شناسه خبر : 82707
شنبه 25 ارديبهشت 1400 , 08:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سه جانباز ۷۰درصد همدانی، خوزستانی و گیلانی آسمانی شدند

سه جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس" نجفعلی کوهی" ، "سیروس اسکندری" و " اصغر مهدی‌پور" به مقام شهادت نائل آمدند...

فاش نیوز - جانباز 70 درصد «نجفعلی کوهی» از جانبازان قطع عضو همدان و ساکن شهرستان ری پس از تحمل ۳۵ سال تحمل رنج ناشی از مجروحیت در دوران دفاع مقدس، به شهدا پیوست.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد «کوهی» به همرزمان شهیدش پیوست

‌بنا بر این گزارش مراسم تشییع پیکر ‌این شهید روز چهارشنبه 22 اردیبهشت در شهرستان ری برگزار و در گلزار شهدای امام زاده عبدالله(ع) شهرری به در جوار دیگر شهدا، آرام گرفت.
شهید نجفعلی کوهی سال 1347 در همدان متولد شد و سال1367 در منطقه عملیاتی فکه در اثر اصابت ترکش خمپاره از ناحیه هر دو پا مجروح شد و به افتخار جانبازی نائل آمد.
 
 

جانباز گرانقدر 70 درصد «سیروس اسکندری» به یاران شهیدش پیوست

آزاده و جانباز سرافراز 70 درصد و یادگار دوران دفاع مقدس «سیروس اسکندری» پس از سال‌ها تحمل رنج و جراحات ناشی از جنگ تحمیلی در 23 اردیبهشت ماه سال 1400 دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

پیکر پاک این شهید بزرگوار با حضور جمعی از مسئولان شهرستان اهواز و خانواد‌های معظم شهدا و ایثارگران امروز شنبه 25 اردیبهشت ماه در گلزار شهدای اهواز تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.
شایان‌ ذکر است شهید والامقام «سیروس اسکندری» متولد یکم فروردین ماه 1338 در هفتکل می‌باشد وی در هشتم اسفند 1362 در منطقه روستای الصخره عراق هور العظیم بر اثر موج انفجار و اصابت ترکش به اسارت نیروهای بعثی عراق در آمد و پس از سالها تحمل رنج و جراحات ناشی از دوران اسارت در  بیست و هفتم مردادماه 1369 به وطن بازگشت.
 
 

جانباز 70 درصد دفاع مقدس «اصغر مهدی‌پور» به خیل شهدا پیوست

جانباز سرافراز 70 درصد «اصغر مهدی‌پور» از شهرستان لاهیجان پس از سال‌ها تحمل درد مجروحیت دوران دفاع مقدس، روز پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه بر اثر رنج ناشی از جراحات جنگی به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم تشییع پیکر جانباز شهید «اصغر مهدی‌پور» امروز شنبه 25 اردیبهشت‌ماه 1400 از میدان سپاه تا گلزار شهدای لاهیجان برگزار می‌شود.

جانباز 70 درصد دفاع مقدس «اصغر مهدی‌پور» به خیل شهدا پیوست

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi