شناسه خبر : 82119
دوشنبه 30 فروردين 1400 , 08:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادرسرلشکر شهید «محمدناصر ناصری» آسمانی شد

مادر سرلشکر شهید «محمدناصر ناصری»، فرمانده قرارگاه انصار سپاه قدس که به مجاهد بدون مرز لقب گرفته است، بر اثر عارضه قلبی درگذشت.
 
مادر سرلشکر شهید «محمدناصر ناصری» آسمانی شد
به گزارش «ایثار»، «مریم هاشمی زهی‌گازار» مادر شهید «سرلشکر محمد ناصر ناصری» در نخستین روز ماه مبارک رمضان، در سن 81 سالگی بر اثر عارضه قلبی و کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
مراسم تشییع این تندیس صبر و استقامت به دلیل شیوع بیماری کرونا بدون حضور مردم و با ادای احترام مسئولان روز پنج‌شنبه 26 فروردین پس از طواف در حرم مطهر رضوی در بیرجند برگزار شد.
پیکر این بانوی مومنه در جوار فرزند شهیدش در جوار مزار شهدای بیرجند به خاک سپرده شد.
سردار «محمدناصر ناصری» در هفتم خرداد سال ۱۳۴۰ در یکی از روستاهای تابعه گازار بیرجند چشم به جهان گشود. وی در سال ۱۳۶۴ در سمت مسئولیت رییس ستاد لشکر ویژه شهدا به مبارزه با گروهک‌های ضد انقلاب و دشمن بعثی پرداخت و سرانجام ۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷ در قالب دیپلمات در افغانستان توسط گروهک طالبان به مقام رفیع شهادت نائل آمد، از این شهید والامقام 4 فرزند، دو دختر و دو پسر به یادگار مانده است.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi