شناسه خبر : 79899
دوشنبه 15 دي 1399 , 11:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل‌ها

افتخار کشور ما

به مناسبت سالگرد شهادت عاشورایی جان جانان، سرسلسله‌ی عارفان عرفان اجتماعی و انقلابی در خط حضرت امام، سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سروده‌ای را تقدیم یاد و راهش کرده‌ام که امیدوارم در نظر آید.

فاش‌نیوز -  به مناسبت سالگرد شهادت عاشورایی جان جانان، سرسلسله‌ی عارف عرفان اجتماعی و انقلابی در خط حضرت امام، سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سروده‌ای را تقدیم یاد و راهش کرده‌ام که امیدوارم در نظر آید.

در دلم باز یاد تو غوغاست

سالگرد تو روز عاشوراست

رفتی و یاد تو ز دل نرود

می رود جان و یاد تو با ماست

سالی از داغ تو گذشت و هنوز

غمت از چهره‌هایمان پیداست

رفتن هیچ کس شبیه تو نیست

داغدار تو سیدالشهداست

رهبر انقلابیون جهان

بی تو انگار یکه و تنهاست

من بمیرم، هنوز از داغت

گرد غم روی چهره‌ی آقاست

گرچه دستت فتاد چون عباس

ای علمدار پرچمت بالاست

سر نداری و باز سرداری

جان‌نثاری شبیه تو زیباست

عشق حق گرچه کرد تبخیرت

نظرت باز هم به جانب ماست

ابر رحمت شدی و می‌باری

از غمت دیده‌هایمان دریاست

دشمنان را به ذلت افکندی

نام تو افتخار کشور ماست

رسم و راه تو مکتب عشق است

مشق عشقت طریقت عرفاست

| بهروز ساقی

اینستاگرام
هیچی

...
ترور و شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز را تسلیت می گوئیم .
و انتقامی سخت خواهیم گرفت .
...
سلام ، با تشکر از آقای دکتر ساقی عزیز که کلامی دلنشین به عمق عشق عاشورا را بر پرده دلهای آسمانی تصویر کرده در حقیقت تشییع پیکر سردار حاج قاسم سلیمانی و ابا مهدی پرده دیگری از عشق حضرت سید الشهدا (ع) در جهان نشان داد که دوست و دشمن متحیر شدند.
البته میدانیم که در برخی روایات هنگام تشییع مردان آسمانی کرامات و نعمات الهی بر زمین میبارد و لشکر ملائک نیز برای کسب فیوضات الهی در قالب انسانها در تشییع حضور دارند لذا با عنایت به احوال مردم که از پیر و جوان در ایام شهادت و تشییع پیکر مطهر ایشان بی اختیار اشک ریختند نشانه هایی از کنز مخفی آشکار شد.
دشمنان را به ذلت افکندی

نام تو افتخار کشور ماست

سروده ای زیباست که بر دل می نشیند. و براستی با شهادت حاج قاسم و همراهانش خونی تازه به رگهای جسم متورم انقلاب اسلامی وارد شد. و شور و هیجان بی نظیری در محور مقاومت ایجاد کرد.
چیزی که ذهن مرا بخود مشغول می کند و قلبم را بدرد می آورد این است که آیا حرمت خون شهدا و زخمهای التیام نیافته جانبازان حفظ خواهد شد.
.
خداوند شما را حفظ نماید برادر عزیز و عاشق
سلام جانباز سرافراز اگه ممکنه به این شماره اگه مقدوره یک تک بزید کار مهم باهاتون دارم جناب آقای بهروز ساقی جانباز و شهیده زنده ممنونم
سلام ، پیام خون شهدا بویژه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی مبنای فریب شناسی و عدم اعتماد به دشمن در کلیه امور است. مسئولان و افرادی که هیچگونه تعهدی نسبت به خون شهیدان ندارند البته که ایمان به دین هم ندارند و تنها موضوعی که برای اینگونه افراد اهمیت دارد منافع شخصی و جناحی میباشد.
انسانهای متدین و آزاده در مقابل تعهدی که نسبت به خون شهیدان دارند رساندن پیام خون شهیدان است لذا ملاحظه میگردد نفوذ هنگامی رخداده که تعهد نسبت به نشر پیام خون شهیدان سبک انگاری شده و بطور متقابل فریب دشمن کارساز گردیده است. کسانیکه در انتشار پیام خون شهیدان کوتاهی و قصور کردند در جنایت دشمن و شهادت بهترین انسانهای سالک الی الله سهیم و شریک هستند. چنانچه در شخصیت اینگونه افراد توجه کنیم ملاحظه میگردد آنان نسبت به اصول و فروع دین بی اعتنا هستند و بی نمازی و اعتقاد حداقل برخوردار نیستند. وظیفه ایثارگران و امت حزب الله انتشار پیام خون شهیدان برای جلوگیری از فریب و عدم اعتماد به دشمن میباشد تا تاریخ جنگ احد و صفین و سقیفه و عاشورا تکرار نشود. بخشی از قصور برای حضور نفوذیها در حکومت متوجه ایثارگران و امت حزب الله است فلذا باید بکوشیم تا پیام خون شهیدان بنحو احسن به احاد ملت و مردم جهان برسد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi