شناسه خبر : 78308
یکشنبه 27 مهر 1399 , 15:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

ایثار و فداکاری رمز موفقیت ملت ایران است

باید ما از مردم به‌خاطر تحمل این همه سختی هم عذر خواهی و از آنها بابت این همه ایستادگی و ایثار و فداکاری...

فاش نیوز - رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، فداکاری و ایثارگری ملت ایران را ضامن پیروزی، و شکست تحریم‌های ظالمانه آمریکا دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری، نماینده ایثارگر مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه‌ی جلسه علنی با اشاره به پایان تحریم تسلیحاتی خاطرنشان کرد: نظام سلطه‌ی جهانی تمام توان و امکانات خود را برای تشدید فشار بر مردم ایران به کار گرفته است اما ایثار، گذشت و فداکاری مردم عزیز ما تاکنون نگذاشته است که اهداف دشمن محقق شود.

وی با اشاره به چهار دهه ایستادگی و مقاومت ملت ایران و تقدیم هزاران شهید و جانباز برای حفظ و حراست از نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: باید ما از مردم به‌خاطر تحمل این همه سختی هم عذر خواهی و از آنها بابت این همه ایستادگی و ایثار و فداکاری تقدیر و تشکر کنیم. امکان برون رفت از این شرایط وجود دارد و این مشکلات ماندنی نیست و ظرفیت کشور ما بحمدالله ظرفیت بسیار بالایی است که زندگی مردم می‌تواند بهبود پیدا کند.

وی اضافه کرد: اگر تا کنون این اتفاق نیفتاده است، علاوه بر موضوع تحریم، گاهی اراده‌ی ضعیف، گاهی بی‌عرضگی و سوء مدیریت و کم‌کاری مسئولین است که باید در این زمینه واقعاً پاسخگو باشند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم با گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی ایثارگری‌های مدافعان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم متذکر شد: وظیفه‌ی مجلس این است که هم مسئولین را با وضع قوانین و رفع موانع قانونی کمک کند و هم آنها را پاسخگو و به انجام وظایف قانونی خود برای حل مشکلات مردم وادار کند.

حجت‌الاسلام ذوالنوری با اشاره به مشکلات معیشتی مردم اظهار داشت: امروز مشکلات معیشتی، بدترین و سخت‌ترین مشکل آزار دهنده‌ی مردم است. اگر چه متاسفانه در شرایط فعلی کشور کسانی هستند که سود می‌برند و از رانت‌های اطلاعاتی استفاده می‌کنند و در این آشفته بازار خون مردم را می‌مکند.

درخواست‌ها از قوه‌ی قضائیه و دستگاه‌های ذیربط این است که به طور جدی‌تر ورود کنند و جلوی این آشفتگی را بگیرند‌؛ تا بیش از این به مردم فشار وارد نشود.

نماینده‌ی ایثارگر قم در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: مردم عزیز ما از اول پیروزی انقلاب تا به امروز، هیچ‌وقت از کمبودها ناله و گله نداشتند و همیشه یا از سوء‌مدیریت یا از فساد و تبعیض گله‌مند بودند؛ که هم مجلس و دستگاه‌های دیگر و قوه‌ی قضائیه دست به دست همدیگر بدهند که آنچه که عامل این گرفتاری‌های مردم و نارضایتی‌ها و آزردگی خاطر مردم است، ان‌شاالله رفع شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنوری در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص راهکارهای مقابله با فشارهای سلطله‌ی جهانی یادآور شد: ما مشکلی برای خرید و فروش و جابجایی پول در داخل کشور نداریم و قوانین داخلی ما، مانعی برای این کار نیست که مجلس ورود کند؛ بلکه محدودیت‌ها را امریکا با فشار بر سیستم بانکی دنیا برای ما ایجاد کرده است.       

|مهرنوش یاسری

اینستاگرام
سلام جناب نماینده شما کجات شکسته کجات صدا میده منه ایثارگر پول دارو ندارم حرف توخالی شما بچه درد من میخورد
شب تا صبح بگو ایثارگران فدا کاری کردن برای من دارو نمیشه من نان شب ندارم بخورم تو از فداکاری من حرف میزنی درد مرا دوا کن با شعار کار درست نمیشه مرد عمل باشید چلوی اختلاسها را بگیرید و کاری به کار ما نداشته باشید برید از ریس مجلس یه ماشین مدل بالا بگیرید و حقوقهای خوب وای سردرد گرفتم از کارهای شما
سلام نمی‌دانم شما به اصطلاح نمایندگان انقلابی که فقط نقاب انقلابی گری زدین وهمینطور درپیتی مثل یه سوپری که برای دکانش نامی گذاشته شما نیز فقط سردربتان انقلابی بودنس وبس بابا ماجانبازان خودمان ول کردیم هرکی هم میپرسه یامیگیم تصادفیم یا مادر زادی بله حضرات حنایتان خیلی وقتس که دیگه رنگی نداره این چهارتا شعارم میدین دلتون برای مانسوخته تایه جای نردبان کم میاربن جانبازان را پلکان خود قرار داده توی نماینده نیازت به خودرو واجبتر تازه دنا پلاسم رو نخواسته و تقاضای شاسی بلند کرده اید ولی جانبازان خصوصاً جانبازان70 درصد که خودرو نیاز مبرمشان می باشد به یکدستگاه خودرو پارس اتومات هم راضیند ولی همونم دریغ میکنید فقط در شعارهای مکارانخ اتان جانبازان را ولی نعمت خود خوانده بابا ما ولی نعمت هیچکس نیستیم فقط خواهشاً برای مقاصد خود ازما جانبازان مایه نذارین ما را کفایت می‌کند ای بی لیاقت تربن نمابنده ها
رهبر عزیزمان چه تو دهنی زد به بعضیا که اگر کمی شرف داشتند از این تو دهنی دق میکردند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi