شناسه خبر : 74761
سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 , 12:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دولتت ناامیدمان کرد!

عیسی مرادبخش لمر جانباز ۵۵ درصد - ضمن قبولی طاعات و عبادات و ایام شب های قدر اینجانب جانباز۵۵درصد هشت سال دفاع مقدس چراباید در کشورعزیز ما که باخون هزاران شهید آبیاری شده و افرادی همچون سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی و سردارشهید همدانی ها و شهید تیکه تیکه شده شهید بزرگوار ما شهید حججی وامثالهم را ازدست بدهیم بعدبااینطور مسئولین اجرایی کشور که باکوله باری دروغ حیله ونیرنگ هرروزحرفهای مختلفی از زبان خود بیرون بیاوردمواجه شویم؟

آیااین است اجرای فرمایشات معمار کبیر انقلاب؟ این است حفاظت از خون پاک شهدای ما؟ آیااین است اجرای وصایای شهیدان ما همچون شهید باکری ها و شهید بزرگوار ما دکترمصطفی چمران.

واقعاخیلی متاسفم مااز بیگانگان و ازدشمنان چرا گلایه کنیم، وقتی درخونه ما دشمن داریم که ازدشمنان بیگانه بدترند، نیازی نیست دیگر از بیگانگان بهراسیم. به نظر بنده ما باید از دشمن داخلی بترسیم که با لباس دوستی به کشورما وبه‌ملت ما آسیب میرساند،بنده من ازبیگانکان هرگز ننالم هرآنچه کرد بامن آن آشناکرد.

ده هاباردیدم حضرت آقا فرمودند به مشکلات مردم مستضعف توجه ویژه داشته باشید. چرا دراین موقعیت ویروس کروناملت ماآستین بالا زدند؟ چه همکاری هایی که مونده بادولت شمانکرده باشند بایداین همه ثروت درمملکت ماوجوددارد ملت مابایدبامشکل مالی مواجه شود؟

جناب آقای روحانی شمادوره اول که ثبت نام کردیدشعارتان این بود یه کلید بدست گرفته بودید می گفتید من با این کلیدتمام گره هارا باز می کنم. دولت گذشته یعنی دولت احمدی نژادکشورمارا نابود کردند آقای دکترروحانی اون دولت نابودکرد شماکه از اون دولت بدتر کردید. اختلاسی دردولت شما صورت گرفته خدا میداندیک نمونش در صندوق ذخیره فرهنگیان دیگه نمی‌ خوام همشوبگم.

فرزندان شماو فرزندان دولت شماهمش در امریکا هستند دارن عشق حال می کنندباپول سرمایه این کشورازاون طرف هم روزهای مراسم میگویید مرگ برامریکا پس شعارشما باعملتان فرسنگ ها راه دور است.

چطوریه پراید ده میلیونی شده نودمیلیون شماشعار میدهید که نبایددست به جیب ملت کنیم؟ شما علنی دست توجیب ملت کردیدآقای روحانی. نه شماونه دولت شما در روز جانباز یه تبریک خشک خالی کوچکی به این دست و پادادگان هشت سال دفاع مقدس ما نگفتید یعنی به جز رهبری معظم انقلاب هیچ کس کوچک ترین پیامی به این عزیزان ندادند.

الان درشرف پایان هشت ساله شما همش شعاردادید ازعمل خبری نبود به نظر بنده ازملت عذرخواهی کنید والادرجهان آخرت چه جوابی دارید به ملت بدهید؟

امیدوارم خداوندازسرتقصیراتان بگذرد ولی فکرنمی کنم بگذردچون دردولت شما باتبانی مجلس خیلی جنایات شده والسلام علیکم و رحمت الله

اینستاگرام
به تازگی ویدئویی از یک جانباز قائمشهری در فضای مجازی منتشر کرد. این جانباز که با تراکتور دستی در حال کار بر روی زمین است، خطاب به مسئولین گفت: سلام، آقای رئیس جمهور ، آقایان مسئولین، ما هر وقت به سراغ شما می آییم، در جلسه و خسته هستید و با ارباب رجوع اصلا ملاقاتی ندارید.

او در ادامه گفت که ۳ سال است که به دنبال ملاقات با آقای شهیدی هستم و هنوز میسر نشده است. سال ۵۹ وقتی جنگ شروع شد، من زمین را ول کردم وبه جنگ رفتم و بعد جنگ با دو اختلاف به سرزمین برگشتم. یکی تراکتورم و یکی هم دستم کوچک شد.

جانباز قائمشهری: ۳ سال است در انتظار یک ملاقات ساده ام
باز هم مشکلی نیست و باز هم در حال کار کردن هستیم و روزی را خدا می دهد این جانباز قائمشهری در ادامه خطاب به مسئواین گفت که تورو خدا قدر جانبازان را بدانید، مگر یک ملاقات ساده چه اشکالی دارد که ۳ سال است میسر نشده است.

"خدا از ما می کند و به شما می دهد،پایم را به شما داد و پاهایتان زیاد شده است .تراکتور بزرگم کوچک شده است و ماشین کوچک شما بزرگترشده است، دستم کوچک شد و دست های شما بزرگتر، چه حکمتی است؟! "برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید
عالی بود موافقم
دولت تدبیروامیدهشت سال خانه نشینمان کرد..هشت سال ازعمرمان درنداری وبدبختی سپری شد..
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi