شناسه خبر : 82919
یکشنبه 02 خرداد 1400 , 11:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سازندگی: رأی رئیسی ۳۰ درصد از بقیه نامزدها بیشتر است

ارگان حزب اشرافی کارگزاران می‌گوید با وجود تبلیغات اندک و کمرنگ آیت‌الله رئیسی، وی پیشتاز رأی مردمی در نظرسنجی‌هاست.
روزنامه سازندگی در گزارشی با عنوان «ضعیف در تبلیغات» نوشت: رئیسی در زمان ثبت‌نام گفت که باید شرایط تغییر کند و بانیان و شرکای وضع موجود نمی‌توانند تغییردهنده اوضاع باشند. با این وجود تا این لحظه رئیسی با ثبت‌نام و تشکیل منسجم ستاد و تبلیغ شعارهایش نشان داده که می‌داند دست برتر را دارد؛ هم سبد رأی اصولگرایان را در اختیار دارد و هم این که نماد مبارزه با ناکارآمدی و فساد نشان داده می‌شود.
رئیسی که در سال 96 با شعار دولت کار و کرامت در عرصه انتخابات حاضر شده بود این بار در بیانیه در زمان انتخابات بر موضوع تحول تمرکز داشت. برخی منابع از همان زمان ثبت‌نام تاکید کردند که رئیسی با شعار «مبارزه با فساد» و «دولت کارآمد» در انتخابات حاضر می‌شود.
مشخصا بیش از این که ابراهیم رئیسی اصراری بر نزدیک شدن به اصولگرایان داشته باشد اصولگرایان اصرار به نزدیک شدن به او دارند.
فارغ از تقسیم‌بندی فردی و جناحی در شرایط فعلی رئیسی در نظرسنجی‌ها صدرنشین است. براساس تازه‌ترین نظرسنجی ایسپا در تاریخ 27 تا 30 اردیبهشت ماه رئیسی با اختلاف سی ‌درصدی از دیگر کاندیداها جلوتر است.
در بررسی آرای منفی کاندیداها نیز جهانگیری 21 درصد، لاریجانی 8 درصد، احمدی‌نژاد 6 درصد و رئیسی 4/7 درصد آرای منفی را به خود اختصاص داده‌اند.
سیدابراهیم رئیسی، در هنگام ثبت‌نام در بیانیه‌ای با نفی «تعارفات سیاسی و زد و بندهای جناحی»، گفت که برای رسیدن به «ایران قوی» به «تحول همه‌جانبه و نظام‌مند» نیاز است. او در این بیانیه سیاهه‌ای از انتقادهای شدید خود به عملکرد دولت را این‌گونه آورده است: «ضعف مدیریت اجرایی، تقلیل توجه به آرمان‌های مبنایی یا انحراف از آن، بخشی‌نگری، گم ‌کردن اولویت‌ها، تن ‌دادن به ساختار فرسوده، جهت‌گیری‌های چندگانه و متعارض، بوروکراسی ناکارآمد و مزاحم، سیاست‌زدگی، چشم دوختن به بیرون و تحقیر توان داخلی.»

اینستاگرام
قای محمود احمدی نژاد ، ریاست جمهوری سابق ، در جدید ترین سخنان خود در خصوص انتخابات ریاست جمهوری 1400 با زیر سئوال بردن موضوعات امنیتی کشور ، که به خصومت سابق شخصی ایشان با آقای علوی وزیر محترم اطلاعات باز میگردد ، به مقامات ارشد نظام و شورای محترم نگهبان ، هشدار داد در صورت رد صلایت خود ، انتخابات را تحریم می کند.
این در حالیست که همگان با دوران هشت سال ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد ، آشنا هستند و همان زمان در یک مناظره انتخاباتی با آقای کروبی ، اعلام می کنند : آقای کروبی شما ، همین سیستمی که انتخاب شده اید را به چالش می کشید !!!
گویا تاریخ ، به عقب بازگشته و اکنون آقای احمدی نژاد ، باید به سئوال خود پاسخ دهد !
آقای احمدی نژاد ، در دوره اول ریاست جمهوری خود ، فقط چند هفته قبل از انتخابات ، کاندید شدند و پس از حمایت کامل جناح اصولگرا ، به ریاست جمهوری رسیدن و پس از آن نیز ، دچار خطاهایی شدند که بسیاری از مقامات ارشد اصولگرا و دلواپسان ، به انتقاد از عملکرد ایشان پرداختند و در اواخر ریاست جمهوری خود ، دیگر پشتوانه ای برای خود نگذاشتند و یکی از بارزترین بی اخلاقی آقای احمدی نژاد ، برخورد و بایکوت ناصر افشاری ، جانباز 70 در صد اعصاب و روان و شیمیائی بود.
حال آقای احمدی نژاد قصد دارد به هر نحوی ، مانند حمایت از معترضان سال 96 و 98 و بی شرمانه تر از آن حمایت از عده ای از (به اصطلاح هنرمندان) قبل از وقوع انقلاب و مدح و ستایش از عده ای از مدیران دوران پهلوی ، نزد مردم مفلوک سرخورده از سیاست ، اقتصاد و کرونائی رای گدائی کنند.
آقای احمدی نژاد ، بنده مخالف شما از روز اول بودم ، هستم و خواهم بود ، اگر شما مقام ریاست جمهوری را دوباره در دست گرفته ، رئیس جمهور هم شوید ، اینجانب تا آخرین نفس خود ، با شما عداوت دارم و بزرگترین دلیل آن ، برخورد شما با ناصر افشاری است . آقای احمدی نژاد ، شب دراز است و قلندر بیدار . والسلام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi