شناسه خبر : 76814
چهارشنبه 15 مرداد 1399 , 11:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خدمه یک درمانگاه با کرونا شهید می شود؟

جانباز‌ معسر - اینجانب‌ جانباز‌ و ۴ تا ۵ سالی‌ می شود‌ که‌ بیکار‌ و به علت‌ دیسک‌ کمر، ساییدگی‌ مفاصل‌ هر دو زانو‌ مدت ها‌ در بیمارستان ها‌ بستری‌ و حدود یک سالی‌ هم‌ می شود‌ که‌ در منزل‌ بستری‌ می باشم. در طی‌ این‌‌ چند سال‌ مشکلات‌ زندگی‌ بر روی‌ دوش‌ همسرم‌‌ افتاده، و در یک‌ درمانگاه‌‌ خیریه‌ مشغول‌ به کار‌ به عنوان‌‌ نیروی خدماتی می باشد. سوال‌ این‌ است‌ که اگر‌ یکی‌ از پرسنل این‌ مراکز‌ درمانی‌ خیریه‌‌‌‌ خدایی‌ نکرده‌ دچار‌ بیماری کرونا‌ و سپس‌ منجر به‌ فوت‌ شود، آیا‌ شهید‌ محسوب‌ می شوند؟

و اگر مقدور است‌ به‌ بنیاد بگویید اسامی‌ پزشکانی‌ را که‌ قبول‌ دارد‌ را اعلام‌ کند‌ تا‌ با مراجعه‌ و تشخیص آنها‌، نظریه پزشکان ملاک‌ تایید‌ عارضه‌ ما باشد. مثلا‌ پزشکانی‌ احراز‌ شیمیایی‌ بنده‌ را تایید‌ کرده‌ اند ولی پزشکان‌ کمیسیون‌ بنیاد‌‌‌ آنها را رد‌ نموده و قبول‌ ندارند! پزشک‌ متخصص گوش‌ و حلق‌ و بینی‌ موضوع موج‌‌گرفتگی‌‌ را تایید‌‌ و نوار‌گوش را نیز‌ تایید‌ کرده و نظریه‌ داده‌، اما‌ پزشک‌ بنیاد‌ می گوید پیر گوشی‌ است‌!

مگر من‌ چند سال دارم‌؟

دیده‌ایم‌ که‌ افراد‌ بالای ‌۷۵ سال‌‌ دچار‌ عارضه پیر‌گوشی‌ می شوند‌، ولی نه‌ من‌ که‌ به‌ سن ‌۵۱ سالگی‌ پا گذاشته ام.

چرا‌ باید این گونه‌ باشد‌؟

امثال ما نرفتیم‌ جنگ‌ که‌ این گونه مورد‌ بی‌مهری‌ و کم‌‌توجهی‌ مسئولین و پزشکان کمیسیون بنیاد واقع‌ شویم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi