شناسه خبر : 77684
چهارشنبه 26 شهريور 1399 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جمعیت جانبازان اهانت به پیامبراکرم و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ضمن محکومیت هتاکی نشریه فرانسوی به مقام قدسی پیامبر اسلام (ص)، تقارن این حرکت با رخدادهایی همچون عادی‌سازی روابط بحرین و رژیم صهیونیستی را نشان از چیدمان پازلی توسط جبهه عبری، غربی، عربی برای جبران شکست‌های خود در غرب آسیا برشمرد.

فاش نیوز - جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ضمن محکومیت هتاکی نشریه فرانسوی به مقام قدسی پیامبر اسلام(ص)، تقارن این حرکت با رخدادهایی همچون عادی‌سازی روابط بحرین و رژیم صهیونیستی را نشان از چیدمان پازلی توسط جبهه عبری، غربی، عربی برای جبران شکست‌های خود در غرب آسیا برشمرد.

به گزارش فاش نیوز، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در تازه‌ترین نشست هفتگی خود گناه بزرگ و نابخشودنی نشریه فرانسوی در ماجرای توهین به مقام قدسی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام و گناه بزرگتر رئیس جمهور این کشور در دفاع از نشریه هتاک «شارلی ابدو» را نشان از حرکت نیابتی امانوئل ماکرون در تکمیل پازل نظام سلطه و صهیونیسیم در ستیز با اسلام انقلابی دانست و افزود: تقارن این حرکت با اعلام عادی سازی روابط شیخ حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین و نیز همسویی و وادادگی تمام عیار بن‌سلمان با هدف رای‌آوری ترامپ در انتخابات پیش روی امریکا، نشان‌دهنده عناد جبهه عبری، غربی، عربی و تلاش برای جبران شکست‌های بی‌سابقه‌شان در منطقه غرب آسیا است.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی مادیت تفکر غرب و پوشالی بودن نظام سرمایه‌داری برای قرار گرفتن در جایگاه قدرت جهانی را سرمنشاء نفرت ملت‌ها و قیام‌های رو به گسترش علیه جوهره تبعیض و بی عدالتی آمریکا و همپیمانان غربی‌اش برشمرد و تاکید کرد: پیروزی و اقتدار «گفتمان مقاومت» که جمهوری اسلامی آن را به عنوان اصلی‌ترین محور گرد هم آمدن جبهه مقاومت در دفاع از فلسطین،یمن، عراق، سوریه، لبنان، بیرون راندن آمریکایی‌ها از منطقه و زمین گیر کردن صهیونیست‌ها دنبال کرده، به روشنی نشان می‌دهد دوره کدخدایی بر جهان با ابزار «تهدید»، «تحریم» و «تحریف» به سر آمده و جایی برای مدعیان امنیت منطقه با محوریت رژیم صهیونیستی باقی نخواهد ماند.

جمعیت جانبازان مبانی محاسبه غلط آمریکا در شناخت جوهره مکتب عاشورایی امامین انقلاب را سرالاسرار فروپاشی مولفه‌های قدرت در منطقه و جهان می داند و معتقد است اقرار استراتژیست‌های اندیشکده‌های راهبردی غربی به عمق نفوذ و اقتدار ایران در منطقه و جهان، محاسبه غلط نظام سلطه در شناخت مکتب جهاد و شهادت را آشکار می کند.
این جمعیت خاطرنشان کرد: پوسیدگی مبانی تئوریک غرب و دریوزگی کشوری که ۷ هزار میلیارد دلار بی ثمر در منطقه خاورمیانه هزینه می‌کند تا ریشه ملت ایران را بخشکاند، تصویری است روشن از استیصال شیطان بزرگ که نتوانست مقابل گفتمان «ما می‌توانیم»، گفتمانی دیگر را جایگزین کند.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در جریان بررسی مسائل داخلی کشور نیز تعهد مجلس انقلابی یازدهم برای تحقق مطالبات اولویت‌دار اقتصادی و معیشتی مردم را در چارچوب راهکارهای مشخص ارائه شده از سوی مقام معظم رهبری، انتظاری به حق برشمرد و در عین حال یادآور شد: با گذشت سه ماه از آغاز به کار و ساماندهی مجلس هنوز اثربخشی موثری برای نظارت بر سیاست‌ها و برنامه‌های دولت در کنترل تورم، رشد نقدینگی، قاچاق کالا، خام‌فروشی، سیاست‌های پولی و مالی و افسارگسیختگی تورم به طور آشکار دیده نمی‌شود. مجلس انقلابی باید‌ با روحیه قرارگاهی در جنگ اقتصادی با تشخیص اولویت‌ها، جهشی در تغییر آرایش برنامه‌ها و اقدامات روزمره دولت به کار بندد.

این جمعیت هرگونه اهمال دولت و به تاخیر انداختن اجرای ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی و حل مسائل مردم را گناهی نابخشودنی در رعایت حق‌الناس دانست و افزود: تذکرات روشن و مکرر مقام معظم رهبری در موضوعاتی از قبیل اهمیت تولید به عنوان کلید اصلی اشتغال، کاهش تورم و حفظ ارزش پول ملی، رفع موانع جهش تولید، پیشگیری از واردات بی‌رویه، قاچاق کالا، مشکلات قطعه‌سازی، ناهماهنگی در بخش‌های پایین دستی، پیچ و خم های اداری در اعطای مجوز ها، صادرات مواد خام یا صادرات فله ای، تشکیل کارگروه شناسایی موانع تولید، اهتمام به سرمایه‌گذاری، تکمیل سرمایه‌گذاری‌های نیمه‌کاره، تشویق سرمایه‌گذاری، هدایت نقدینگی به سمت تولید، لزوم تقویت ارزش پول ملی، ضرورت راه‌اندازی سامانه‌های اطلاعاتی و منوط نکردن مسائل اقتصادی به تحولات خارجی که در جلسه مجازی با دولت محترم بیان کردند، مطالبات بر زمین مانده‌ای است که باید کارگزاران نظام بی اعتنایی به این منویات و نپرداخن به این مسائل بنیادی را جرم بدانند و مجلس و قوه قضاییه با دفاع از حقوق عامه، تکلیف حقوقی و کیفری ترک فعل‌هایی از این دست را برای همیشه قانونمند کنند.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با یادآوری اینکه در چندین نوبت اعلام مواضع، ناخرسندی و اعتراض خود را از بی توجهی دولت به میدان‌داری قرارگاهی نظام سلطه و صهیونیسم در فضای مجازی ابراز داشته است تصریح کرد: هنوز سخنان مکرر مقام معظم رهبری طنین‌انداز است که فرمودند «ما می‌دانیم کسانی از بیرون دارند فضای مجازی را -که ما هم دست‌اندرکارش هستیم و مبتلابهِ ما است- هدای ت می‌کنند و مدیریّت می‌کنند، ما نمی‌توانیم بی‌کار بنشینیم در مقابل او؛ ما نمی‌توانیم مردممان را که با فضای مجازی ارتباط دارند، بی‌پناه رها کنیم در اختیار آن مدیری که دارد پشت پرده، فضای مجازی را اداره می‌کند».

این جمعیت با تاکید بر اینکه اجرا نشدن مصوبات شورای عالی فضای مجازی در تحقق منویات مقام معظم رهبری برای شکل‌گیری شبکه ملی اطلاعات هیچ توجیهی ندارد، افزود: خسارت بی‌پناه گذاردن مردم با ترک فعل هایی که تحت مسئولیت رئیس جمهور صورت می‌گیرد چه پاسخی دارد؟ چه ابهام و گنگی بر سرپیچی از این فرمان رهبری وجود دارد که فرمودند «بنده اصرار داشتم و دارم که شورای عالی فضای مجازی تشکیل بشود و رؤسای محترم در آن شرکت کنند و تصمیم‌گیری کنند و اجرا کنند، به خاطر اهمّیّت این مسئله است؛ نمی‌شود این مسئله را رها کرد. و من می‌بینم که آن اهتمام لازم به خرج داده نمی‌شود. خب الان شبکه‌ ملّی اطّلاعات اجزائی دارد، این اجزا باید در زمان‌بندی‌های مشخّص تحقّق پیدا کند؛ آدم می‌بیند که تحقّق پیدا نمی‌کند، از زمان‌بندی‌ها عقب‌اند؛ یا سیاست‌های اصولی‌ای در زمینه‌ پهنای باند وجود دارد که مکرّر ابلاغ شده، خب این سیاست‌ها باید رعایت بشود و اینها مورد درخواست و تأکید مؤکّد اینجانب است».

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi