شناسه خبر : 80351
سه شنبه 30 دي 1399 , 08:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شناسایی هویت شهید«مرادی نسب» پس از۳۲سال

 

شناسایی هویت شهید «کامبیز مرادی نسب» پس از 32 سال

پیکر مطهر شهید کامبیز مرادی نسب از شهدای دوران دفاع مقدس، با تلاش گروه‌های تفحص شهدا کشف و شناسایی شد.

پیکر مطهر شهید کامبیز مرادی نسب از شهدای دوران دفاع مقدس، با تلاش گروه‌های تفحص شهدا کشف و شناسایی شد.

بسیجی شهید «کامبیز مرادی نسب» فرزند صادق، متولد اول فروردین 1320 در شهرستان خرم اباد از استان لرستان است. او ساکن شهر دزفول در استان خوزستان و از نیروهای ژاندارمری بود. شهید مرادی نسب در تک دشمن در منطقه زبیدات در 21 تیرماه 1367 به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه مفقود الاثر شد. 

پس از گذشت 32 سال از شهادتش، پیکر مطهر این شهید طی عملیات تفحص شهدا کشف و هویت او از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

متن وصیت نامه شهید کامبیز مرادی نسب در ادامه می آید:

به نام خدا یاور مظلومان و پناه رزمندگان و دشمن ستمکاران و مستکبران. با درود فراوان به امام امت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سلام خالصانه به شهیدان راه خدا از صدر اسلام و عاشوراهای ایران.

خدمت پدر و مادر عزیز سلام عرض می کنم. پس از عرض سلام وسلامتی شما را از خداوند بزرگ خواهان و خواستارم و امیدوارم که حال همگی شما عزیزان خوب باشد و به خوشی و خرمی به زندگی پر محبت و صمیمانه خود به خوبی خوشی ادامه دهید و در همه شئونات زندگی خود موفق و پیروز باشید.

خدمت برادر بزرگوار خودم آقا چنگیز سلام عرض می کنم و آرزو دارم که حالت خوب باشد و هیچ نگرانی نداشته باشید و امیدوارم به کار خود ادامه بدهید تا انشاءالله موفق در کارهای خود گردی. خدمت خواهران خودم افسون خانوم و افروز خانوم سلام عرض می کنم و سلامتی و خوشبختی شما را از خداوند بزرگ خواهانم به امید دیدار.

خدمت آقا کامجو از راه نه چندان دور سلام عرض می کنم و خدمت ننه مهربان و همچنین عمه شکر و عمه هاجر و عمو رضا و احمد و محمود و میترا و محمد کوچولو سلام برسانید و نگران من نباشید. حالم خوب و جای هم خوب است. قسمت پدافند دولول 23 میلیمتری هستم. همچنین سلامم را به تمام دوستان برسانید. خداحافظ.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi