شناسه خبر : 81374
پنجشنبه 21 اسفند 1399 , 15:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

منابع غیررسمی:

هیأتی از حزب‌الله به دعوت مسکو به روسیه می‌رود

برخی منابع محلی لبنان گزارش دادند که یک هیأت عالی‌رتبه جنبش حزب‌الله به دعوت مقامات روسیه بزودی به مسکو سفر می‌کند.

منابع غیررسمی: هیأتی از حزب‌الله به دعوت مسکو به روسیه می‌رود

برخی منابع محلی لبنان گزارش دادند که هیأت عالی‌رتبه حزب‌الله به ریاست «محمد رعد» رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت اواسط ماه جاری میلادی به مسکو می‌رود.

جنبش حزب‌الله رسما سفر این هیأت به مسکو را اعلام نکرده اما برخی محافل سیاسی لبنان مدعی شدند که سفر هیأت حزب‌الله به مسکو با دیدار چند روز پیش «سعد الحریری» نخست‌وزیر مأمور تشکیل کابینه لبنان با «سرگئی لاورف» وزیر خارجه روسیه در ابوظبی مرتبط است.

روزنامه «رأی الیوم» اما به نقل از برخی منابع آگاه نوشت که سفر قریب‌الوقوع هیأت حزب‌الله به مسکو هیچ ارتباطی به دیدار حریری و لاوروف ندارد و سفر این هیأت از قبل برنامه‌ریزی شده و زمان آن اوایل ماه مارس تعیین شده بود اما طرف روسی این سفر را به نیمه دوم مارس موکول کرد.

گفته می‌شود که هیأت حزب‌الله در این سفر تحولات میدانی سوریه، اوضاع جبهه جنوبی لبنان با فلسطین اشغالی، پرونده دولت لبنان و بحران داخلی آن را بررسی خواهد کرد.

به نقل از فارس

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi