شناسه خبر : 82247
یکشنبه 05 ارديبهشت 1400 , 09:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اوحدی درآیین معارفه جانباز پرکره عنوان کرد:

لزوم ایجادتغییرات درسیاست های موسسه فرهنگی ورزشی ایثار

ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران با پاک‌ترین افراد جامعه سر و کار داریم و ان‌شاءالله بتوانیم قدردان این موقعیت باشیم.

فاش نیوز - آیین تکریم و معارفه مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار روز گذشته ۴ اردیبهشت با حضور ارریس بنیاد شهید و امور ایثارگران و تنی چند از مدیران و مشاوران بنیاد در ساختمان مرکری بنیادشهید برگزار شد.
 
مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی موسسه ایثار، در این مراسم "مهندس سعید اوحدی" معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهیدو امور ایثارگران با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان در ماه مبارک رمضان گفت: ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران با پاک‌ترین افراد جامعه سر و کار داریم و ان‌شاءالله بتوانیم قدردان این موقعیت باشیم.
وی افزود: در برابر این قشر عزیز وظایفی نیز بر عهده بنیاد شهید قرار گرفته است که قسمتی از آن از طریق موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار ارائه می‌شود.


معاون رییس جمهور با اشاره به لزوم ایجاد برخی تغییرات در سیاست‌های اجرایی این موسسه گفت: با توجه به شرایط جدید اقتصادی و مسائل مربوط به کرونا انجام تغییر در بعضی مسائل اجتناب‌ناپذیر بود.


رییس بنیاد شهید‌ با تقدیر از زحمات صورت گرفته توسط مدیرعامل سابق موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار گفت: مهندس پورحاج‌رضایی در طول دوران فعالیت خود در این موسسه منشأ خدمات خوبی بودند که از ایشان تشکر می‌کنیم.

جناب پرکره که از جانبازان معزز کشورمان هستند نیز پس از این به عنوان مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار مشغول به خدمت خواهند شد که برای ایشان در این مسیر آرزوی موفقیت می‌کنیم.


اوحدی در ادامه به ذکر توصیه‌هایی در جهت بهبود فعالیت‌های موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار پرداخت.
در پایان این مراسم از محمدرضا پورحاج‌رضایی مدیرعامل سابق موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار تقدیر به عمل آمد و مصطفی پرکره به عنوان مدیرعامل این موسسه معرفی شد.

اینستاگرام

...
۲۰ % برق کشور
در حاشیه شهرها
بدون کنتور( برق دزدی)
میشود.

و یا از پشت کنتور
استفاده می شود .

و بیت کویین
براحتی و رایگان
استفاده می کنند .
...

سلام و درود بر جناب آقای مهندس اوحد
برای برادر عزیز و دلسوز ایثارگران جانباز پرکره هم آرزوی موفقییت بیش از پیش را خواستارم
جناب آقای مهندس اوحدی این راه و تغییرات ادامه دار باشد از خود ایثارگران مخلص همچون پرکره
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi