شناسه خبر : 77690
شنبه 29 شهريور 1399 , 11:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

واکسیناسیون آنفولانزای جانبازان نخاعی انجام می‌شود

واکسیناسیون سنواتی آنفولانزا برای جانبازان نخاعی از اول مهر ماه انجام خواهد شد...

فاش نیوز -  با پیگیری انجمن جانبازان نخاعی، واکسیوناسیون جانبازان نخاعی از نیمه اول مهرماه آغاز می شود.

درپی درخواست بسیاری از جانبازان و با پیگیری انجمن جانبازان نخاعی، واکسیناسیون سنواتی آنفولانزا برای جانبازان نخاعی از اول مهر ماه انجام خواهد شد.

در همین رابطه، روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی در اطلاعیه‌ای در این باره اعلام کرد:

با توجه به درخواست تعدادی از برادران جانباز از انجمن برای پیگیری دریافت واکسن آنفولانزا همچون سنوات گذشته، حسین اسرافیلی مدیرعامل انجمن جانبازان نخاعی با توجه به شرایط خاص کرونایی و نگرانی جانبازان در این مورد، با مکاتبه و پیگیری موضوع، از معاونت بهداشت و درمان بنیاد کسب اطلاع شد که با خرید واکسن مورد نظر برای جانبازان، واکسیوناسیون جانبازان نخاعی از نیمه اول مهرماه آغاز خواهد شد.

بنا براین، عوامل بهداشت و درمان بنیاد با مراجعه به درب منازل جانبازان واکسن آنفولانزا را برای جانبازان تزریق خواهند کرد.
در اطلاعیه‌ی انجمن جانبازان همچنین آمده است که تهیه و تزریق واکسن برای همسران جانبازان نیز در دست پیگیری است که به محض اطلاع، زمان آن از طریق روابط عمومی انجمن اطلاع رسانی خواهد شد.

 

اینستاگرام
سلام فقط جانبازان نخایی واکسن دریافت میکنند؟ مابقی جانبازان چکار کنند؟ با این وضعیت که بیمه هزینه درمان را بطور ناقص پرداخت کرده معلوم نیست هزینه واکسن برای جانبازان و اعضای خانواده از طریق بیمه محاسبه خواهد شد؟ طی سالهای گذشته الزامی برای واکسن انفولانزا نداشتیم اما در سال جاری به علت شیوع کرونا و گرانی ملزومات زندگی پولی در جیب جانبازان نمانده که واکسن خریداری کنند.
در اخبار گفته شده هیات دولت در جلسه مشغول بررسی رفع مشکل تخم مرغ هستند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi