شناسه خبر : 76351
یکشنبه 22 تير 1399 , 16:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شرکتی ماندم و رفتم!

عدالت- اینجانب فرزند جانباز 25 درصد بازنشسته ارگان دولتی میباشم.
اینجانب در زمان حاکمیت برنامه پنجم توسعه در همان ارگان به صورت شرکتی مشغول به کار شده ام درصورتی که مطابق با قوانین باید من را بصورت رسمی استخدام می کردند.

 از بدو استخدام اینجانب تا به حال افرادی را بدون تخصص و با مدرک دیپلم تبدیل وضعیت به پیمانی و رسمی و افرادی را استخدام به صورت رسمی کرده و می کنند لازم به ذکر است سال ها میباشد که در این صنعت که کاملا" دولتی می باشد آزمونی برگزار نمی شود و از بین نیروهای شرکتی یا افرادی خارج از صنعت که دارای بند پ میباشند، استخدام به صورت پیمانی یا رسمی صورت می گیرد.

اینجانب به شخصه با سوابق کار
1-دفتری:کاربر کامپیوتر و تسلط به نرم افزارهای آفیس
2-مکانیک:تعمیرات دستگاهای خط تولید
2:جوشکار:زرد جوش،co2،برق،
3:حمل و نقل:راننده لیفتراک و جرثقیل

در این صنعت که همگی همراه با رضایت مدیر قسمت از نحوه عملکرد اینجانب و دریافت لوح تقدیر می باشد
سازمان بالادستی نیز نامه جذب مرا زده است مدیر کارخانه نیز رضایت خود از اینجانب را مکتوب علام کرده است  
اما مدیر منابع انسانی صنعت مدام بهانه تراشی می کند و الان هم گیر داده به مدرک تحصیلی من که دیپلم است
اما در سال 96ایشون 60نفر دیپلمه با هیچ امتیاز ایثارگری تبدیل وضعیت کرده!
تبعیض تا کجا؟ در مورد مشابه که با دیپلم تبدیل وضعیت کرده ایشون، کد شغلی و پست بلاتصدی هم موجوده و سازمان بالادستی هم دستور داده اما ایشون بازهم مانع از تبدیل وضعیت بنده شده اند.

 عزیزان آقای یوسف مجتهد مشاور اصل 90قانون اساسی میباشد
پس میتوان از ایشون هم خواست که تبصره های بند (و)ماده44 قانون پنجم توسعه رو پیگیری کنند و رای قضات دیوان که باعث بی عدالتی و جلوگیری از تبدیل وضعیت بسیاری از ایثارگران شده رو زمینه ابطالش را فراهم کنند.

 چه بسا بسیاری از زندگی ها و خانواده ها که به خاطر همین موضوع و بی عدالتی از هم گسیخته و نابود شده اند.
پس دوستان دست به قلم شده و با مستنداتی که عرض کردم و می کنم با نامه نگاری به رئیس قوه قضائیه جناب آقای رئیسی (استناد به ماده 91 دیوان عدالت اداری) _ نماینده مجلس استان خودتان (استناد به اصل 90قانون اساسی) _جناب آقای یوسف مجتهد_(استناد به اصل 90قانون اساسی)
خواستار اجرای قانون و عدالت شوید
هرکس موافق است و اقدام می کند نظر مثبت بدهد.
یا حق

اینستاگرام
سلام فرزند جانباز سرفراز بیش از 150 نفر از نمایندگان مجلس انقلابی برای عضویت در فراکسیون ایثارگران اعلام آمادگی نموده اند این نشان از عزم جدی نمایندگان برای رفع مشکلات صاحبان انقلاب ونظام یعنی شما فرزندان ایثارگران را دارند نا امید نباشید حق باشماست فرزندان جانباز بالای 25 درصد حتما باید تبدیل وضعیت شوند جدیدا شورای محترم نگهبان از مجلس خواسته وضعیت نیروهای شرکتی را در صحن مجلس مصوب وبه شورای نگهبان بفرستند تا پس از تایید به قانون تبدیل شود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi