شناسه خبر : 82821
چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 , 12:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری ۱۴۰۰ برنامه به‌مناسبت عملیات بیت‌المقدس

مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: به‌مناسبت عملیات بیت المقدس اجرای ۱۴۰۰ برنامه در ۱۴ سر فصل برنامه‌ریزی شده است که پیش‌بینی می‌کنیم این برنامه‌ها تا ۲ هزار برنامه نیز افزایش پیدا کند.

نشست خبری تبیین برنامه‌های سی‌ و‌ نهمین سالگرد عملیات بیت‌المقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر با حضور «علی‌اصغر جعفری» مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دبیر ستاد مرکزی گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

جعفری با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به‌ویژه شهدای عملیات بیت‌المقدس و شهدای مقاومت فلسطین اظهار داشت: برنامه‌های سال گذشته به مناسبت سالگرد دفاع مقدس برابر با ۱۰ سال فعالیت‌ها بود که کار ارزشمندی خلق شد. سال گذشته ۵۰۵ ستاد را در کل کشور برای برنامه‌های مرتبط با چهلمین سالگرد دفاع مقدس در همه شهرها، استان‌ها، سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و نیرو‌های مسلح، ساماندهی کردیم.

وی افزود: امسال با تصویب سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ستاد دائمی برای مناسبت‌های ملی دفاع مقدس تشکیل شد. برای امسال ۳۹ برنامه ملی را به کل کشور ابلاغ کردیم تا در طول سال به مناسبت روز‌های خاص برنامه‌هایی تدارک دیده شود. برای امسال و به مناسبت عملیات بیت المقدس اجرای هزار و ۴۰۰ برنامه در ۱۴ سر فصل در سامانه‌ای که راه اندازی کردیم بارگزاری شده و پیش‌بینی می‌کنیم این برنامه‌ها تا ۲ هزار برنامه افزایش پیدا کند. در کل سال شش هزار و ۵۸۰ برنامه در طول سال داریم که پیش‌بینی می‌کنیم به ۱۰ هزار برنامه برسد. این برنامه‌ها از دوم فروردین آغاز شده و تا ۲۸ اسفند ادامه خواهد یافت.

ادامه دارد...

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi