شناسه خبر : 80373
چهارشنبه 01 بهمن 1399 , 10:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انصارالله یمن:

سامانه‌هایی داریم که معادلات جنگ را تغییر خواهد داد

وزیر دفاع دولت صنعا ضمن تأکید بر اینکه تجاوز علیه یمن، تنها با زور متوقف می‌شود، گفت که انصارالله سامانه‌هایی در اختیار دارد که تحولات بزرگی را در جنگ ایجاد می‌کنند.
انصارالله یمن در 6 سالی که از جنگ یمن می‌گذرد، همواره با رونمایی از سلاح‌های جدید و راهبردی خود، دشمن سعودی را غافلگیر کرده است. پهپادها و سامانه‌های موشکی، مهم‌ترین دستاوردهای انقلابیون یمن هستند و این دستاوردها‌، نتیجه جنگ را در راستای منافع مردم یمن تغییر داده‌اند. اکنون بار دیگر انقلابیون خبر داده‌اند که از سلاح‌های راهبردی جدیدی رونمایی می‌کنند.
به گزارش ایسنا، « محمدناصر العاطفی»، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن وابسته به انصارالله گفت:« تجاوز علیه یمن تنها با زور متوقف می‌شود و ما این قدرت را داریم. ما به پیشرفت چشمگیری در زمینه ساخت انواع سلاح دست یافته‌ایم. نیروهای مسلح یمن سامانه‌های دارای تکنولوژی پیشرفته‌ای دارند که از جمله آنها، سامانه‌هایی هستند که اکنون در دفاع از یمن استفاده می‌شود و از برخی از آنها در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد.» وی تاکید کرد، این سامانه‌ها تحولات بزرگی را در استراتژی جنگ و مقابله با تجاوز ایجاد خواهند کرد، ما پیشرفت چشمگیری در زمینه ساخت انواع سلاح و موشک‌های بالستیک زمین به زمین و تاکتیکی و استراتژیک به دست آورده‌ایم. العاطفی نقش سازمان اطلاعات و تحول بزرگ در پیشرفت در سطح سلاح‌های استراتژیک را ستود.
العاطفی درباره درج نام انصارالله در لیست تحریم‌ها گفت:« این مسئله برای ما مهم نیست. تمام جهان می‌دانند که این یک مسئله سیاسی است چراکه آمریکا حق ندارد طرفی را که از کشور و مردمش دفاع می‌کند، تروریست بخواند. آمریکایی‌ها خودشان تروریست هستند به این دلیل که از این تجاوز حمایت کرده و مردم را می‌کشند. گروه‌های تروریستی ساخت آمریکا هستند.»
«محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن، نیز اعلام کرد، آمریکا هر کسی را که در مقابل آن می‌ایستد، در فهرست تروریسم خود جای می‌دهد. «استفان دوجاریک» سخنگوی دبیرکل سازمان ملل، نیز ضمن انتقاد از اقدام آمریکا در گنجاندن سران جنبش انصارالله در فهرست تروریستی خود، گفت:
« این کار، مردم یمن را به سوی قحطی گسترده سوق می‌دهد.»
در همین حال، جمعی از مردم یمن در اعتراض به تصمیم واشنگتن برای درج نام جنبش مردمی انصارالله در فهرست سازمان‌های «تروریستی» مقابل سفارت آمریکا در صنعا تظاهرات کردند. شرکت کنندگان در این تظاهرات، پارچه نوشته‌هایی را در دست داشتند که مخالفت آنها را با تصمیم دولت آمریکا برای درج نام جنبش مردمی انصار‌الله در فهرست سازمان‌های «تروریستی» نشان می‌داد. تظاهرکنندگان اقدام به پاره کردن پرچم آمریکا کردند و شعار «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل» سر دادند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi