شناسه خبر : 83048
یکشنبه 09 خرداد 1400 , 08:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان «رفیعی» آسمانی شد

«حاجیه خانم قربانی»، مادر شهیدان «نصرالله و غلامرضا رفیعی» از شهدای عزیز شهرستان زنجان، دار فانی را واع گفت و آسمانی شد.
 
مادر شهیدان «رفیعی» آسمانی شد
مرحومه حاجیه خانم «قربانی» مادر شهیدان «نصرالله و غلامرضا رفیعی» از شهدای والامقام شهرستان زنجان دار فانی را واع گفت و آسمانی شد.
مراسم تشییع مادر شهیدان «رفیعی» با حضور مردم متدین زنجان و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بهشت زهرای زنجان برگزار و پیکر پاک این مادر شهید در قطعه والدین شهدای بهشت زهرای زنجان به خاک سپرده شد.
 شهید «غلامرضا رفیعی» در سال 1337 در روستای «پایایی» زنجان دیده به جهان گشود و با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی به مناطق عملیاتی اعزام شد. در 23 مرداد سال 1366 در عملیات نصر 7 و در منطقه بوالفتح عراق بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
شهید «نصرالله رفیعی» نیز با آغاز جنگ تحمیلی به فرمان امام راحل لبیک گفت و به عنوان بسیجی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد. در سوم خردادماه سال 1361 به علت اصابت ترکش در عملیات بیت‌المقدس در خرمشهر به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi