بمانند آیا این بود تجلیل از ایثارگران و رزمندگان آن هم ماهانه ۷۵۰هزارتومن کمک معیشت حتی بدون داشتن بیمه درمانی؟ پس کجا رفت آن صفا و مهربانی؟ همه آنها با توجه به کهولت سنی گذر از دوران سخت زندگی و امرار معاش در شرایط سخت معیشتی بسر میبرند غافل از اینکه دولت محترم حتی رزمندگان و جانبازان زیر ۲۵درصد را توجهی نمیکند؟پس کجا رفت آن مردان بی ادعا؟ آیا رزمندگان و جانبازان زیر ۲۵درصد حتی بعنوان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هم لیاقت ندارند؟ پس کجا رفت آن مناجات شبانه لبیک یا حسین ع ؟؟؟؟؟ در حالی این درد نامه را از طرف رزمندگان و جانبازان زیر ۲۵درصد دیروزی و فراموش شده گان امروزی برای شما مینویسم که لرزه بر اندامم افتاده است ! نمیدانی بر رزمندگان و ایثارگران در این شرایط کنونی چه میگذرد؟ پس کجا رفت عقد اخوت در میدان مین؟؟؟؟ لطفا شرایط کنونی این عزیزان را با کشورهای جنگ جهانی دوم مقایسه کنید کدامیک اینهمه بی مهری به این عزیزان عزیزانی که شب عملیات بر روی مینهای عمل نشده و گیر کردن در تله های خورشیدی جان خود را از دست دادند؟؟؟ پس کجا رفت جمله برادر برادر برادر؟ جناب آقای رئیس محترم قوه قضاییه از این شرایط حاکم بخدا پناه میبرم و عاقبت خویش را پیش بینی نمی کنم ؟ آیا یک رزمنده تمیز کردن روی میز تازه به دوران رسیده ها را هم ندارد؟ ضمن تشکر از موضع انقلابی حضرتعالی خواهشمند است ضمن پیگیری از حق حقوق ولی نعمتان جنگ و معرفی عاملان کوتاهی از این امر و محاکمه آنان را از حضرتعالی خواهانیم با تشکر به نمایندگی از طرف تمامی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس کمیل

رزمندگان عزیز و بزرگوار لطفا در هر گروهی که هستید باز نشر دهید تا برسد دست حضرت آیت الله رئیسی ریاست محترم قوه قضاییه تا فرجی در حق ایثارگران بکنند
سلام بنده این مشکل را داشتم چون قاضی با صاحبخانه تبانی کردند و پول رهن را خوردند دادستان مشهد هم کاری نکرد وقتی قاضی خودش صاحبخانه است فاتحه مستاجران را بخوانید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi