شناسه خبر : 82720
شنبه 25 ارديبهشت 1400 , 10:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای چندمین‌باربا ۱۲ موشک و پهپاد

انصار‌الله آرامکو و نجران عربستان را در هم کوبید

ارتش یمن در جدیدترین عملیات خود علیه مراکز نظامی و اقتصادی عربستان، با ۱۲ موشک و پهپاد، آرامکو و فرودگاه نجران را با دقت هدف قرار ‌داد.
سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن صبح پنج‌شنبه از عملیات گسترده و مشترک یگان پهپادی و موشکی به مواضع عربستان در جنوب غربی این کشور خبر داد. طبق گزارش وبگاه «المسیره»، سریع گفته که این عملیات گسترده و مشترک با استفاده از 7 موشک بالستیک از نوع «بدر» و «سعیر» و 5 پهپاد از نوع «قاصف کی2» انجام شده و با یاری خداوند نقاط مورد نظر هدف اصابت دقیق قرار گرفته‌اند. به گفته او این عملیات در راستای حق طبیعی و مشروع یمن برای پاسخگویی به تشدید تجاوزات و محاصره مستمر ملت این کشور صورت گرفت. ارتش یمن در چند ماه‌ بارها فرودگاه نجران و شرکت ملی نفت این کشور (آرامکو) را هدف حملات موشکی خود قرار‌داده چرا که فرودگاه نظامی نجران، به مهم‌ترین پایگاه عربستان برای حملات هوایی علیه مردم یمن تبدیل شده بود!
 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi