شناسه خبر : 76553
چهارشنبه 01 مرداد 1399 , 12:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آتش سوزی بزرگ این بار در مجتمع کشاورزی آمریکا

در ادامه آتش سوزی‌ها و انفجارهای سریالی در آمریکا این بار خبر رسیده، یک مجتمع بزرگ کشاورزی ایالت نیوجرسی طعمه حریق شده است.
از یک شنبه هفته گذشته سلسله آتش سوزی‌ها و انفجارهایی در آمریکا شروع شده که همچنان ادامه دارد. دیروز نیز منابع خبری آمریکا با انتشار تصاویری از وقوع یک آتش‌سوزی گسترده در مجتمع کشاورزی شهر «پیلسگروو» ایالت نیوجرسی خبر دادند که با گذشت ساعت‌ها از شروع آتش‌سوزی، هنوز مهار نشده است.
طبق گزارش‌های منتشر شده آتش در ساعت ۸ شب دوشنبه به وقت محلی در «جاده سیمیتری» آغاز شد و دست‌کم یک ساختمان به طور کامل تخریب شده است. به گزارش شبکه «ان‌بی‌سی»، هنوز علت این آتش سوزی که به نظر از کنترل خارج شده معلوم نیست و مقامات درباره تلفات انسانی و دامی آن هم خبری منتشر نکرده‌اند.
یکشنبه هفته گذشته نیز خبر انفجار ناو عظیم «یو‌اس‌اس بونهام ریچارد» مثل بمب در دنیا صدا کرد. هنوز آتش این ناو خاموش نشده بود که خیر حادثه دوم از راه رسید.
پنجشنبه همان هفته رسانه‌های آمریکایی خبر دادند بزرگ‌ترین کارخانه فولاد‌‌سازی جهان در ایالت «ایندیانا» نیز منفجر و سپس، دچار آتش سوزی شده است. آمریکایی‌ها در شوک این دو حادثه بودند که شوک بعدی از راه رسید: «نیروگاه برق ایالت ایندیانا آتش‌ گرفت».
در ادامه این رویدادهای سریالی و مشکوک، روز جمعه نیز یک کارخانه شیمیایی در نزدیکی فرودگاه آتلانتا در ایالت جورجیا دچار آتش‌سوزی گسترده شد.
پس از آن نوبت ایالت جورجیا بود. در این ایالت نیز یک کارخانه مواد شیمیایی آتش گرفت و مسئولان آمریکایی طبق معمول، توضیح قانع‌کننده‌ای درباره آن ارائه نکرده‌اند.
به دنبال آن یک نیروگاه برق ایالت ایندیانا نیز دچار آتش‌سوزی شد و...
برخی آمریکایی‌ها معتقدند، این حوادث اصلا عادی نیست و ممکن است خرابکاری باشد!
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi