شناسه خبر : 80988
پنجشنبه 27 خرداد 1400 , 11:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راهبرد موشک‌های دوربرد و افزایش قدرت دریایی و هوایی ایران

مردم ایران ماهیت دولت استکباری آمریکا را می شناسند شیاطینی مستکبرند که هرچه تحقیر شود شکسته تر و هرچه باج بگیرند گستاخ تر می شوند.

فاش نیوز - مردم ایران ماهیت دولت استکباری آمریکا را می شناسند شیاطینی مستکبرند که هرچه تحقیر شود شکسته تر و هرچه باج بگیرند گستاخ تر می شوند.

با منطق مدافعان برجام، انقلاب اسلامی کار عبثی بوده است. در حالی که بینش سیاسی اسلام انقلابی که از آرمان های خمینی کبیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری سرچشمه گرفته، باید چراغی روشن در راه درک مسائل و حل مشکلات اقتصادی دولتمردانی که در راس امور اجرایی هستند باشد. تا به امیدِ واهی در تاریکی تفکر خود به امید دلسوزی غرب برای نجات اقتصاد ایران نباشند و نسبت به مجاهدان واقعی ولایت بیدار و بینا شوند.

ارزش های انقلاب اسلامی برای دولت اعتدال و هم فکران آن به قدری بزرگ شده که از حد درک آنها فراتر رفته است، برای همین بود که در برجام سر به آسمان داشتند ولی در چاه افتادند!

متاسفانه برخی از مسئولان فاسد دولت اصلا معنی و مفهوم مذاکره را نمی دانند. مردان سیاست اگر انقلابی نباشند زحمات و کفایت شان به حاشیه می رود، چون با منطق دولت دوازدهم که مدافعان برجام هستند انقلاب اسلامی کار عبثی بوده است.

به اسم تدبیر هفت سال است که بی تدبیری در کشور حاکم شده است اگر چه آنها ادعا می کنند این بی تدبیری سایه جنگ را از کشور دور کرده است. معاونان و مشاوران دولت اصلاحات ادعا می کنند ما در مرحله ای بودیم که به این بی تدبیری دلسوزانه نیاز داشتیم تا جلو فروش نفت از طرف دشمن را بگیریم.

ظاهرا ضربات خیانتکارانه مذاکرات برجام به دولت روحانی چنان سخت بوده است که قدرت تحلیل را از آنان گرفته و نمی خواهند تبعات خسارات فاجعه بار توافق برجام را بپذیرند.

امنیت امروز ایران نه از برجام که محصول مقاومت، ایثار و شهادت ‌طلبی فرزندان ایران در پاسداری از حریمِ حرم، قدرت موشکی و نفوذ منطقه ای ایران و ایمان و اراده مردم غیور ایران در تحمل شرایط سخت اقتصادی تحریم هاست، امنیتی پایدار که مدیون فداکاری های مجاهدان و مؤمنان راستینی است که با بهره گیری از سنتِ نصرتِ الهی در عصر غربتِ دین و غرق بعضی مسئولین در دنیا و مادی گری، به یاری دین خدا برخاسته اند و هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران سایه شوم جنگ را از سر مردم ایران دور کرده اند.

همین افکار کدخدا محور آقای روحانی بود که نام اکثریت مسئولین و دولتمردان دولت روحانی را در ردیف مردانی قرار داد که با ذوق و شوق آمدند تا به مردم خدمت کنند، اما سر از دکان حضرت شیطان، کداخدا در آوردند.

آقای روحانی بعد از چند سال وعده دادن و اعطای مدال‌ به این و آن حال به جای پاسخگوئی به وعده های خود اعلام می کند مشکلات کنونی کشور بخشی از آینده‌ ای بهتر هستند.

این دولت از همان ابتدا عنانِ خود را به دست وعده های دولت سلطه جوی آمریکا سپرده است. این تصمیم نادرست و خیانتکارانه از نفس سرکشِ و براندازانه تصفیه حساب های سیاسی حسن روحانی و معاونان و مشاوران و هم تیمی هایش در جریان اصلاحاتی ها و افراد کارگزاران سازندگی و لیست امیدی در دشمنی با دلسوزان انقلاب نشات گرفته است.

 متاسفانه صاحبان این جریان  که کینه عمیقی نسبت به مقام رهبری و دلسوزان و فدائیان مقام معظم رهبری دارند و هنوز هم این کینه ادامه دارد خداوند منان روزگارشان را به دل های سیاه شان پیوند زده است.

مسئولان این دولت اگر می خواستند در مذاکرات، حق و حقوق منافع ملت ایران را از آمریکائیان بگیرند باید جسارت و درایت انقلابی می داشتند نه غرور و خود سری. آقای روحانی و جواد ظریف اگر رو به خدا می کردند و پشت به کدخدا، یقینا از تعهدات و وعده ها و توافقات دولت آمریکا همچون آتش دوزخ می گریختند و عنان خود را به دست دولتی سلطه گر نمی دادند،

چرا که مستکبران به سختی یک توافق را امضا می کنند ولی به راحتی آن را پاره می کنند! کسی که ارزش های انقلاب اسلامی را در دل دارد هرگز دل به وعده های دولت خائن و جنایتکار آمریکا نمی سپارد.

مسئولانی که پاسخگویی در برابر خدا، ثمره خون شهدا و احترام به مادر شهید را در دل باور داشته باشند تعهدات و وعده های آمریکا را جز دلواپس شدن و لهیب آتش چیزی دیگری نمی بینند. قدر یک روز عمرِ مسئولین اعتدال به کوتاهی یا بلندی آن نیست، بلکه یک روز مسئولیت در بندگی خدا اگر به درستی در خدمت به مردم و اهداف انقلاب بگذرد از هزار سال عمر در مسئولیت بی ثمر و خسارت بار بهتر است.

هر دولتی جدا از هر سلیقه ای که داشته باشد، تکلیفی دارد که بر اساس آن باید خدمت به مردم را در راه اهداف انقلاب جلو ببرد و چه پیروز بشود یا نشود مکلف است مقابل ظلمی که به انقلاب و مردم ایران عزیز می کنند بایستد، چرا که انقلاب برای برداشتن ظلم آمده نه قبول ظلم. این سنت و قانون انقلاب است و کسانی که با قانون انقلاب زندگی نکنند طبق همان قانون منفور مردم و خدا خواهند شد.

بعضی افراد که با ریا کاری دینی به پست و مقامی رسیده اند هیچ وقت خواست خدا را در نظر نمی گیرند و ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺘﺎﻉ ﺩﻧﯿﺎ ﻋﻘﺪﻩ ﮔﺸﺎﯾﯽ می کنند، برای رای جمع کردن از ضد انقلاب حمایت می کنند و با بی حجاب ها ﻫﻤﺮﺍﻫﯽ می ﮐﻨند تا رای بیشتری جمع آوری کنند و این همان خاصیت منافقان است که کلام حق را با نیت باطل بر زبان جاری می کنند.

مذاکراه با آمریکا خود "سوز" و فرصت سوز و البته نه تحریم سوز بود و این همان آغاز تعامل سازنده با جهان از طرف دولت روحانی بود. از نظر آمریکائی ها تاوان مذاکره برجام یعنی جلوگیری از توسعه برنامه موشکی ایران و کم کردن سیاست های فعال منطقه ‌ای ایران و حمایت نکردن از حزب الله بود. همچنین جلوگیری از قدرت دریایی و اقتدار ایران، نداشتن حقوق بشر برای مردم ایران و تنبیه و تحریم حقوق بشری برای به رسمیت نشناختن همجنس بازان مدنظر استکبار است! لذا مصادره همه اموال ایران را کلید زدند تا برجام های غیر هسته ای را برای اجرای برجام هسته ای گروکشی کنند.

امروز ناآگاهی از خسارات برجام بلای جان مردم ایران شده و مردم باید با اصل برجام بیشتر آشنا شوند تا هم کینه ورزی دشمنان شان و هم عناد و خیانت ورزی بعضی از دولتیان دولت روحانی را ببینند. باید ریشه های این نفاق را در جای جای سرزمین ایران فاش کرد. باید سنت انقلابی امام راحل را در بین مردم زنده کرد. سنت هایی که این دولت در پی نابودی آن است، دولت برجام را مملو از برداشت ها و سوء برداشت ها و تناقض ها کرده است تا کلید حل مشکلات کشور ، نه در توافق برجام بلکه در قفل نزدیکی با آمریکا بچرخد. ولی مردم ایران چنین نیستند که امروز از دشمنان و منافقان چیزی را بپذیرندکه 42 سال قبل نپذیرفتند.

اعتدالی ها در شک خود از یقینی که مردم انقلابی ایران در اهداف خود دارند پایدارتر نیستند. مرتجعینِ متجدد نمایی که می گویند باید از سیاست خارجی ایدئولوژی زدایی کرد، برجام را برای رفع مشکلات اقتصاد و پیشرفت کشور تبدیل به مشکل کرده اند، نه بخشی از راه حل.

گرفتن حق مردم از سلطه گران شایستگی و سختی های زیادی می طلبد و سختی های بزرگ فقط به دست مردان بزرگ و با ایمان حل می شود نه مسئولانی که در مذاکرات معتقد بودند ما در چانه زنی دیپلماسی نباید حرف درشت بزنیم!.

کسانی که نه انقلابی اند و نه راستگو، اینها لیبرال مسلک هائی هستند که مصلحت خود را نمی توانند تشخیص بدهند، حال چطور می خواهند مصلحت مردم را تشخیص بدهند؟

خدا را سپاس که انقلاب در سایه رهبریِ مقتدرانهِ مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) قرار گرفته و خسارت برجام نمی تواند از ادامه راه انقلاب جلوگیری کند. اینک تنها قدرت آمریکا علیه ایران مانع ‌تراشی در مبادلات بانکی و تجارت با تهران برای مهار قدرت و پیشرفت ایران است که آن هم مانند تحریم هایشان اثر خود را از دست داده است.

آمریکایی ها زمانی می اندیشیدند که خاور میانه ای با حکومت های وابسته و کوچک نوین خواهند داشت، اما اینک آنقدر درمانده و ذلیل شده اند که دست به دامان حکومت های خائن و مرتجع منطقه و عده ای تروریست جانی و جاهل و پست تر از خود شده اند. تقدیر این صهیونیست مسیحیان شیطانی همچون ستاره ای است که در روز روشن در حال افول است.

سخن آخر اینکه مردم ایران ماهیت دولت استکباری آمریکا را می شناسند، آنها شیاطینی مستکبرند و هرچه تحقیرتر شوند شکسته تر شده و هرچه باج بگیرند گستاخ تر می شوند.

 بنابر این بهترین شیوه برای برخورد با این شیاطین، قدرتمند شدن ایران و به رُخ کشیدن این توانمندی به آنهاست. تا نزد جهانیان روز به روز از توانمندتر شدن ایران احساس حقارت بیشتری کنند. این راهبرد باید سلاح ایران در دوران پسا برجامی باشد که این دولت به نظام تحمیل کرده است.

  در این چارچوب باید روز به روز بر تعداد و آزمایش موشک ها و قدرت دریایی و هوایی ایران افزوده شود و این توانمندی هر روزبه نمایش گذاشته شود تا مثل همیشه به آنها گفته شود "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند".

| داریوش احمد رضا بهمنیار

اینستاگرام
آقای بهمنیار ، به شکر خدا و تدبیر مسئولان پاک و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، ملت ایران بار دیگر در پی آفریدن یک حماسه دیگر ، در انتخابات سال 1400 ریاست جمهوری ، به زعم وجود مشکلات و نارسائی های بی شمار ، از جمله اپیدمی کوید19 ، به پای صندوق آراء آمدند و به یک سید پاک خدا ، (ابراهیم بت شکن) رای دادند تا شاهد یک دولت انقلابی ، برخواسته از نظام مردم سالاری دینی ، مکتب حضرت امام (ره) باشند تا این انقلاب و نظام را به دست صاحب اصلی آن ، امام عصر بسپارند.
اکنون که در حدود 6 هفته به پایان 8 سال دولت آقای روحانی و کابینه اش مانده از شما درخواست دارم صبوری بفرمائید و به ناسزا و هتاکی ، نسبت به هر شخصی ، در هر مقامی پایان دهید . سواد رسانه ای و دانش سیاسی فحاشی و ناسزا گوئی نمی باشد ، بلکه تحلیل عملکرد مسئولان متولی نسبت به اختیارات قانونی و سیاست هائی که به آن شعار داده و عمل می کنند می باشد ، چطور شما از لفظ مسئولان فاسد سخن می گوئید ، اما حتی یکبار هم از فساد دولت قبلی اش ، مانند اختلاس چند هزار میلیاردی از بیمه ، اشاره ای نداشتید؟
آقای بهمنیار لطفا" گوشه ای از زوایای کینه عمیق دولت دوازدهم ، با شان مقام معظم رهبری ، دلسوزان و فدائیان رهبری را قید بفرمائید ، تا ما هم از عمق این کینه و عداوت آگاه تر شویم ، بنده هرگز عملکرد دولت آقای روحانی و کابینه اش را تائید نکرده و نسبت به آن انتقادهای جدی دارم و بارها گفته ام ، مانند عملکرد دولت به برخورد با اپیدمی کوید19 به ایثارگران و عمل نکردن به قوانین تمامی ایثارگران با بهانه بار مالی آن از سوی دولت ، اما در موضوع برجام دولت آقای روحانی ، طبق فرمایشات بندهای 9 گانه حضرت آقا ، به سر میز مذاکره رفتند و با نص صریح رهبری حاضر نشدند به مانند توافق سال 2015 برجام ، با دولت پیمان شکن آمریکا ، سر یک میز مذاکره بکنند و نظرات دولت های ایران و آمریکا بصورت غیر مستقیم ، با وساطت دولت های اروپائی ، انجام گرفت و تمام مذاکرات ایران طبق فرمایشات حضرت آقا ، به پیش رفت ، به گونه ای که آ قای رئیسی در شعارهای انتخاباتی خود فرمودند : اگر رای ریاست جمهوری را کسب کنند ، توافق جدید برجام ، مد نظر مقام معظم رهبری را به رسمیت خواهند شناخت.
آقای بهمنیار ، کشور و نظام ما برای داشتن توانمندی های خود ، هم نیاز به موشک های دوربرد دارد هم قدرت چانه زنی در میز مذاکره ، تاریخ گواه این موضوع می باشد که : پس از پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران ، کشور ما در پای میز هر مذاکره ای ، پیروز و سربلند بیرون آمد و هرگز در مذاکره ای بازنده نبودیم ، چون کشور ایران هیچگاه درخواست غیر منطقی و غیر اصولی نداشته و پوزه تمام قدرت ها را پای میز مذاکره به خاک مالیده و در موضوع برجام ، ترامپ عهد شکنی کرده و بایدن ، باید تاوان حماقت ترامپ را بپردازد !
علی ایحال از شما تقاضا دارم به مانند این هشت سال شش هفته امان بدهید ، تا آقای روحانی ساختمان پاستور را ترک کند ، آنگاه به جلوی خانه ایشان بروید و هر چه داد دارید بر سر آقای روحانی ، بکشید . خودتان مختارید.
والسلام
سلام موافقم باشما نکته ما همیشه در انتخابات به دنبال اصلاح بوده و هستیم ومیزان رای مردم بوده و شرایط پیشامده دوران ریاست جمهوریها را باکاستیهایی واشتباهایی روبرو کرده در زمانی جنگی را تحمیل کردن ودر زمانی مذاکره‌ای را باید تا آخر مذاکره تلاش وار حق مردم دفاع کرد .انچه مردم به آن در داخل نیازمندند عدالت و نه تبعیض است .و موشک شاید در جایی خوب باشد آنچه خمینی را در مقابل شاه تا دندان مصلح پیروز کرد همایتها ی مردمی بود حدود30 میلیون میلیون رأی نشان از چه آینده ای دارد .راه بیداری .عدالت =وحدت کلمه .سر از برف بیرون بیاوریم....نجات خواهیم داد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi