شناسه خبر : 75048
شنبه 03 خرداد 1399 , 13:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با وجود مدارک پزشکی و داگاه نظامی، اخراجم کردند!

سید جلیل - بنده ۱۲ سال در سپاه خدمت کرده ام و در سال ۹۵ نیز به دلیل مشکلات عصبی و روانی و مشکل حاد گوارشی در کمیسیون پزشکی معافیت پزشکی گرفته و از رزم و نگهبانی و کارهای عملیاتی و اداری (با مراجعه بالا و شلوغ) منع شدم و چون توان خدمت اداری نداشتم بصورت ۲۴ ساعت کار و ۴۸ ساعت استراحت در مرفوک سپاه به نحو احسن و‌ با رضایت کامل خودم و مسئولم مشغول به خدمت بودم.

متاسفانه بعد از حدود ۹ ماه با فشار روحی و جسمی که به حقیر وارد کردند بنده را مجبور به کار به صورت اداری نمودند. بنا براین در آذر ماه سال ۹۶ ترک خدمت نمودم و حدود ۲ سال بعد وقتی به محل خدمت برگشته و خود را معرفی کردم و البته با توجه به شرایط جسمی و رای کمیسیون پزشکی ام از دادگاه نظامی به حمدلله تبرئه گردیدم، ولی متاسفانه کمیسیون سپاه استانم حکم اخراج حقیر را با توجه به ترک خدمتم صادر کرد و هیچ حق و حقوقی نیز به بنده تعلق نگرفت.
ایا راهی برای بازگشت به خدمت و یا حداقل گرفتن حق خود و فرزندانم هست؟

خواهش می کنم کمکم کنید. خدا شاهد است دیگر نمی توانم به چشم همسر و بچه ها نگاه کنم.

به والله قسم که پول نان شب را ندارم. امیدوارم مسئولین به برکت این ماه عزیز (ماه رمضان) و به شهیدمحراب این ماه، امام علی علیه السلام هم راهنمایی ام کنند و هم کمک.

یاعلی

اینستاگرام
شما بایستی به دایره حقوقی نیروهای مسللح مراجعه و شکایت خود را اعلام کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi