شناسه خبر : 82342
چهارشنبه 08 ارديبهشت 1400 , 13:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار گروه جهادی ایثارگران با خانواده شهدای روستایی استان بوشهر

گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر، دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران را در کنار برپایی اردوهای جهادی در اقصا نقاط کشور...

فاش نیوز - گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر، در آستانه میلاد امام حسن مجتبی(ع) با خانواده شهدای روستاهای بویری و چهل‌زرعی عجم، از توابع بخش شبانکاره دشتستان دیدار کردند.

در آستانه میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر با حضور در دو روستای بویری و چهل‌زرعی عجم، از توابع بخش شبانکاره دشتستان، با خانواده شهیدان والامقام، ابراهیم شادمان در روستای بویری و سهراب آیشته در روستای چهل‌زرعی عجم دیدار کردند.

در این دو دیدار که در فضایی صمیمی و معنوی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت مشترک با کانون همبستگی فرزندان شاهد استان بوشهر برگزار شد، خانواده شهید شادمان به بیان خاطراتی از شهید پرداختند و از این دیدار در ماه مبارک رمضان ابراز خوشنودی نمودند.

در دیدار بعدی که با خانواده شهید سهراب آیشته در روستای چهل‌زرعی عجم و با حضور ریس شورای روستای مذکور انجام شد، اعضای گروه از نزدیک پای درد دل این مادر شهید،نشستند و مقرر شد، مسائل و مشکلات خانواده این دو شهید معزز به مسئولین ذیربط منعکس گردد.

باید افزود که گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر، دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران را در کنار برپایی اردوهای جهادی در اقصا نقاط کشور، در برنامه های خود قرار داده، و ضمن تجدید روحیه و امیدآفرینی در این دیدارها، مسائل و مشکلات این خانواده‌های بزرگوار را در حد بضاعت گروه رفع و در غیر این صورت موارد را به نهادهای مربوطه منعکس و پیگری می کند.

لازم به ذکر است در پایان این دیدارها، به رسم یاد بود، با اهدا لوح تقدیر و هدیه از خانواده این دو شهید بزرگوار تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است ر‌وستای بویری با حدود دو هزار نفر جمعیت، و روستای چهل‌زرعی عجم با پانصد نفر جمعیت از توابع بخش شبانکاره دشتستان و در حدود نود کیلومتری مرکز استان بوشهر قرار دارند.

گزارش از رضا علامه زاده

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi