شناسه خبر : 79442
شنبه 20 دي 1399 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد! حرمت همسرشهید را بفهمید

رزمنده دفاع مقدس - آقایان مسئول آیا فراموش کرده اید اگر ایثار، فداکاری و از همه مهمتر از خودگذشتگی شهدای عزیز نبود میزی هم برای شما وجود نداشت.

  من هم برادر شهید و هم رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس هستم که متاسفانه با چشمان خود برخوردهای بسیار شرم آور (کارکنان) بنیاد شهید را با مراجعه کنندگان می بینم. حجب و حیا خانواده های شهدا در طول سال های بعد از دفاع مقدس گویا بنیاد شهید را دچار توهم کرده است که می تواند هر برخوردی با خانواده عزیز شهدا و غیره داشته باشد.

دوستان فراموش نکنید شما خادم مردم و ملت هستید. چهل سال قبل انقلاب شده است و دیگر علیاحضرتی و ارباب رعیتی وجود ندارد. اما گویا هنوز آثار فرهنگ اش در بین عده ای از کارمندان و مدیران و مسئولین رده بالا، رده پایین و حتی در دولت و وزرا دیده می شود و این صحیح نیست.

هر که هستی و در هر مقام با هر لباسی که هستی حق نداری به مردم و ملت توهین کنی، چه برسد به یک فرزند شهید.

اولا ازدواج حق هر انسانی است، دوم اینکه نباید همسر شهید تمام سختی های زندگی را به دوش بکشد که فقط همسرش شهید شده است. شاید بنیاد شهید بتواند (تا الان که نتوانسته) خواسته های مالی خانواده شهید را تأمین کند.

آن هم با نگاه های سنگین بعضی از بی خردان اما آیا توانسته است نیازهای معنوی خانواده ها را هم تأمین کند؟ فرزند، محبت پدر و مادر را می خواهد و خود زن هم نیازهای فراوانی دارد. یک زن جوان که همسرش شهید شده است به چه حکم و قانونی نمی تواند ازدواج کند.

البته الان این مسئله بر خلاف گذشته در بنیاد حل شده است و همسران شهدا می توانند ازدواج و از امکانات بنیاد به عنوان همسر شهید استفاده کنند.

اما کارکنان بنیاد شهید حواسشان جمع باشد که این یک هشدار است. هنوز هم اگر رزمندگان بخواهند کاری انجام دهند کسی جلو دارشان نیست. بنابراین کاری نکنید که یک حق انقلابی را کف دستان بگذاریم، چرا که گام دوم، گام درهم ریختن است.
 عزت زیاد

اینستاگرام
اینجانب بمدت 7سال درسازمان زاندامری به خدمت به طوررسمی استخدام شدم مدت 5سال درمنطقه عملیاتی ونوارمرزی خدمت نمودم وبا تمام شدن جنگ تقاضایی استعفاع نمودم بااخراجی موافقت نمودن با توجه به اینکه چندین بار زخمی و مجروح شدم برای خودم دوکان باز ننمودم هدف خالص وبرای نگهداری کشور بود ویک وظیفه هر ایرانی است از خانه خود نگهداری کند ولی حق ندارد حکم اخراج دهد هرکس این حکم داده اولا روز قیامت جواب گوباشد واصلا راضی نیستم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi