شناسه خبر : 82244
سه شنبه 07 ارديبهشت 1400 , 15:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فراخوان مشاور ایثارگران مجمع تشخیص در واکنش به اقدام شورای شهرتهران

در دهه ۷۰، تصاویر شهدا را از بزرگراه ها و نمایشگرها، با این بهانه که موجب تصادف می شود حذف کردند و دیری نپائید که تصاویر کالاهای لوکس و هنرپیشه ها و تبلیغ مواد خوراکی به جای تصاویر حماسه سازان نشست و شهرداری تهران...

فاش نیوز -  مشاور دبیر مجمع تشخیص در امور ایثارگران همه مشاوران امورایثارگران و دبیرخانه شورای مشاوران را به اقدام یکپارچه و هماهنگ در مخالفت با اقدام شورای شهر تهران فراخواند.

متن نامه فراخوان مشاور دبیر مجمع تشخیص در امور ایثارگران به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر همه مشاوران محترم سلام عرض می کنم.
طاعات‌تان مقبول حق، ان‌شاءالله.

شنیده ها حاکی از یک اقدام تامل برانگیز در شهرداری تهران است.

قرار است اداره کل ایثارگران شهرداری که اتفاقا با حضور جانبازی خستگی‌ناپذیر، منشاء خدمات بسیار خوب و ماندگاری شده است، از زیرمجموعه شهردار تهران به معاونت رفاهی تنزل پیدا کند و به اداره تبدیل شود.

گویا ستیز با جریان ایثارگری در شهرداری تهران به یک رویه سیئه تبدیل شده و از دهه ۷۰ تا کنون ادامه دارد.

در دهه ۷۰، تصاویر شهدا را از بزرگراه ها و نمایشگرها، با این بهانه که موجب تصادف می شود حذف کردند و دیری نپائید که تصاویر کالاهای لوکس و هنرپیشه ها و تبلیغ مواد خوراکی به جای تصاویر حماسه سازان نشست و شهرداری تهران فراموش کرد که با چه توجیهی، تصاویر شهدا را حذف کرده است.

در دهه ۹۰ نیز در اقدامی بسیار تامل‌برانگیز، نام شهدا را از خیابان ها و کوچه های شهر تهران حذف کرد؛ و در آغازین ماه ۱۴۰۰ با بهانه کوچک‌سازی، تصمیم به حذف اداره کل ایثارگران شهرداری گرفته است.
گویا تنها با تنزل اداره کل ایثارگران، همه مشکلات شهرداری حل می شود!

خواهران و برادران عزیز مشاور،
اگر ما نتوانیم در گام اول از هویت و موجودیت تشکیلات خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری دفاع کنیم، با دست خود بر ناتوانی و ناکارامدی و بی تفاوتی خود مهر تائید زده ایم.

انتظار می رفت در برابر این اقدام تامل‌برانگیز و مشکوک که کل جریان خدمت رسانی را تضعیف می کند و زیر سئوال می برد، همه ما صدای واحدی داشته و به هرشکل ممکن، مخالفت کنیم؛ ولی با تاسف، چنین نشد.

اینجانب همه مشاوران عزیز و دبیرخانه شورای مشاوران را به اقدام یکپارچه و هماهنگ در مخالفت با اقدام شهرداری تهران دعوت می کنم؛ تا همه وزراء و مسئولین بدانند شورای مشاوران وزراء و دبیرخانه مطبوع، در صحنه حضور دارد و هوشیارانه حرکت های تضعیف کننده خط ایثار و خدمت‌رسانی به این قشر معظم، به خصوص خانواده عزیز شهدا را که به تعبیر امام راحل، ولی نعمت ما هستند زیر نظر دارد و در برابر این گونه اقدامات ساکت و منفعل نیست.

منتظر اعلان موضع عزیزان مشاور و اقدام قاطع دبیرخانه شورا هستم.

با احترام

بیژن کیانی (مشاور دبیر مجمع تشخیص در امور ایثارگران)

اینستاگرام

...
تا حالا دیدیدکه
این پولدارا
از معیشت بچه های جبهه و جنگ
و دفاع مقدس
و رزمندگان
و جانبازان دفاع کنند .
غیر ممکن است .
و بسا
برعکس ؟!
...

...
فکر کنم
سود سهام عدالت هم
از مواردی است که
در حساب بانکی غیب و نیست میشود.
که اگر ۲۰۰ هزار تومان در کارت بانک
خود دارید .
۷۰ هزار تومان سود سهام عدالت
برایتان واریز می کنند
جمع مانده حساب شما
۲۷۰ هزار تومان است .
۲۰ هزار تومان نان می خرید .
۱۸۰ هزار تومان مانده حساب شما میشود .
...
کجا رفت
اصلاً بود که برود
یا اینکه
یک واریز باطل بود .
جادو نیست .
سحِر است.
...

آیا جامعه ایثارگران فقط در اداره ایثارگران شهرداری خلاصه می شود ؟ حالا میان این همه مشکلات جانبازان و ایثارگران ، اداره کل ایثارگران شهرداری چقدر عزیز شده و یا حساب و کتابی در کار است که ما خبر نداریم . من به عنوان یک ایثارگر و جانباز مگر چه خیری از امور ایثارگران در محل کار خود دیده ام . و آیا به امور ایثارگران در دستگاههای دیگر بهاء می دهند که این همه ایثارگران شهرداری را تو بوق و کرنا می کنید . خیلی از دستگاهها مثل آموزش و پرورش بیشترین آمار جامعه ی ایثارگری را دارند ولی هیچ حرکت و حمایتی از آنان در امور شغلی و رفاهی آنان انجام نمی شود ،بلکه در اجرای حقوق و امتیازات و احکام و پرداخت مطالبه های قانونی آنان کارشکنی هم می شود . مجمع تشخیص کجاست ؟ بعضی ها جامعه ایثارگری را محدود به خود و منحصر به پست خود می دانند . ایثارگران از عدم حمایت و اجرا نشدن قانون مجلس و قانون جامع ایثارگران رنج می برند نه از انحلال یک اداره کل در فلان جا .
سلام متاسفانه یک جریان سازمان یافته بدنبال حذف ایثارگران و سازمان های متولی این عزیزان در دستگاه‌ها می باشد،پس از سکوت در قبال بازنشسته نمودن غیر قانونی ایثارگرا،توسط دستگاه ها ،اکنون نوبت این اداره کل خدمت رسان است،فردا نوبت جانبازان دستگاه ها وبعد از آن هم فرزندان شهدا و سایر ایثارگران هستند،توقف جریان تضعیف کننده فرهنگ ایثار و شهادت را از مسئولان عالیرتبه در تمامی دستگاه ها خواستاریم،این حرکت های مرموزانه مغایر سیاست های کلی نظام در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ابلاغی مقام معظم رهبری می باشد،سکوت یعنی خیانت به آرمان های شهدا
سلام شورای نگهبان ونهادهای مربوطه این افراد را برای دور بعدی رد صلاحیت ومجلس هم قوانینی درست کند شهردار وشورا ها مطیع قانون باشند نه مصطفی ازاد هر کاری خواستند و تصمیمی گرفتن عملی کنند و مثل دیگر ادارات زیر نظر فرماندارباشد یک نفر مسعوول و همانند نمایندگان با نظر شورای نگهبان تایید گردد ... دوم ... با این کار ها رای جمع کردن جایز نیست
۳۰ساله در وزارت ارشاد خدمت میکنم و هروقت مراجعه کردم با خواسته اداری داشتم ندیدم پیگیری کنند
با سلام واحترام خدمت ایثارگران محترم تا حالا فکر میکردم در سازمانی که ما کار میکنیم (آبفا) کارشکنی در خصوص ایثارگران می شود با توجه به مطالب دوستان گویا یک حرکت مهندسی شده برای حذف و به حاشیه راندن ایثارگران وجود دارد ایثارگران عزیز بگوش باشید بهوش باشید در مقابل خواسته های نامشروع عده ای ایثارگر ستیز منفعت طلب همچون کوه ایستادگی کنید که اگر از سنگر ایثار بگذرند بعد نوبت ولایت فقیهه بعد مردم شریف که همه جا حامی وطن هستند بعد مرزهای پرگهر ایران ظاهراً یک جریان مهندسی شده قارچ گونه بخصوص در این چند سال اخیر شکل گرفته که خواهان حذف ارزشهای انقلاب هستند در کل افکار منفعت طلبی وسرمایه داری در سر دارند که بسیار خطرناک است زیرا برای تمامیت ارضی مام وطن خطر دارد باید ایثارگران ودلسوزان وطن حواسشان باشد گویا این فرقه بدنبال ضربه زدن وچه بسا براندازی باشند برای گام نخست شروع به حذف آرمانها کرده اند و پله پله دارند اهدافشان را چراغ خاموش دنبال میکنند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi