شناسه خبر : 80320
دوشنبه 29 دي 1399 , 09:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر‌های مطهر ۵ شهید گمنام در خراسان جنوبی

پیکرهای پاک و مطهر پنج شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، در شهرهای مختلف استان خراسان جنوبی تشییع و خاکسپاری شدند.

 

تشییع و خاکسپاری پیکر‌های مطهر ۵ شهید گمنام در خراسان جنوبی پیکرهای پاک و مطهر پنج شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس، امروز (یکشنبه) مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، با حضور مردم و مسئولان همراه با رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی، در شهرهای مختلف استان خراسان جنوبی تشییع و خاکسپاری شدند.

بر اساس این گزارش، پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در شهر «بیرجند» تشییع و پس از اقامه نماز به امامت حجت‌الاسلام «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، در بوستان «آیت‌الله بهجت (ره)» مهرشهر به خاک سپرده شدند.

همچنین پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دیگر نیز با حضور جمعی از مردم و مسئولان، در شهر «آبیز» شهرستان مرزی «زیرکوه» تشییع و خاکسپاری شدند.

دانشگاه «بزرگمهر» قاینات نیز پس از تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام، میزبان همیشگی پیکر مطهر این شهید والامقام شد.

خاطرنشان می‌شود، از این پنج شهید گمنام، دو شهید ۱۷ ساله، یک شهید ۱۹ و دو شهید ۲۱ و ۲۳ ساله هستند که در عملیات‌های والفجر و کربلای چهار و پنج به شهادت رسیده‌اند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi