شناسه خبر : 82816
چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

طرح تسری امتیازات جانبازان ۲۵ درصد به جانبازان درصد پایین

طرح تسری امتیازات جانبازان ۲۵درصد به جانبازان زیر ۲۵درصد، در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی کلید خورد...

فاش نیوز - طرح تسری امتیازات جانبازان 25درصد به جانبازان زیر 25درصد، در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی کلید خورد.

  به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده ایثارگر مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی، با اشاره به جمع‌آوری امضاء و ارسال طرح تسری امتیازات جانبازان 25درصد به جانبازان درصد پایینی اظهار داشت:

یکی از طرح‌هایی که در حال حاضر در مجلس شورای اسلامی مطرح است، طرح تسری امتیازات جانبازان 25درصد به جانبازان زیر 25درصد است.

 رئیس فراکسیون ایثار و شهادت افزود: این طرح در حال حاضر مراحل اولیه خود را می‌گذراند و قرار است در اختیار کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس به عنوان مرجع تائید، برای ارسال به هیئت رئیسه قرار بگیرد. پس از آن، پیشنهادات موافقان و مخالفان طرح، مطرح شده و بعد از چکش کاری، به صحن علنی برای تصویب ارائه خواهد شد.

 عضو مجمع نمایندگان استان تهران تصریح کرد: در صورتی‌که بتوانیم این طرح را به تصویب برسانیم و امتیازات جانبازان بالای 25 درصد را به سایر جانبازان درصد پائین تسری بدهیم، اقدام عادلانه‌ای برای این قشر محروم و تاثیرگذار کشور از سوی مجلس یازدهم در این برهه از کشور انجام خواهد شد.

 نایب رئیس کمیسیون قضائی مجلس در توضیح طرح تسری امتیازات جانبازان 25درصد به جانبازان با درصد پایین متذکر شد: در صورت تصویب این طرح، امتیازات به جانبازان زیر 25درصد و 10درصد تعلق خواهد گرفت. چرا که جانبازان 10درصد به بالا دارای صورت سانحه هستند و این موضوع هم در قانون برنامه ششم توسعه به تصویب رسیده است.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بر این مبنا نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی، این طرح را تا تسری به جانبازان 10 درصد به بالا پشتیبانی و حمایت قانونی خواهند کرد.

نماینده ادوار هشتم، نهم، دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در این رابطه برای تامین منابع مالی طرح تسری امتیازات جانبازان بالای 25 درصد به بالا به جانبازان زیر 25، رایزنی‌ها و مذاکرات لازم با دولت از سوی نمایندگان ایثارگر مجلس صورت خواهد گرفت و ان‌شاالله در صورت موافقت مجلس، تامین اعتبار مالی و رفع موانع قانونی در خرداد ماه خواهد شد.

این نماینده مجلس که خود جانباز و آزاده است، در توضیح امتیازات شامل حال جانبازان زیر 25درصد متذکر شد: امتیازاتی مانند بیمه، سهمیه کنکور، آزمون و اشتغال به عنوان سهمیه برای قشر محروم جانبازان زیر 25درصد لحاظ خواهد شد. اگرچه قرار بود این امتیازات برای جانبازان یک کاسه شود اما متاسفانه تاکنون انجام نشده است.

حجت الاسلام نوروزی تاکید کرد: طرح تسری امتیازات، در واقع مکمل و کامل کننده بند یک برنامه ششم توسعه کشور است که قرار بود اجرایی شود، اما به دلایلی تاکنون انجام نشده است.

اینستاگرام
سلام
آقای نوروزی هر طرحی بدون دیدن رزمندگان دلاور و شجاع ابتر و ظلم به آنان تلقی می گردد
...
برای ۱۰% به بالا.

من با ۵% .

اصلاً ناراحت نشدم .

زیرا .

۲۰ سال طول می کشدرسیدگی شود.

و نهایت مخالفت میشود.

بیشتر یک شوخیست.

قانون جامع را با زرنگی تصویب کردند.

اگر امروز بود تصویب نمی شد.

و امروز بالای ۲۵% نزد ما نقاره می زدند.

شانس آوردند و بردند .

اگر بخواهند بدون نیاز به تصویب :

می توانند ۵% به بالا را مانند ۲۵%

حقوق بدهند؟!

ولی اینکار را نمی کنند .

چوک آنموقع دولت بدست صالحین

می اوفتد .

و این مخالف منافع سودبران است ؟!

است .
...
اکر عدالت است اصلا نباید درصد قید کنید چون نیت اصلی حضور ورشادت طلبی در صحنه نبرد است نه اینکه امتیاز به صدامیان که گلوله اونها اثر بیشتر در جراحت فرد گذاشته این تبعیض جای تقدیر ندارد هنوز اقدامی صورت نگرفته لطفا کلا درصد را از امتیاز دهی جز جانبازان 70 درصد به بالا که نیاز به درمان خاص دارند سایر درصدها را حذف کنید با تشکر از مجلس انقلابی لطفا انقلابی در این بساط و حب و بقض بین جانبازان قرار دهید وبنویسید کلیه جانبازان به طور عام بدون قید شرط درصد ببینید درصدرضایت جانبازان از شما چقدر خواهد بود
دوست عزیز
فرق بین جانبازان بالای 25 درصد و زیر 25 درصد زیاده نمیشه همه یکسان باشن
در رابطه با سهمیه کنکور
شرایط سخت فرزندان جانبازان بالای 25 درصد رو نمیشه با زیر 25 درصد یکسان دید
فرزندان جانباز بالای 25 درصد در حال پرستاری از پدرانشون هستن و فرزندان جانباز زیر 25 درصد میتونن راحت درس بخونن ولی ما بخاطر شدت جراحات جانبازی پدرانمون نمیتونم خوب درس بخونیم لطفا با فکر یه قانونی رو تصویب کنید که حق ما ضایع نشه
به خود جانباز همه امتیازات بدن ولی به فرزندانشون و همسرانشون ن چون خیلی فرق بینمون هست
آفرین افرین به این متن زیبایت،، اگه عدالتی وجود دارد نباید درصد گذاری شود چون اون زمان از جان خودمایع گذاشتند جانبازان عزیرمان
جالب است. زیر 25 درصد که قبلا همگی یکی بودند با این طرح به دو قسم تقسیم می شوند. بالای ده درصد. زیر ده درصد. جانبازان زیر 10 درصد درست است که صورت سانحه ندارند ولی اولا یگان خدمتی تایید کرده که در تاریخ فوق در منطقه بوده اند و آسیب دیده اند. دوما پزشکان حاذق نیروهای مسلح فرد مجروح را در دو مرحله ( کمیسیون بدوی و کمیسیون نهایی) مورد بررسی بالینی و معاینه دقیق قرار می دهند و با طی این مراحل که گاها سال ها طول می کشد فرد به درجه جانبازی 5 درصد می رسد.جا دارد نمایندگان حداقل دیگر بین جانبازان زیر 25 درصد تبعیض و تفاوت قایل نشوند.
انشاالله تسری خواهد شد
ولی ما انتظار فرمایشات بهتر و مناسب تری از نمایندگان مجلس محترم به مناسبت نزدیک شدن به انتخابات داشتیم !!؟؟
اما ، نه ، نه،
حالا که انتخابات نمایندگان مجلس نیست !!؟
درسته ، حالا موقع قول دادن نمایندگان نیست ، تا تاریخی بعد....
کمی هم به فکر سهام در بورس فرزندان شهید باشید موسسه اندوخته شاهد سهام را به گروگان گرفته نه ماه صف فروش سهام فرزندان شهید را آزاد کنید بگذارید آزادانه خرید و فروش کنند۳0سال هیچ مزیتی این سهم نداشته با آین همه زمین واقعا درد مان را به که بگوییم
حالا که با سرعت گرفتن فوت والدین شهدا خیلی از پرونده ها بسته میشه و حقوق بگیران بنیاد کم می شوند بودجه والدین شهدا به خزانه برگشت داده نشود و خرج جانبازان گرفتار بحران زده شود

...

از خرداد واریز بشود .

آی خندیدم .

مگه چین نامه است

...
مدیران فاش نیوز و نمایندگان ایثارگران عزیز
فرزندان شهدا که خون داده های نظام هستن و پدر عزیزشون بالای سرشون نیست که بسیار سخت هست و فرزندان جانباز بالای 25 درصد که که فهمیدن جانباز واقعی چه حالی دارد و چطور با جراحات زمان جنگ کنار اومده و درد میکشه.
البته قصد جسارت ندارم به جانبازان زیر 25 درصد و در متن زیر گفتم خود جانبازان زیر 25 درصد حقشون هست از امتیازات استفاده کنن.
به عنوان یه فرزند جانباز که سختی های زیادی کشیدم برای مراقبت از پدر بیمارستان رفتن دکتر رفتن و....... والبته اینا وظیفه من بوده در قبال پدر عزیزم که برای مملکت و ناموسش جنگید و حالا که قراره تازه 1401 کنکور بدم میخواهید به جانبازان زیر 25 درصد تسری بدید موردی ندارد ولی لطفا حداکثر به خود جانباز تعلق بگیره ن به فرزندان و همسرانشون مطمئن باشید شرایط فرزندان شهدا و فرزندان جانباز بالای 25 فرق بسیاری هست با زیر 25 درصد لطفا کارشناسی شده عمل کنید.
من بخاطر مشکلات پدرم الان تپش قلب دارن استرس دارم دکتر قلب میرم به حدی از استرس رسیدم که شب نفسم وامیسته و بیدار میشم نفس نفس میکنم چون نصف شب زیاد بیدار شدم و درد کشیدن پدرمو دیدم
لطفا امتیازات فقط به خود جانبازان زیر 25 درصد تسری یابد ن فرزندان و همسران و با اولویت بالای 25 درصد ممنون.
هموطن گرامی زیاد حرص نخور 32سال ازجنگ گذشته وهمه امتیازات رابه بالای 25درصد داده اند وخواهند دادشما نگران خودت باش اگه عدالتی باشه باید سهمیه کنکور ودانشگاه رابرای خانواده شهداو خانواده جانبازان 70درصد قرار دهند.
تمام این سال ها حق مارو خوردن تا اون زمانی که بابایه من با 15 درصد جانبازی ماهی 1 تومن میگرفت دوستم باباش با 25 درصد ماهی 6تا7 تومن میگرفت سهمیه کنکورم که این 5 درصدو دادن که انقدر تعداد رزمندگان زیاد بود بعد از 3 بار کنکور دادن و تلف شدن عمرم تونستم یه پرستاری قبول شم با اینکه رفیقم همون سال اول به راحتی تونست پزشکی بیاره باباشم هیچ مشکلی نداشت از من سالم تر بود حالا یکی پیدا شده حق مارو بگیره
پس رزمندگان چی شما که گفتی فراکسیون ایثار و شهادت و رزمندگان تشکیل دادم که به همه خدمت بشه تصویب چنین طرحی فقط باعث شکاف بین جامعع ایثارگری میشه
جانبازان 25 درصد ماده 38 تعلق نمی گیرد 30 درصد تعلق می گیرد مگر 25 تا 49 درصد یکی نبود چقدر اجحاف می کنید
سلام
از حاج اقا نوروزی که تجربه زیادی دارند انتظار بیشتری داریم
تفکیک کردن به زیر10و بالای 10 کار درستی نیست
جانبازان 5درصد هم صورت سانحه دارند با دهها ترکش و مجروحیت های دیده نشده مظلومانه برایشان 5درصد زدندو افزایش ندادند تا حمایت نشوند
این انصاف نیست بازم هم تفکیک شوند
سلام. آقای نوروزی لطفاً اوناییکه تصویب کردین از جمله شهریه۳۰/ و ارتقاء ۲۰/ شیمیایی ها به بالایی۲۵/وغیره... را که تصویب کردین ولی تا باحال اجرا نشده ودر لایی پرونده خاک می خوره خواهشاً پیگیر اجرایی وعملی شدن آنها باشید شما تصویب کنید و بنیاد عمل نکنه فایده ندارد این شد بیخودی وعده دادن ومثل چوپان دروغگو.
سلام
آقای نوروزی بهتر است قبل از تصویب و استرس دادن به فرزندان جانباز بالای 25 درصد و فرزندان شهدا کمی فکر کنید بحث من موضوع سهمیه کنکور و استخدامی هست
بهتر است اول با نمایندگان به خانه یه جانباز قطع عضو و بالای 25 درصد برین و سختی های زندگی این عزیزان ببینید ببینید بعد خودتون میفهمید که نمیشه سهمیه کنکور فرزند شهید و فرزند جانباز بالای 25 درصد با فرزندان جانباز زیر 25 درصد یکی کرد نمیشه چون فرق بسیاری دارن البته اینو بگم من به هیچ عنوان مخالف تسری امتیازات نیستم اما فقط به خود شخص جانباز زیر 25 درصد ن فرزندان و همسران به خود جانبازان زیر 25 درصد همه امکانات رو بدید ولی اینو در نظر داشته باشید که شرایط فرزندان جانبازان با هم فرق داره و اولویت باید با بالای 25 درصد باشه
سلام
تسری امتیازات بسیار خوب هست
تمام تسهیلات بهشون تعلق بگیره
اما در مورد سهمیه کنکور و استخدامی باید مواردی مد نظر کارشناسان و نمایندگان مجلس باشد
شرایط فرزندان جانباز بالای 25 با زیر 25 درصد فرق میکنه و نباید حق فرزندان جانباز بالای 25 درصد و فرزندان شهدا ضایع بشه
حداکثر فقط به خود جانباز تعلق بگیره
اگر منطقی فکر کنید خودتونم قبول میکنید شرایط فرزند جانباز قطع عضو بافرزند جانباز 10 درصد خیلی فرق داره.
امیدوارم با این قانون حق فرزندان شهدا وفرزندان جانباز بالای 25 درصد که شب و روز درد کشیدن پدرشونو دیدن و قراره تازه از سهمیه کنکور و استخدامی استفاده کنن ضایع نشه.
نباید فرزندان جانباز زیر 25 درصد رو با فرزندان جانباز بالای 25 درصد یکی کنید ظلم در حق فرزندان جانبازبالای 25 درصد و فرزندان شهداس
شما لطفا در سند ملی واکسیناسیون، حداقل جانبازان شیمیایی زیر ۲۵ درصد را هم اگر جانباز به حساب نمی اورید دستکم به عنوان بیماران خاص قبول کنید....یعنی یک جانباز شیمیایی را که با اسپری و کپسول اکسیژن نفس می کشد را هم مثل یک بیمار معمولی در اولویت قرار دهید...‌دولت محترم حتی ما را به عنوان یک بیمار معمولی هم که در معرض خطر این ویروس قرار دارد قبول ندارد....بقیه پیشکش.....خدایا کسی صدای ما را می شنود؟
سلام و عرض ادب هم خدمت جناب آقای دکتر نوروزی و دیگر نمایندگان موافق جانبازان و همچنین سلام و عرض ادب خدمت مسوولین و مدیران فاش نیوز که این موضوع را مجدانه پیگیری میکنند که انشاء الله به نتیجه برسد. اجر همه کسانی که این طرح تسری را پیگیرند با الله متعال.

التماس دعاء
از طرف جانبازان زیر ۲۵ درصدیها
سلام
نمايندگان مجلس انقلابي عرضه نداشتند معافيت كارمندان رزمنده شش ماه به بالا از پرداخت ماليات را تصويب كنند. خسته نباشد دلاوران جبهه نديده.
سلام
نمايندگان مجلس انقلابي رزمندگان اصلي هستن و رزمندگان هشت سال جنگ اداشونو درميارن.
لطفا بودجه بازنشستگی پیش از موعد تامین اجتماعی این دست جانبازان هم پیش بینی شود
سلام
جناب آقاي نوروزي واقعا از زحمات شبانه روزي و بي شائبه شما ممنونيم از مرحمت شما الان دو ماه است كه از حقوق كارمندان رزمنده شش ماه به بالا ماليات كسر نميشه(خخخخخخخ).
داداش از شما و مجلس انقلابي آبي براي رزمندگان گرم نميشه. حداقل كمتر دروغ بگين و انتظاري ايجاد نكنيد. چشم رزمندگان به زبان زياده گوي و دروغگوي شماست.
بلاخره ببینیم وتعریف کنیم کی امتیاز جانبازن 25 درصد به جانبازان زیر25 درصدتعلق میگیرد چند سال است که فقط حرف میزنید اما عملی مشاهده نمیشود
...این را بگویم که:
هزار مشاوره به پشزی نیارزد.
اگر کسی موفق بود.
بدان حقوق می گیرد.
اگر حقوق نبود.
هیچ
ختم کلام.
...

...

اگر پدرم نبود .

خدا رحمتش کند .

من هم هیچ بودم .

ختم کلام.
...
سلام استفاده دوباره ازسهمیه چطورشدتونستین حلش کنین چون قبلاخودتون هم مماسهمیه نداشتیم یعنی فرزندان جانبازبالای ۲۵درصدتوکنکورقبل سال۹۱سهمیه نداشتن
اقای امیر ابادی و نمایندگان مجلس
این طرح نسنجیده را اقای مولایی ادمین کانال تلگرامی ارایه داده است و ما ایثاگرآن بالای 25 و شهدا مخالف تصویب این طرح هستیم .
زیرا
اولا در این طرح گفته شده به ازای هر ماه جبهه 5 درصد جانبازی تا سقف 25 درصد تعلق بگیرید
اولا تعریف جانباز چیه ؟؟؟فردی که آسیب جسمی یا روحی مورد تایید پزشک یا مدارک دال بر آن دیده باشد .
دوما در قوانین تصویب شده سال گذشته ،افرادی که در دوران سربازی در جبهه بودن نیز ایثارگر محسوب می شوند
همه در جریان هستید که در گذشته سربازی 24 ماه بوده
اکنون با تصویب این طرح هر فردی که دست کم 5 ماه سربازی بوده باشه ،دارای درصد جانبازی 25 درصد خواهد بود .
به نوعی همه افراد زیر 25 درصد اینگونه می شوند نزدیک به 400 هزار نفر .
و دیگر ما جانبازی زیر 25 نخواهیم داشت
از طرفی با تصویب این طرح ،کمسیون پزشکی دیگر کنار میرود
مگر می شود فردی جانباز 50 یا 70 باشد و قطع عضو باشد
با فردی که نه صدمه جسمی دیده نه روحی و نه پزشکی تایید نموده فقط به واسطه قانون مجلس درصد کیلویی جانبازی دریافت کند و با هم در امتیازات برابر باشن ؟؟؟؟
اگر کمیسیون پزشکی را قبول ندارید پس برای افراد بالای 25 هم همچینین قوانینی بگزارید تا آنها هم به واسطه حضور در جبهه جانباز 70 یا شهید محسوب شوند .

سلام موافقم
نمیشه فرزندان جانباز بالای 25 درصد رو با فرزندان جانباز زیر 25 درصد مقایسه کرد
سختی که فرزندان جانباز بالای25 درصد دارن بیشتره
یادمه امتحان نهایی داشتم بخاطر درد کشیدن پدرم مجبور بودم ببرمش بیمارستان و پیشش بمونم نتونستم برم سر جلسه امتحان بدم انقد استرس داشتم که هر چی خونده بودمم یادم رفت.
نمیشه فرزندان جانباز زیر 25 درصد که پدرانشون مجروحیت زیادی ندارن رو با فرزندان جانباز بالای 25 درصد یکسان دید.
شخص جانباز حقشه از همه امتیازات استفاده کنه منظور ما فرزندان جانباز زیر 25 درصد هست که میتونن درس بخونن و مشکلی ندارن.
رئیس فراکسیون ایثارگران آقای امیر آبادی عزیز
لطفا این طرح را فقط به خود جانباز زیر 25 درصد تعلق بدید و فرزندان جانباز زیر 25 درصد رو درسهمیه کنکور با فرزندان جانباز بالای 25 درصد ادغام نکنید بگذارید ما آرامش داشته باشیم و درس بخونیم انقد استرس وارد نکنید ما فرزندان جانباز بالای 25 درصد به اندازه کافی استرس داریم به اندازه کافی غصه داریم بخاطر مجروحیت شدید پدرانمان.
لطفا در سهمیه کنکور تغییری صورت نگیرد.
بین جانبازان...جدایی و تفرقه نیاندازید.....کاراشتباه قبل..که به دو گروه زیر بیست و پنج و بالای بیست و پنج بود را دوباره تکرارنکنید بین پنج درصد و بالاتر...نداشتن بودجه..دلیلی برای جدایی بین ایثارگران نباید باشد.

...

تفرقه انداز و پادشاهی کن .

...
باسلام خدمت آقای نوروزی و نمایندگان مجلس جانبازان زیر 25/هم قصد ونیتشون باپنجاه درصدی یکی بوده وانهاهم درمیدان نبرد تیروترکش خوردن درضمن مگه درکشورماچندنفرجانبازهست که رسیدگی به جانبازان و خانواده شهدا وازاده هاسخت باشه که نشه عادلانه بهشون رسید تاعشق به ولایت ووطن همیشه دروجودشان زنده بمونه وسختی زندگی و تنگدستی فشاربهشون بیاره
باسلام خدمت خانواده محترم ایثارگران گرامی. واقأ متاسفم برای کسانی که با هرپیشنهادی یاطرحی مخالفت میکنند. حکایت کسی که فقیر بود ازطرف خدا پیام آمد که ای بنده خدا. ما به شما یه گاو میدهیم.وبه همسایه شما که.فقیره یه بز. میدیم اما فردفقیر. گفت اگه قراره به همسایه من هم بدهی من نمیخام. یا به خودم یاهیچ کس. حالا حکایت بعضیها شده. 33سال ازجنگ گذشته وتاحالا هرامتیازی بوده خانواده جانبازان بالای 25درصد بوده وخواهدبود زیادی حرص نخورید. اگه عدالت باشه امتیازات دانشگاهی باید برای خانواده محترم شهدا وخانواده محترم جانبازان60درصدبه بالا به عدالت نزدیکتره.یابرای همه خانواده ایثارگر دوران دفاع مقدس یا. حق.
جانباز عزیز جهت اطلاع
فرزندان جانباز بالای 25 درصد تا 49 درصد از سال 92 با فرزندان جانباز بالای 50 درصد و فرزندان شهدا ادغام شد تا قبل از آن ما هم از باقی مانده ظرفیت استفاده میکردم.
پس نگین 33 ساله فقط جانبازان بالای 25 درصد همه چیزو گرفتن
همین الان سهمیه خودرو نداریم
معافیت طرح پزشکی به فرزندان جانباز 25 تا 49 درصد تعلق نمیگیره فقط بالای 50
پروانه پزشکی به 25 تا 49 تعلق نمیگیره
هدیه معدل تعلق نمیگیره
مدارس ایثارگران بزرگسالان از 25 تا 49 درصد پول میگیرن و رایگان نیس فقط باید بالا ی50 باشی
کمک هزینه تحصیلی برای 25 تا 49 درصد نیس فقط بالای 50و.........
آقای نوروزی نمیدونم چرا هر چند سال یک بار چرا به فرزندان جانبازی بالای 25 درصد استرس وارد میکنید
نمیدونم شما چطوری فرزندان جانبازان رو باهم یکی میبینید بنیاد شهید میداند که سختی زندگی فرزندان جانباز بالای 25 درصد خیلی بیشتر از زیر 25 درصد هست.
گناه منه فرزند جانباز بالای 25 درصد چیه که 1401کنکور دارم چرا فرزندان جانباز بزرگتر از من سال های قبل راحت قبول شدن رفتن دانشگاه حالا نوبت من رسیده باید با فرزندان جانباز زیر 25 درصد در کنکور رقابت کنم آخه این درسته؟
یکم فکر کنید
آقای نوروزی رئیس فراکسیون ایثار شهادت تا آخرم عمرم استرس هایی که شما به ما فرزندان جانباز بالای 25 درصد و فرزندان شهدا دادید رو یادمون می مونه با طرح های غیر کارشناسی شده شما.
سلام
مدیران عزیز فاش نیوز
شما که سختی های فرزندان جانباز بالای 25 درصد رو دیدید
و بهتر حال مارو درک میکنید لطفا شما جلوی تسری امتیازات رو به جانبازان زیر 25 درصد بگیرید
در بحث کنکور و استخدامی ما فرزندان جانباز بالای 25 درصد و فرزندان شهدا رو با فرزندان جانباز زیر 25 درصد مقایسه نکنید
اقای نوروزی تلاش کردیذ فراکسیون ایثار وشهادت ورزمندگان تشکیل دادید با این طرح حق رزمندگان چه شد مگر قرار نیست همه کسانی که در منطقه جنگی بودند از این مزایا استفاده کنند ؟همان طور که مزایا از 25 به 10درصد خواهد رسید چرا به جانبازانبا درصد کمتر نعلق نگیرد مگر این افراد جایی غیر از میدان نبرد بودند یا ان رزمنده ای که اسیب ندید چرا نادیده گرفته می شود در حالی که باید بیشتر توجه شود اقای نوروزی کاره کنید به همه رزمندگان تعلق بگیرد یا حد اقل رتبه بندی شوند مثلا رزمنده ای که 6 ماه جبهه دارد یک مزایا و12ماه مزایای دیگر و24ماه مزایایی بالاتر و... وجانبازان 5درصد یک نوع مزایا و10در صد مزایای دیگری و15،20، الی بالاتر مزایای دیگر بدهید تا فرزندان این افراد افتخار کنند که پدر عزیزشان یک زمانی برای دفاع از میهنش برخواسته ودر منطقه حضور داشته وپدر الگوی او شود متشکرم
طوری معلوم شده....پس باید...شرایط قانونی فرزندان بالای بیست و پنج درصدها....بهتراز جانبازان پنج درصد باشه که خودشان درجبهه ها حضورداشتند.....اصلا یکی جواب بده....این پنج درصد....چه خاصیتی برای جانباز داره.....فقط اسم خالی جانبازی را یدک میکشه..واقعا شرم اوره...بعدازچهل سال....به یک جانبازبا سن بالای 55سال....وبیماریهای فراوان.....پنج درصداعصاب و روان داده اند...باچه ترازویی...وزن کرده اید؟ کاشکی ازهمان امریکا یاد بگیرید...که بعدازحمله شجاعانه سپاه به عین الاسد....همه پرسنل خودشان زیرنظربهترین روانشناسان امریکا قرارگرفتند...که رسیدگی..به انها بدون ذکردرصد.... خدا میداند درچه سطحی باشد...همه کسانی که درعملیاتهای مهم حضورداشته اند..شک نکنید مستحق هستند...وموح انفجار...که با عدد شمرده نمیشود...که سوال میکنند چندبار؟ عملیاتهایی مثل بیت المقدس..یعنی سراسرموج انفجار......وحالا متاسفانه شاهد هستید..بدون پژوهش های علمی...و من دراوردی...میخواهندپنج درصدیهاراجدا بکنند..اگرمشکل بودجه دارید..دلیلی برای تفرقه و جدایی بین جانبازان نیست....التماس تفکر...وباتشکراز فاش نیوز که انتشاربدهد و ازحق قانونی این قشرازحانبازان دفاع بنماید...ودراخر..ظلم و ستم به جانبازان کافیست...و رای به کاندیدایی بدهید...که معنای جنگ و کهنه سرباز..وجانباز..و شهید را درک میکند...که بایدمستقیماازانها درین مورد مهم سوال بشود و پاسخ انها رابشنویم..وولاغیر
بنام خدا ،خدا خیرتون بده جناب نوروزی ،دنبال تصویبذاین طرح باشید که دل خیلی از جانبازان عزیز که تاکنون هیچکونه کمکی چه مالی واستخدام وغیره بهشون نشده ،را شاد میکنید واقعا این همه تبعیض فقط بخاطر ۵درصد اختلاف که اونهم اکثرا خودشون پیگیر نبودن ،بعضی ها زمین را بع اسمان دوختن که حانباز ۲۵درصد بشوند ،واین تبعیض بعد از چهل سال از جنک انشاله برداشته شود ،وجانبازان ده درصد به بالا هم قبل از مرگشون ببیند که تبیعض کمی کمرنک شده خدا اجرتون بده انشاله
با سلام. عدالت هیچ گاه به معنای برابری نیست و این طرح بر مبنای روح عدالت نیست. درسته همگی در یک جبهه بودند ولی هر کس باید به میزان صدمات و جانفاشانی های بیشترش امتیازات بیشتری بگیره همانطور که هر کس بیشتر درس بخونه در امتحان نمره بهتری میگیره با وجود اینکه همگی هم یک امتحان رو دادند.خانواده کسی که جانباز 70 درصد هستش ایا به همون میزان خانواده جانباز 5 درصد رنج کشیده؟ خواهش میکنم تسری این امتیازات به همه جانبازان رو انجام ندید
با سلام. عدالت هیچ گاه به معنای برابری نیست و این طرح بر مبنای روح عدالت نیست. درسته همگی در یک جبهه بودند ولی هر کس باید به میزان صدمات و جانفاشانی های بیشترش امتیازات بیشتری بگیره همانطور که هر کس بیشتر درس بخونه در امتحان نمره بهتری میگیره با وجود اینکه همگی هم یک امتحان رو دادند.خانواده کسی که جانباز 70 درصد هستش ایا به همون میزان خانواده جانباز 5 درصد رنج کشیده؟ خواهش میکنم تسری این امتیازات به همه جانبازان رو انجام ندید
بنده دیر اقدام کردم و 5درصد جانبازی گرفتم .صورت سانحه هم دارم.با این پای آسیب دیده ام نمی توانم درست راه بروم .چه کنم که کمیسیون پزشکی این درصد را داده است ولی خودم می دانم حقم 20 درصد است.اگر می خواهید کاری کنید آنرا درست انجام دهید 10 درصد یعنی چه؟
با سلام من تک فرزند جانباز متوفی بالای ۲۵ درصد هستم ولی هر نهادی که پا گذاشتم خبری از استخدام‌نبود بیخودی بحث نکنید هیچ خبری نیست
انشاالله که زودتراجرا بشه بیشترازاین به خجالت زن وبچه نمانیم داریم
طرح پزشکی رو بدای فرزندان جانباز ۲۵ درصد به بالا رو حذف کنید
چرا یکسان سازی نمیکنید چرا پسرها معافن و دخترا نه این چه قانونی هستش
اقای نوروزی خانواده هایی که پسر دارن از سربازی معافن و خانواده هایی که پسر دارن هیچ قانونی برایشان نیست
تو رو خدا توجه کنید
آقای نوروزی میشه شما اصلا طرح ندید فقط بلدی استرس بدی همین.
به جای این کار نسنجیده.
پس بیا یه کار دیگه کن امتیازات جانبازان 50 درصد به بالا رو به جانبازان 25 تا49 درصد تسری بده؟ نظرت چیه؟
با این طرح شما به شدت جامعه آماری سهمیه 25 درصد میره بالا که سهمیه بی ارزش میشه.
این طرح کارشناسی شده نیست
فاش نیوز هم سکوت کرده خب چطور فرزند جانباز بالای 25 درصد یا فرزند شهید با فرزند جانباز زیر25 درصد یکی بشه؟
شما به هیچ وجه صحبت نکن
خواهان این باش دیوار کشی بین جانبازان بردارند
آقای نوروزی این طرح برا شما سودی داره؟ نمیدونم شما چند درصدی هستی؟
شاید 25 درصد هستی بچه هات استفاده کردن رفتن دانشگاه خیالت راحته که این طرح هارو میدی.
لطفا بس کن دیگه انقد به فرزندان جانباز بالای 25 درصد و فرزندان شهدا استرس وارد نکن
این در یعنی نابود شدن سهمیه تمام
سلام
مدیران فاش نیوز شما که با نماینده های مجلس مثلا آقای نوروزی ودکتر امیرآبادی فراهانی ارتباط دارید لطفا ازشون بپرسید و توضیح بدید نمیشه که همش نگاه کنید و پیام های مارو منتشر کنید
الان فرزندان جانبازان بالای 25 درصد و فرزندان شهدا نگران 1401 هستن که میخان کنکور بدن آیا قراره فرزندان جانباز زیر 25 درصد که مشکل خاصی ندارن بیان تو سهمیه 25 درصد؟
با این طرح دیگه فاتحه سهمیه رو میخونید خب معلومه که اگه این طرح تصویب بشه فرزندان جانباز زیر 25 راحت میخونن قبول میشن و سر ما کلاه میره.
این طرح باید به خود شخص جانباز تعلق بگیره ن فرزندانشون تا جامعه آماری زیاد نشه.
منتظر جواب مدیران فاش نیوز هستیم فقط نظاره گر نباشید.
سلام خسته نباشید خدمت مدیران فاش نیوز
آقای نوروزی کاش رای نیاوردی اصلا به مجلس نمیوندی!
والا دیگه فقط کارت اینه طرح های نسنجیده و بدون کارشناسی رو مطرح کنی همین ول کن دیگه بزار فرزندان جانباز درصد بالا و فرزندان شهدا درسشون بخونن
انقد استرس بهشون وارد میکنی که افسرده میشن.
چطور فرزند جانباز 10 درصد با فرزند جانباز درصد بالا یکی بشه ها؟ فرزند من که ازم مراقب میکنه چطوری با فرزند جانباز 10 درصد رقابت کنه؟ ها بگو
بخدا فرزندان شهید و فرزندان جانباز بالای 25 درصد ازت نمیگذرن بخاطر استرس هایی که وارد کردی بهشون و ناامیدشون کردی.
این طرح فقط باید برای شخص جانباز زیر25 درصد باشد ن فرزندانشون.
آقای نوروزی فرزندان جانباز بالای 25 درصد و فرزندان شهدا فقط همین سهمیه کنکور مونده براشون پس بیخیال این طرح شو چون با این طرح دیگه سهمیه داغون میشه و اصلا ارزششو از دست میده.
فرزند جانباز بالای 25 درصد معلومه بخاطر رسیدگی به پدر نمیتونه قشنگ درس بخونه اما فرزند جانباز زیر25 درصد مشکلی نداره برای درس خوندن.
مخصوصا برای سهمیه کنکور این طرح فقط و فقط برای شخص جانباز زیر 25 درصد باید باشه ن فرزندانشون.
با این طرح نسنجیده زندگی و آینده فرزندان جانباز بالای 25 درصد و فرزندان شهدا رو خراب نکنید.
جانباز 15 درصد
ان شاء الله که زودتر بره برای اجرای شدن طرح. خدا خیرشون بده
نطز من ایناستدخترم تامدرک لسانس روانشناسی بنیاد شهید هیچیکمکی نکرد الان داره فوقالسانس رامیگیرد خواهشمندم دیگرالانر کمک کنند ...متشکرم باقررهبر منالاهه توفیق
سلام کمی هم به فکر جانبازان زیر ۲۵ درصد باشید
با عرض سلام و ادب جناب حاج آقا نوروزی جهت اطلاع خودرو از اینجاست که مسولان دلسوز انقلابی بفکر جامعه ایثارگران هستند چون من خودم را مثال میزنم از ناحیه دوپا معول هستم و ماشین ثبت نام کردم نصف پول را دادم ولی نصف پرداختی ندارم وام پنج ساله بدهد بانک دی جهت خرید خودرو ملی و همچنین به این قشر بدونه نوبت ماشین بدهند نمی خواهیم منکر باشیم چرا جانبازان درصد بالا ماشین چند بار گرفتند بعضی ها ولی حق این ایثارگران هم هستش بعد چهل سال از جنگ تحمیلی یک خودرو شخص داشته باشند به امید روزی که نمایندگان مجلس تصويب بکنند تا جامعه ایثارگران ماشین دار بشوند با تشکر از مسئولان ارشد نظام و کشور و همچنین نمایندگان مجلس محترم و بنیاد شهید و امور ایثارگران
با سلام واقعا نماینده مجلس حاجی آقا نوروزی شما نماینده مردم و نماینده کمیته ایثارگران و جانبازان هستید تحصیلات خودرو فقط برای قشر خاص نباشد ما جانبازان و ایثارگران زیربیست پنج درصد هم ایثار هستم و هم جانباز به جرم اینکه درصد پایین هستم هیچ توهین نکنند بضها از فرزندان جانبازان گوشی پدر جانباز بلند می کنند و می گویندجانبازان درصد پایین حق ندارن به عزیز پدر شما عزیز ما هستند جانبازان و ایثارگران همگی در یک خط جلوی دشمن ایستادگی کردن قسمت این بوده جراعت پدر شما بیشتر ما کمتر از نظر پزشک بنیاد و خدا بله ما درسته درصد پایین هستش اما خدا می داند آن زمان پارتی بازی نکردم و حالا دارند حتا منعیشت جانبازان را به دهک ربط می دهند تا حقوق قط بشود و عزیزان مثل حاج آقا نوروزی دارند پیش می کنند
تشکر ان شالله که مشکل همه ایثارگران چه درصد بالا چه درصد پایین حل مشکلات بشود والسلام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi