شناسه خبر : 75748
یکشنبه 01 تير 1399 , 11:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آیا هنوز بانویی هست؟!...

محسن - در این فکر بودم که دوستان فاش نیوز واقعا" زحمات زیادی را برای انعکاس فرهنگ ایثار و شهادت قبول کردند. اجرکم عندالله سعیکم مشکور .... اما این روزها با هزاران مشکل و گرفتاری و سختی معیشت و هراس از نفوذی های خائن و سقوط آزاد اقتصاد، چطور یک خانم جوان قبول می کند در کنار یک نفر جانباز قطع نخاع زندگی کند؟ یعنی با آغوش باز هزاران مشکل را بر دوش خود بگذارد در حالیکه خانمی جوان می تواند با مردی سالم ازدواج کند و سال ها خوش باشد و از زندگی لذا ببرد اما...؟

من همکار یک جانباز قطع نخاع هستم و خودم هم سال ها از درد و رنج و مجروحیت زجر کشیدم و می دانم خانواده جانبازان بسیار سخت زندگی می کنند و هر لحظه در انتظار حادثه یا تماس از بیمارستان و اورژانس می باشند یا در منزل ناگهان حال جانباز بهم بخورد و روزها و ماه ها مسیر بیمارستان و انتظار پشت اتاق عمل و مستاجری و خلاصه هر چه درد و بلای ملت ایران بوده، به جان خریدند و ایثارگر و شکرگذار با روحیه نشاط برانگیز و سرشار از امید هستند.
اما همیشه آن سوی جبهه سفید حق، در سیاهی لشکر دنیا پرستان، با غباری خاکستری از ناامیدی و خستگی و کسلی و باری سنگین از ظلم بر ضعیفان، با ناله و نق نق کنان خوردند و بردند و سوختند و بدون ایمان، با ترس و وحشت در گور تاریک زندگی لابلای لباس های حریر و اطلسی و اسکناس ها و شمش های طلا در کابوسی وحشتناک هستند.

 بنابراین ملاحظه می گردد تفاوت فردی با ایمان و فردی بی ایمان این ست که انسان با ایمان، از درد و مشکل جسمانی لیکن روحی در طیران و غرق در انوار الهی بهشتی، از کسب رضای الهی بنایی ساخته و همچنان از بلاها استقبال می کند تا به واسطه آنها با خشت های نورانی و درخشنده از تسلیم و رضا بهشتی زیبا بسازد اما آن سوی قضیه، علیرغم ثروت انبوه و قدرت و وجهه اجتماعی و غیره با ظاهری سالم از درون ویرانه و خرابه و ترک خورده در حال ریزش بدون امید و فقدان صمیمیت در خانواده و فامیل! که چنین زندگی غمباری بسیار درد آور و کشنده و غیر قابل تحمل است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi