شناسه خبر : 81567
پنجشنبه 05 فروردين 1400 , 10:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نوش جان تو باشد جوانی

یازدهم ماه شعبان مطابق با ولادت حضرت علی اکبر(ع) است و این سروده‌ی زیبا تقدیم می گردد به مقام بلند شهید جوان رعنای کربلا...

فاش‌نیوز - یازدهم ماه شعبان مطابق با ولادت گل امام حسین (ع) حضرت علی اکبر(ع) است و این سروده‌ی زیبا تقدیم می گردد به مقام بلند شهید جوان رعنای کربلا حضرت علی بن الحسین(ع)

 

در جوانی، امام‌ِ زمانی

باشی و قدر آن را بدانی

با همین حال، در جمع و خلوت

طی کنی روزگار جوانی

افت و خیز زمانه ببینی

از زمانت عقب‌تر نمانی

هم­گنان را جلودار باشی

از امامت جلوتر نرانی

در رهی که ره رستگاری‌ست

تا به آخر مصمّم بمانی

نوش جان تو باشد جوانی

نوش جانت چنین زندگانی

 

بهروز ساقی

اینستاگرام
به به ... استاد بزرگوار .. حضرت شهید زنده ... اسوه جوانمردان ...جاویدان در انسانیت... دکتر ساقی دستمریزاد

سلام. اسم و قلم نگارش آقای ساقی عزیز را بیشتراز10سال است که دیدیم و می بینیم و لذت میبریم اما هنوز سعادت دیدارشان را پیدانکردیم. یار و رفیق پایه فاش نیوز و همرزمان، خداعزت و سلامتی به این عزیز و همه دست اندرکاران فاش نیوز عنایت فرماید.
سلام. آقایان ساقی،سابقی،جعفری،ضابطی،امیری فارسانی و دیگربزرگواران، شکرا لله که ازنعمت خوب نوشتن برخوردارهستید ازگمنامان بسیجی وسپاهی و ارتشی و جهادسازندگی زمان جنگ یادی کنید که خالصانه" نام ونان" را کنارزدند تا حق و حقیقت را مکاشفه نموده و به معنای واقعی بندگی خدا برسند و برسانند. رزمندگان و فرماندهانی که هم خوب بودند و هم خوب کارکردند هم خوببهارا میان همرزمانشان تکثیرنمودند،همچون پروانه های زیبایی که گرده های گل را می افشانند تا گلستان بسازند. فرماندهان گمنامی مثل"محمد نیک عیش" مسئول طرح وعملیات تیپ ویژه شهدا(لشکرویژه شهدا)درزمان شهید حاج محمودکاوه، که درعملیات کربلای2 بشهادت رسیدند. مثل شهید"محسن ظریف" ،طلبه رزمنده مسئول ادوات تیپ جوادالائمه(ع)ازلشکر21امام رضا(ع)سپاه خراسان آن زمان. شهیدوالامقام محسن ظریف ازسال59 درتپه های الله اکبرخوزستان بایک قبضه خمپاره81 آغازی بود برای به راه اندازی گروهان و گردان ادوات، و شهیدشفیع زاده مشوق ایشان بود، و مرحوم حضرت آیت الله العظمی آمیرزاجوادآقاتهرانی اعلی الله مقامه باآن سن وسال بالا و مراتب علمی وفقهی و اخلاقی، خودشان را سرباز محسن ظریف میدانستند. ازشهیدمحسن ظریف هرچه بگوییم و بنویسیم بازهم حق مطلب را ادا نکردیم، بخاطرعظمت وجودی و مراتب سیرالی الله که طی کردند و به معبودرسیدند. شهید"محمد نیک عیش" که با زندگی شخصی و خانوادگی اش هم تاحدودی آشنایی داشتم، و پدرومادربزرگوارشان، واقعا زبان و قلم قاصراست از بیان عظمتشان. درمحل زندگی و همسایه ها و اقوام و آشنایان هیچکس نمیدانست محمدنیک عیش درجبهه چه کارمیکند و چه مسئولیتی دارد، حتی درمقرتیپ ویژه درجاده مهاباد، خیلی شناخته شده نبود، خودش اهل این حرفهانبود، فقط شهیدبروجردی و شهیدکاوه اورا خوب شناختند. مسئول طرح و عملیات تیپ ویژه شهدا اما لااقل بنده ندیدم درهمایشی یا مراسمی و یادبودی نامی ازاو ببرند، نه از شهیدمحمدنیک عیش، و نه ازشهید محسن ظریف و نه از خیلیهای دیگر ، فقط این را می شودفهمید که اینان نزد آسمانیها شناخته تر هستتد تا نزد زمینیها . والله اعلم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi