شناسه خبر : 79278
یکشنبه 23 آذر 1399 , 11:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تفکر لیبرال، تفکر انقلابی

فاش‌نیوز -  روحانی و دولتش این لیبرال ها با شکست کنار نمی کشند، در مقابل قانون می ایستند، به جای پذیرش حقیقت، مملکت را به آشوب می کشند و از دشمن می خواهند مردم را بیشتر تحریم کند.

اینان با رسانه های خائن خود فروخته در داخل و خارج به اقدامات خود مشغول هستند تا در قدرت باشند. هیچ توانائی برای اداره مملکت ندارند جز اینکه ذلت‌پذیر هستند و اصلاح امور را در قدرت مردم نمی بینند؛ در سازش و ذلت‌پذیری در مقابل آمریکا و غرب می بینند و همیشه مثل نوکر نگاهشان به کدخداست.

اینان در عین حال هیچکس را هم قبول ندارند. همیشه پررو، وقیح و طلبکاراند؛ در عوض تنها خواسته انقلابیون این است که خدا وسیله ای برایشان قرار دهد تا در وقت سختی بتوانند دین خدا را یاری دهند. این انقلابی ها هستند که مرد ایمان و عمل هستند و در این زمانه‌ی ما تنها تفکر انقلابی است که می تواند ادامه راه پر اقتدار جمهوری اسلامی و یگانه راه نجات اقتصاد ایران باشد نه مذاکره.

آقای روحانی شما هفت سال و نیم مذاکره کردید؛ چه گلی به سر مردم ایران زدید جز خیانت و توقف در پیشرفت و اقتصاد مملکت که حالا با وقاحت تمام، دوباره از مذاکره حرف می زنید؟!

دولت روحانی ادعا می کند تنش زمانی میان ایران و آمریکا کم می شود که هر کدام از ما از خواسته های خود عقب نشینی کنیم؛ در حالی که آنها دلارهای نفتی متحجرین عرب را خرج می کنند تا مدام برای ایران تنش ایجاد کنند و تنش یک امر حقیقی نیست؛ بلکه یک امریست که اوضاع و شرایطی خاص به سوی آن سوق داده می شود؛ مثل حمله آمریکا به عراق و افغانستان و یا تشکیل دهها کنفرانس دوستان سوریه در هتل های ترکیه و عربستان و اروپا و یا تشکیل داعش، تشکیل ائتلاف علیه تروریست ها و امثالهم. ولی آنها نمی توانند از اینها قدرت بیافرینند.

مذاکرات برجام هم در واقع مرگ یک توافق نبود مرگ آرمان های دولت لیبرال مسلکی بود که حقوق مسلمِ یک ملت را در مذاکره به حراج گذاشت و هنوز هم اراده‌ای برای تغییر سیاست‌ های غلط و خیانتکارانه خود ندارند و نیات قبلی خود را در پوشش جدیدی ادامه می ‌دهند و این همان خاصیت منافقان است که کلام حق را با نیت باطل بر زبان جاری می کنند.

سخنان تفرقه‌انگیز حسن روحانی و معاونان و مشاورانش که 95 درصد آنها را حسن روحانی در سال1392 از گورستان سیاسی فتنه88 بیرون کشید، دیگر نمی تواند کسی را فریب بدهد. دولتی که خود به آنچه می گوید واقف نیست و سختی راه خدا اینان را از ادامه راه انقلاب پشیمان کرده است.

| داریوش احمد رضا بهمنیار

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi