شناسه خبر : 79307
شنبه 15 آذر 1399 , 15:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آقای پرکره به آقای اوحدی برسانید

سلام و عرض ارادت به محضر جناب آقای پرکره جانباز 70 درصد، همرزم دوران8ساله دفاع مقدس و همدرد اینروزهایمان؛ چرا همیشه بایستی حقی را که قانون برایمان در نظر گرفته گدایی کنیم؟ بگذریم.

جناب پرکره، حسب قانون که متأسفانه همیشه خصوصاً دردولت یازدهم و دوازدهم از عمل به مر قانون طفره رفته و مجلس نشینان نیز نه تنها حمایتی از جامعه هدف، خصوصا مظلوترین قشر جانبازان واقعی ننموده اند بلکه همسو با دولت پرزیدنت فریدون بوده و حال مجلس یازدهم نیز بانقاب انقلابی گری همسو بادولت فقط شعارهای به همین زودی، هفته آینده، ماه دیگر، تاپایان سال وعده و وعید داده وتنها کاری که کرده‌اند باسردادن شعاری فریب کارانه مردم را رو در رویمان قرار داده که همه مملکت را چاپیدهاید و ما درعجبیم بعضی از مردم که می‌شود گفت روی اهل کوفه را سفید کرده‌اند، دست و پاهای بریده شده را به‌عینه می بینند و درطول بیش از گذشت 3دهه از پایان دفاع مقدس نمی پرسند چطور بااین وضعیت روزها را به شب و شبها را به روز سپری کرده اید.

فقط به همان شعارهای بی عمل که نه تنها گوش زمینیان که گوش افلاکیان را هم پر کرده بسنده نموده البته خیلی ها وقتی بطور مثال از حقیر سوال می‌کنند جانبازی از ترس اینکه مورد هجمه و زخم زبان هایشان قرار نگرفته درجواب می‌گویم خیر تصادف کرده ام. بگذریم.

جناب پرکره لطفاً مواردی را که بهشان اشاره خواهم کرد خواهشاً به گوش ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران، جناب آقای مهندس اوحدی و سایر همکاران و به اصطلاح نمایندگان انقلابی برسانید. عرض شود مساحت کشور عزیزمان ایران اسلامی حدوداً بیش از 1648195کیلومترمربع می باشد که رشیدترین جوانان این مرز و بوم با گذشتن از جان شیرین خود، جانبازان با از دست دادن سلامتی‌شان که بماند بیش از 3دهه بادرد و مشفت روزها را به شب و شبها را به روز گره زده اند و بدتراز همه همسر و فرزندانمان نیز که شاهد درد و رنج شبانه روزی پدرشان می باشند، درگوشه ای کز کرده واشگ پهنای صورتشان را گرفته، آزادگان ستمدیده  همچون جانبازان به انزوا رانده شده وجبی از خاک مقدس کشور عزیزمان ایران اسلامی را به اجنبی واگذارنکرده اند.

حال به موارداشاره می کنیم، 1__حسب قانون به فرزندان شهدای والامقاممان، فرزندان جانبازان70 درصد یک قطعه زمین با نرخ مصوب سال 1369بایستی واگذار گردد که دولت طفره رفته.

2- طبق قانون هر 10 سال یک دستگاه خودرو ساخت داخل با شرایط مندرج در متن قانون آمده بایستی به جانبازان 70 درصد واگذار گردد که از آخرین واگذاری سال 1379 دو دهه گذشته و مجلس به اصطلاح انقلابی بیش از 4ماه از عمرمجلس انقلابی گذشته ولی دولت را ملزم به اجرای قانون ننموده که نخست بی احترامی بخودشان تلقی شده وسپس حق  قانونی مان را براحتی ضربه فنی نموده؛ هر چند جناب پرزیدنت روحانی هدیه دولت جناب احمدی نژاد را که البته همان هدیه نیز اما واگرهایی داشت، و ازطرفی بیش از 90%جانبازان 70 درصد سهمیه خود را بخاطر اینکه نسوزد چون برایش زمان قائل شده بودند و از طرفی توان مالیش را نداشته اند، به اندک مبلغی به از ما بهتران واگذار کردیم و متاسفانه جناب روحانی همان هدیه را هم مصادره نموده و چنانچه همان را هم لحاظ کنیم یک دهه گذشته، پس قانون دستش باز است ولی دست 290نماینده در دست دولت. که براحتی آب خوردن حق قانونیمان را بالا کشیده، هر چند جانبازان قطع عضو با هر درصدی خودرو نیازمبرمشان است، چرا که حکم پایشان می باشد.

3__حسب قانون بسیجیان و سربازان وظیفه از کار افتاده کلی که فقط از بنیاد شهید دریافتی‌ دارند، همطراز با نیروهای پایور، البته با دو رتبه بالاتر پس از 30سال سنوات پاداش پایان خدمت وطلب ذخیره مرخصی بایستی پرداخت می شد. باتوجه به اینکه از پایان دفاع مقدس بیش از 3دهه گذشته ولی بازهم دولت و مجلس دست در دست یکدیگر حق دیگرمان را پایمال نموده اند. بهمین راحتی.

4__طبق قانون 25%سهمیه استخدامی دوائر دولتی از آن فرزندان معزز شهدای گرانقدرمان و فرزندان جانبازان و آزادگان که با کمال تأسف دولت از مر قانون این حق قانونی را هم زیر بار نرفته.

5__همانطور که جنابعالی بخوبی فرمودید پرستار 24ساعته دختری که باهزاران امید ازدواج می‌کند که دست در دست شوهرش درکوچه و بازار قدم بزنند، دست ازهمه چیز شسته و شده پرستار 24ساعته با کمترین حقوق؛ مزایای دیگری هم که نداشته. نخست اینکه بایستی حق قانونی یک پرستار24ساعته را به آنان پرداخت کنند. دوم اینکه پس از 30سال پاداش پایان خدمت دریافت کنند. سوم اینکه برابر با حقوق کاردر پایان سال عیدی پرداخت شود که این امر حتمآ بایستی همچون دیگر موارد، دراسرع وقت اجرایی گردد،.

6__جناب پر کره انصافاً جای بسی تأسف است که پس از گذشت بیش از 3دهه از پایان دفاع مقدس، جانبازان هنوز بایستی از مشگلاتشان بگویند واین معنایش آن است که افرادی که برمناصب دولتی و مجلس‌نشینان حتی توان اداره یک مدرسه را نداشته و آن چیزی که بیش از همه آزار دهنده می باشد اینکه حتی وجودش را ندارند که عذر خواهی کنند، جناب پرکره عزیز خود از مایی و شرایط را بخوبی درک می کنید؛ درطول 7سال سیاهی که بر ما گذشت و جناب شهیدی به اصطلاح رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بود، در دفاع از جامعه هدف از سنگ صدا درآمد ولی از ایشون نه البته انصافاً از زمانی که جناب آقای اوحدی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران را عهده دار شده‌اند، گام های مثبتی برداشته شده و جای تقدیر وتشکر دارد؛ به شرطی که مقطعی نباشد.

البته عرض شود جناب پرکره عزیز اینها گوشه ای از مصائب و عدیده مشگلات بود و ازشما خواهشی داریم، حال که به جناب اوحدی نزدیکید لطفاً مسائل را واگویه کرده البته به شرطی که نه به همین زودی، نه هفته و ماه آینده و نه تا پایان سال؛ چراکه همین امروز هم دیر است. جنابعالی حتمآ در سایت های گوناگون ومخصوصا سایت وزین فاش نیوز که زحمتشو هرزمانمان می کشند، روزی نیست که تیتر نخورده باشد جانبازی خصوصاً جانباز 70 درصدی به جمع یاران شهیدش نپیوسته.

جناب پرکره چنانچه بخواهیم همه مصائب ومشگلاتی که دچارش هستیم را بعرض برساننیم، به قول معروف می شود مثنوی هفتاد من کاغذ. حال با توجه به مختصر توضیحاتی که عرضه داشتیم از جنابعالی استدعا داشته که لطفا مسائل را به سمع ونظر جناب آقای اوحدی، ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران رسانده و با توجه به روحیاتی که جنابعالی از جناب آقای اوحدی دارید، مطمئنیم که با فرمایشات جنابعالی چرا که می دانند دلسوز جامعه هدف خصوصا مظلوترین قشرجانبازان واقعی هستید تأثیر داشته و گام های مؤثری خواهند برداشت قبل از آنکه دیر و دیرتر شود.

باتشکر و تقدیم احترامات

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi