شناسه خبر : 75000
پنجشنبه 01 خرداد 1399 , 14:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه خانواده حاج قاسم به مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه خانواده حاج قاسم به مناسبت روز جهانی قدس

خانواده سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، تأکید کردند که در امتداد خون حاج قاسم، تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی در میدان مبارزه‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس، خانواده سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، تاکید کردند که در امتداد خون حاج قاسم، تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی در میدان مبارزه‌ایم.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی هَدانا لِهذا وَ ما کُنَّا لِنَهْتَدِیَ لَوْ لا أَنْ هَدانَا اللَّهُ
ملت شریف ایران، مردم مظلوم فلسطین و همه مستضعفان دنیا

فرمانده قاسم سلیمانی، فرمانده‌ی سپاه رزمندگان بدون مرز انقلاب اسلامی بود و هست. در هر جایی از جهان، مستکبری قصد داشته باشد مظلوم و مستضعفی را به زیر یوغ خود درآورد، این سپاه قدس بود و هست که در برابرش می‌ایستد و از رزمندگان بین‌المللی جبهه‌ی مقاومت حمایت می‌کند.

نام سپاه بدون مرز قدس، نماد آرمان رهایی مسجدالاقصی، و از شعائر و شعارهای بنیادین حضرت امام خمینی رحمه‌الله است. ایران انقلابی در همان روزهای ابتدایی، غاصبان اسرائیلی را بیرون انداخت و سفارت آن‌ها را به صاحبان اصلی‌اش، فلسطینیان واقعی تحویل داد. شعار جمهوری اسلامی در طی جنگ تحمیلی هشت ساله‌ی رژیم صدام نیز «نبرد تا آزادسازی قدس شریف» بود و چه خون‌ها که بر سر این راه داده نشد.

سپهبد قاسم سلیمانی چنین آرمانی را دنبال می‌کرد؛ ایران محور مقاومت در برابر استیلای دشمن صهیونیستی بر کرانه‌ی باختری، غزه و همه اراضی اشغالی بوده و هست؛ پشتیبانی همه‌جانبه‌ی جمهوری اسلامی از مجاهدان غیور فلسطینی، دستوری است که خمینی کبیر و خلف صالحش حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، در سخنانی آشکار همواره اعلام کرده و اظهار میکنند. این مهم بر کسی پنهان نبوده و نیست که ایران بدون توجه به مرزهای مذهبی، آرمان رهایی قدس را به فرماندهیِ نیروی فرامرزی قدس تعقیب میکند.

بامداد جمعه‌ی سیاه دی۹۸ که شقی‌ترین تروریست جهان، فرمانده قدس را به شهادت رساند، مرزهای جهاد علیه دشمن، بسیار وسیع‌تر شد؛ فرمانده در تهران یا داخل ایران شهید نشده بود. او در حال انجام ماموریت در یکی از اقطاب مهم محور مقاومت، مورد حمله قرار گرفت. این بدان معنا بود که آرمان قدس شریف، دیگر مرز نمی‌شناسد و این بی‌مرزی، از ایده و طرح به واقعیتی روی زمین تبدیل شده است. و این اتفاق مهمی است که دشمن آمریکایی آن‌را می‌داند و می‌فهمد و برایش حاضر به دادن چنین هزینه‌ی سنگینی می‌شود.

جمعه‌ی پیشِرو روز قدس است؛ در آخرین روزهای ماه رمضان الکریم. ویروس منحوس کرونا، مانع از حضور میلیونی و میدانی مردم ایران و دلبستگانِ رهایی قدس شده است، اما این سطح رویین ماجراست. قدس در جان‌ها و زبان‌ها جاری است و همان‌گونه که حاج قاسم «مشت فلسطین و فلسطینیان را در نبرد با دشمن اشغالگر پر کرد» و با حضور میدانی خود در غزه و دیگر مناطق نبرد با رژیم نامشروع اسرائیلی توانست مقاومت فلسطین را ساختارمند و سازمان‌یافته برای امروز و فردا طرح‌ریزی و استوار کند. خون شهید القدس نیز تا لحظه‌ی پیروزی نهایی، گریبان آمریکا و رژیم اشغالگر قدس را رها نخواهد کرد و خواب آسوده‌ای برای اربابان کفر نخواهد گذاشت؛ که ما را به «أَلَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ» بشارت داده‌اند و «نیروی باعظمت قدس که خار چشم دشمن و سدّ راه او است» پابرجاست و به یاری همه‌ی مجاهدان فلسطینی، مسلمانان دشمن‌شناس و آزادیخواهان جهان، پیروزی را رقم خواهد زد.

ما، خانواده‌ی سردار شهید سپاه قدس، در روز قدس، در امتداد خون پدر شهیدمان به همه‌ی دنیا اعلام میکنیم که تا آخرین قطره‌ی خون و با آخرین توان خود در راه آزادی قدس شریف در میدان مبارزه خواهیم ایستاد و تا نابودی کامل رژیم کودک‌کش صهیونیستی در کنار ملت‌های آزادی‌خواه جهان خواهیم بود.

وَمَا النَّصْرُ إِلا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ حَکِیمٌ؛
والسلام علیکم و رحمه‌الله
 ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi