شناسه خبر : 83079
دوشنبه 10 خرداد 1400 , 11:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اوحدی در نشست خبری عنوان کرد:

افزایش۲۰۰درصدی پرداخت تسهیلات مسکن به ایثارگران

۷۰ هزار زمین برای تامین ۷۰ هزار مسکن برای جامعه ایثارگری در سراسر کشور با همکاری وزارت مسکن، راه و شهرسازی و استانداری ها و شهرداری ها درنظر گرفته شده

فاش نیوز - اولین نشست رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اصحاب رسانه در سال جدید برگزار شد و مهندس اوحدی با تشریح برنامه های بنیاد شهید، به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ما، در این نشست خبری که با حضور مدیران ارشد بنیا دشهید در سالن شهید رسول زاده برگزارشد، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارایه گزارش سه ماهه عملکرد بنیاد شهید در حوزه های بهداشت و درمان، پایش و سلامت، فرهنگی و مسکن ایثارگران به تشریح برنامه های بنیاد پرداخت.
مهندس اوحدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و بالاخص شهدای سوم خرداد و عملیات آزادسازی خرمشهر، اصحاب رسانه را به عنوان یک پشتیبان امانتدار و صدیق برای بنیادشهید وامور ایثارگران دانست و گفت: آثار وضعی بسیار خوب و ارزشمند اهالی رسانه در دستیابی بنیاد به اهداف خود کاملا مشهود و قابل لمس و تقدیر است.

وی در ادامه با اشاره به پیروزی سوم خرداد و فتح خرمشهر، این روز را نقطه عطفی در تاریخ 8 ساله دفاع مقدس و یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران برشمرد که هیمنه رژیم بعث و هم پیمانان آن را خرد و یک خودباوری مهم را در جبهه انقلاب و اسلام به وجود آورد.

مهندس اوحدی در ادامه سخنان خود  این پیروزی را مقدمه پیروزی محورمقاومت در فلسطین و غزه دانست  و خاطرنشان کرد: امرور در ادامه دفاع مقدس، دفاع در فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد و شاهد هستیم که برای نخستین بار صهیونیست ها بدون هیچ پیش شرط، و پذیرش تمام شروط مقاومت آتش بس را پذیرفتند که این پیروزی در واقع تحقق بخش عظیمی از آرمان های حضرت امام(ره) و سیدالشهدای محور مقاومت و نقطه عطفی در بر هم زدن توازن نظامی و سیاسی منطقه است که پس از آن کسی دیگر جرات نمی کند از معامله قرن و عادی سازی روابط با اسراییل حرفی به میان آورد.

رییس بنیادشهید و امور ایثارگران دربخش دیگری از صحبت های خود کارنامه سال گذشته بنیادشهید را یک کارنامه قابل قبول برشمرد و سپس به ارایه عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت و گفت: خوشبختانه درسال گذشته با حمایت دولت و سازمان برنامه و بودجه و همچنین ستاد کل نیروهای مسلح بیش از 8 هزارمیلیارد تومان بدهی و معوقات بنیاد به دستگاه های ایثارگری و هم دستگاه های مختلف مرتبط با ایثارگری پرداخت شده است.

مهندس اوحدی ضمن بیان عملکرد بنیادشهید در در سه ماهه گذشته در حوره بهداشت و درمان ادامه داد: افتتاح  52 طرح در حوزه های مختلف اقتصادی و  درمانی زمینه اشتغال برای 30 هزار عزیز جامعه ایثارگر، افزودن 905 تخت بیمارستانی به تخت های بیمارستانی بنیاد که 150 تخت آن مربوط به بخش مراقبت های ویژه ااختصاص دارد و همچنین مجهزشدن بیمارستان خاتم الانبیا(ص) به یک بیمارستان هزارتختخوابی با پیشرفته ترین امکانات  پزشکی و درمانی برای ایثارگران طی یکی دوماه آینده، از دیگر اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش درمان عنوان کرد.

وی در ادامه همین  موضوع افزود : در سال99،  61هزار و پانصد پرونده در کمیسیون پزشکی بنیاد مطرح شده بود که در مقایسه با سال 98با افزایش 10درصدی همراه بوده که پیش بینی می شود برای سال 1400 بررسی پرونده ها به 700 هزار پرونده برسد. ایشان همچنین از تشکیل کمیسیون پزشکی در سوریه، دمشق و جلب با همکاری سپاه قدس خبر داد که رزمندگان ما در جبهه مقاومت مجبور به مراجعه به کشور نباشند.  وی تشکیل پرونده سلامت الکترونیک برای جامعه ایثارگری با همکاری بیمه دی را یکی دیگر از اتفاقات خوب حوزه سلامت بنیاد شهید و امور ایثارگران برشمرد.

معاون رئیس جمهور در خصوص واکسیناسیون‌ جامعه هدف نیز گزارش داد: سال گذشته علی رغم وجود کرونا 100هزار پایش سلامت از خانواده شهدا و جانبازان انجام شد که پزشکان با حضور در منازل خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان به انجام ویزیت آنها پرداختند که این طرح برای سال 1400 صددرصد افزایش پیدا خواهدکرد.
مهندس اوحدی با بیان اینکه  ایجاد پرونده سلامت الکترونیک، 9000 مرکز طرف قرارداد با بیمه دی و تسویه حساب 100درصدی با درمانگاه ها و مراکز طرف قرارداد بیمه دی و همچنین راه اندازی شماره تلفن 1671 نیز برای پاسخگویی 24ساعته به جامعه ایثارگری از دیگر برنامه های در دست اقدام بنیاد می باشد افزود: طرح بیمه دی برای حوادث، بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو و همچنین بیمه منازل به صورت اقساطی و با ارائه تخفیف ویژه که اقساط آن از حقوق جامعه ایثارگری کسر می شود از دیگر اقداماتی است که با استقبال خوب جامعه ایثارگری مواجه شده که این بیمه برای اولین بار با شاخص بهره وری و شاخص میزان خدمات و فروش، جزو صد شرکت برتر کشور شناخته شده است. 

مهندس اوحدی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات درمانی جانبازان بخصوص جانبازان نخاعی کشور گفت: در کشور 1900 جانباز عزیز نخاعی داریم که پیش از این برای هزینه های درمانی خود به بنیاد مراجعه می کردند که با همکاری شرکت متد و ایجاد سامانه 1671تجهیزات پزشکی این عزیزان درسراسر کشور درب منزل آنها تحویل داده خواهدشد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در خصوص واکسیناسیون ایثارگران در مقابل بیماری کرونا گفت: واکسیناسیون جانبازان قطع نخاعی، جانبازان 70 و 50 درصد و نیز والدین شهدا به طورکامل انجام شده و اگر عزیزی از این برنامه جا مانده است می تواند به مراکز درمانی بنیاد اطلاع و واکسن دریافت نماید ضمن اینکه واکسیناسیون جانبازان شیمیایی 25درصد به بالا نیز از هفته جاری آغاز خواهدشد.

معاون رییس جمهور سال 1400 را سال رویکرد تجلیل از جانبازان خواند و گفت: امسال برای نخستین بار مدیریت اجرایی مجموعه توانبخشی "ایثار" به طور صددرصد به جانبازان قطع نخاعی داده شده که اطمینان داریم با همدلی شاهد تحول بسیار خوبی در حوزه حضور جانبازان در بخش های مدیریتی و اجرایی بنیاد باشیم.

رییس بنیادشهید و امور ایثارگران به فعالیت های سه ماهه در حوزه فرهنگی بنیادشهید اشاره کرد و گفت: برگزاری 40 برنامه با 40هزار اجرا به مناسبت بزرگداشت چهلمین هفته دفاع مقدس، حضور بیش از 11هزار نفر از عزیزان جامعه ایثارگری و خانواده‌های شهدا در اردوها و اماکن تفریحی و اقامتی بنیاد  شهید در برنامه فرهنگی بنیاد لحاظ شده است که امیدواریم زمینه برای حضور 40 هزار نفر از این عزیزان در اردوها و اماکن تفریحی وابسته به بنیاد شهید فراهم شود.

وی در همین ارتباط ادامه داد برگزاری کنگره "دیپلماسی ایثار" با حضور چند تن از رایزنان فرهنگی کشورمان و رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد که ظرفیت‌‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در خارج از مرزهای جغرافیایی ما را نشان داد.

اوحدی با بیان اینکه درسال گذشته بنیادشهید با 11 تفاهم نامه با 11 دستگاه مختلف داشته است عنوان کرد: طی هفته جاری و در آینده هم سه تفاهم نامه با سه وزارتخانه دیگر امضا خواهیم کرد که تفاهم نامه با وزارت صمت و حل مشکل خودروی جانبازان، یکی از این تفاهم نامه ها خواهد بود. همچنین برای اولین بار پاداش بازنشستگی ایثارگران را در قانون بودجه لحاظ کرده ایم و از امسال این حق مسلم جامعه ایثارگری به موقع پرداخت خواهدشد.

معاون رییس‌جمهور با اشاره به بحث مسکن جامعه ایثارگری نیز تصریح کرد: 70 هزار زمین برای تامین 70 هزار مسکن برای جامعه ایثارگری در سراسر کشور با همکاری وزارت مسکن، راه و شهرسازی و استانداری ها و شهرداری ها درنظر گرفته شده که در روز شهید 21 هزار قطعه از این زمین ها واگذار شد. همچنین برای ساخت مسکن هم هفته گذشته یک مصوبه در هییت دولت تصویب شد که وام مسکن ایثارگری با حدود 200 درصد افزایش نسبت به سال گذشته ارایه خواهد شد که با شروع ساخت و ساز، شاهد تحولی بزرگ در زمینه مسکن ایثارگران خواهیم بود و امیدواریم عقب ماندگی چندساله را جبران کنیم.  
به گفته مهندس اوحدی امسال تبدیل وضعیت ایثارگران در بند "د" تبصره 20 قانون بودجه سال 1400 نیز لحاظ شده و تا پایان خردادماه آیین نامه آن به تصویب می رسد و دغدغه دیرینه جامعه ایثارگری رفع خواهدشد.

رییس بنیاد شهید همچنین درخصوص استخدام فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد نیز گفت: یکی دیگر از اتفاقات خوب بنیاد در سال گذشته و امسال، استخدام فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد است که با دستور رییس جمهور برای استخدام 16000 فرزند شهید و فرزندان جانبازان 70 درصد، طبق قانون برنامه ششم توسعه، دولت موظف است تا پایان برنامه این عزیزان را استخدام کند اما با دستور رییس‌جمهور امیدواریم قبل از پایان دولت دوازدهم این اتفاق را شاهد باشیم. طبق برنامه 12 تیرماه آزمون استخدامی این عزیزان برگزار می ‌شود و تا پایان دولت به استخدام درخواهند آمد که بخش عظیمی از این اتفاق خوب را مدیون شما اهالی رسانه هستیم.

مهندس اوحدی در پایان با تاکید بر حضور حداکثری جامعه ایثارگری در انتخابات 1400، آن را  آرمان و خواسته شهدا خواند و گفت: توقع ما از کاندیداهای محترم ریاست جمهوری نیز این است که برنامه های خود را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اعلام نمایند.

در پایان این نشست خبری به درخواست خانواده شهدا، از آلبوم عکس "قاب ایثار" که شامل دیدارهای رییس بنیادشهید و امور ایثارگران با خانواده معظم شهدا تهیه شده بود توسط روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران رونمایی شد.

اینستاگرام
جناب اوحدی عزیز حدود ۵ ماه بانک صادرات وام صد میلیون خریدمسکن جمعی ازجانبازان را پرداخت نکرد ماجانبازان واقعا از این بانک به شدت ناراحت هستیم انشاالله پیگیری شود
جناب آقای اوحدی شماازچه صحبت میکنیدازافزایش وام مسکن ۲۰۰ درصدآقای عزیزخونه ۷۰متری شده یک میلیارد ازکدام استخدام پسرم ۱۱سال پیش استخدام رسمی وزارت آموزش پرورش بودندوبعنوان کارشناس حقوقی دراستان گیلان بادرست کردن مدارک کذب فرستادندتخلفات رای اخراج براشون صادرنمودندوزارت خونه بدون مقدمه پسرمو اخراج کردند۹ماه است خونه نشین شده خداوندازمسولین محترم دیوان عدالت راضی باشه که رای وزرات خونه رانقض کردند۱۸روزپیش برامون پیامک اومده رای تخلفات نقض شده وپسردیگرم ۵سال است مدرک لیسانس حسابداری داره هنوز بیکارندبه بنیاد گیلان مراجعه مینمایم انگارنه انگارولی افرادی راوارد بنیادشهیدگیلان کردندنه فرزند جانبازهستندونه فرزند شهید،خانمی رادربنیاداستخدام کردندوبعدازیک سال شوهرشونوآوردندوبعدخواهراون خانم راآوردندکدام یکیشون ازخانواده ایثارگران هستنددریک سال اندی سه نفرراواردببیاد شهیدکردنداین شایدیک نمونه است اما بچه های جانبازان باتحصلات عالیه بیکارند،ازخودروجانبازصحبت میکنیدپسچرا زمانی که خودرو ارزان بوداقدامی صورت نگرفت حال که یک خودروپراید۱۰میلیونی شده ۱۴۰میلیون سال سمند۱۶میلیونی شده ۲۵۰ میلیون دنا۴۰ میلیونی شده ۵۰۰میلیون که همون سمندبا یک کم تغییرشده ۵۰۰میلیون درصورتی با۵۰۰میلیون تومن میتوانستیم یک دستگاه بنزآخرین سیستم بخریم شاید هم کمتراز۵۰۰میلیون از چه داری صحبت میکنید خوبه بعداز۸ سال تازه بیادجانبازان افتادیدمتمعن باشیدحنای شماوریس جمهورشمابرای ما رنگ نداره شماحداقلش بایدبا این تورمی ایجادنمودیدیک میلیاردوام مسکن بپردازیدتایک وام مسکن به جانباز بپردازیدتا جانبازان فاقدمسکن بتوانندیک مسکن مناسب برای خودشان خریدکنندوآنهم در شهرهای کوچک نه دررشت یاکلان شهرهای دیگر برای اینکه هم جانبازپیرشدند وهم همسرانشان دیگرجابجای برای جانباز مشکل است آقای اوحدی عزیزامیدواریم اون پولهای چپاول شده وووالی آخررا پس بگیریدبدهیدبه این بچه های جنگ تااینهابتوانند صاحب خونه شوندصاحب خودروشونددزدهاراکه آوردندبه ادارات آنهابرکنارکنندتا بچه ها مون بتوانندبرن سرکاروالا وعده سر خرمن ندهیدلطفا،همه ماجانبازان میدونیم جریان ازچه قراره درددلهازیاداست حکایت همچنان باقیست،بگذاریدفعلا بمونه ببینیم نتیجه کارخواهدشد،انشاالله کاردارم بااینهاآقایون که چندین سال است دارن بانام ماها ایران راچپاول میکنندما فعلامنتظردستورحضرت امام خامنه ی هستیم که شب حمله فرارسد،وسلام
آقای اوحدی عزیز بجای شعار دادن مرد عمل باش چرا سهم‌های بنیاد شهید را در بورس نابود کردید مگه قرار نبود تجدید ارزیابی کنید مگه قرار نبود واقعا خصوصی سازی باشند چرا عمل نمیکند واقعا اخرای خدمات یک خدمت ماندگار برای ایثارگران بکنید من از طرف جمعی از فرزندان شهید وله عنوان عضو کوچکی از فرزندان شهید پیام گذاشتم
سلام ۲۰۰ درصد افزایش فقط دروغه چون پارسال۱۶۵ بوده!!!
دست از این تن خسته ما برداید بخدا دیگر رمقی بر ما نیست چشم ما به در باع شهادت باز است از طرف جان ازرده زیر 25 درصد
سلام،زمانی درکلان شهرمشهدبه جانبازان بالای ۲۵درصد ۲۵۰مترزمین تقریباًرایگان داده میشدباتسهیلات خوب،حالابعدازچندسال عقب ماندگی(به اعتراف خودشما)منت میگذاریدکه وام با۲۰۰درصدمصوب کردیم درصورتی که قیمت ملک واملاک باکم وزیادش دراین چندسال اخیردراین کلان شهر مشهد۶۰۰درصدشده،وهمچنین میگوئیدبرای اولین بارامسال قراراست پاداش بازنشستگی پرداخت شودچه فائده ای دارداین مبلغ پاداش بااین غول تورم،چرابموقع پرداخت نشد؟چراهمیشه آخر سفره که چیزی نمانده بیاد ایثارگران میافتید؟واین رابدانندمسئولین بیفکر،ایثارگران مناعت طبعشان مانع میشد سروصداکنند.واین عدم اقدام جدی ایثارگران باعث شدکه همان مسئولان بیفکرسوءاستفاده کنند.وبازهم این خالقان انقلاب(ایثارگران)حافظان انقلاب هستند.وآقای اوحدی شما که جزء ایثارگران هستید بهتردرک میکنید دردهای ایثارگران را.دیگه توقعی ازشمانیست اقدامات دیرهنگام مسئولان بیفکرراباآب ولعاب تبیین کنید.
سلام،چرادراعلان خبرویامصاحبه ویاگزارشی که داریدتاریخش رابیان نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام از این همه خدمات انجام نشده مرتب اطلاع رسانی کنید جناب رئیس بنیاد اما در عمل هیچ اندر هیچ این چند سال عمر باقی مانده ما هم میگذرد شما مرتب خدمات نداشته را به رخ مابکشید وبه سمع مردم برسانید و تتمه آبروی ما نزد ملت شریف را به باد فنا بدهید آن نیز بگذرد خدای ما هم بزرگ است ....
سلام،مطلب مختصرم راگذاشتیدسپاس/مطلب مطولم راهم بگذاریدلطفاً.
سلام و عرض ادب و احترام به محضر جناب اوحدی ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران، جناب اوحدی ازچه عملکرد خود دفاع کرده به قول معروف هیچ کس نمیگه ماست من ترشس بله جناب اوحدی درطول نزدیک به 8سال ریاست جمهوری جناب پرزیدنت فریدون، 8سال عمرمان به بطالت گذشت از بنیاد شهید و امور ایثارگرانی بگیم که به گفته جانبازان جامعه هدف براحتی نمی توانند واردبنیاد شهید و امور ایثارگران که در واقع خانه جانبازان میباشد، جناب اوحدی، رئیس قوه مجریه واعضای هيئت دولتش که جنابعالی هم که خودراخادم جانبازان دانسته جامعه هدف نمیتوانند شما رو ببینند درخواست حق و حقوق حقه قانونی امان را داریم که بایستی گفت پرزیدنت تان که خودراحقوقدان نامیده وقانونمدارخوانده اتفاقا به تنها چیزی که عمل نمیکنند قانون هست، 8سال تلخ وتاریک وسخت برماجانبازان که بدروغ جانبازان را ولینعمتان خود خوانده این شعارتان فقط برای اینکه از جانبازان نردبانی درست کرده، ماجانبازان که مظلوترین قشر جامعه هدف هستیم اینرابدانیدوآگاه باشید که تاوان سختی درانتظارتان میباشد چراکه درب همیشه روی یک پاشنه نمیچرخد ومطمئن باشید که جزای اعمالتان درسرای باقی که میدانیدو می دانیم نه به خدا ایمانی داشته ونه اعتقادی به روزرستاخیز البته جانبازان با قلبی مطمئن هم به خدا ایمان داشته هم به روز رستاخيز ولی بدانید درهمین دنیای فانی هم منتظر تاوان سختتان باشیدو بدانید درصفحات تاریخ به بد نامی ازتان یادخواهدشدوآیندگان بانگاهی برتاریخ خداهندفهمیدکه جامعه هدف خصوصا مظلوترین قشرجانبازان ازدست شما بی وجدانها چه‌ها که نکشیده اندوٱیندگان هرروز وشب لعن ونفرینتان خواهند کرد، دل براین دنیا مبندید همچون که شاه عباس رفت جامه زرین گذاشت و باتن کرباس رفت وبدانیدعاقبت خاک گل کوزه گران خواهیم وخواهیدشد، ماجانبازان آنچه شرط بلاق بود باتو گفتیم توخواه پندگیر وخواه ملال، جمعی از جانبازان
سلام و عرض ارادت به محضر جناب آقای مهندس اوحدی ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران، احتراماً باستحضار می رسانیم وام خرید مسکن درسال96اگر200درصداضافه شده بود شایداماحال که خونه ها سربفلک کشیده انددکسی هم جلودارش نیست بااین وام بنیاد شاید بتوان پول پیش خونه را داد، خونه دارشدن افراد متوسط رو به پائین فقط مگر در خواب ببینند خونه دارند والبته همه اش هم مقصر اصلی جناب پرزیدنت روحانی میباشد هرموقع اومد در سیما درموردی سخنی گفت ازهمان لحظه گرانی خودش را نشان داده ماجانبازان که نه نیتوانیم شماراملاقات کنیم البته دوستتون داریم که ملاقاتتون کنیم ولی پرزیدنت فریدون اگرم بخواد مادوست نداریم رئیس قوه مجریه راکه فقط به مردم دروغ گفته ببینیم البته اونم نامه فدایت شوم برامون ارسال نکرده، جانبازان واقعی قشری مظلوم ودردورنج کشیده
سلام ، سیستم بنیاد طوری برنامه ریزی شده که تسهیلات قانونی فقط برای جانبازان بالای 50 درصد تعلق بگیرد در حالیکه بسیاری از جانبازان 25 تا 50 درصد معمولا بعلت نقص در مدارک یا عدم تطبیق مدارک با قانون یا سهل انگاری مسولان علیرغم وجود چند مجروحیت تایید شده قانونی مشمول تعیین درصد نشده و زیر 50 درصد ماندند برای مثال اینجانب در کمیسیون پزشکی طبق اظهار دبیر محترم کمیسیون دو مجروحیت که بطور قطعی تایید شده و در کمیسیون ارتش تعیین درصد شده و در کمیسیون ماده 3 بنیاد نیز تایید شده در سامانه کمیسیون پزشکی ثبت نشده بود لذا از چهار مجروحیت تایید شده فقط دو مجروحیت تعیین درصد شده و دو مجروحیت منوط به ثبت در سامانه کمیسیون پزشکی گردیده است متاسفانه بنیاد شهرستان میگوید دسترسی به سامانه کمیسیون پزشکی در اختیار تهران است و تهران میگوید پرونده حاوی اسناد و مدارک تایید مجروحیت در شهرستان است خلاصه طبق معمول پاسکاری میکنند در صورتی که ایجاد هماهنگی بین تهران و شهرستان یکی از وظایف مدیران بنیاد است علیهذا صبر میکنیم تا دولت انقلابی تشکیل شود و مسولان دلسوز زمام امور را بدست بگیرند و مردم را از نا امیدی و استیصالی که طی هشت سال گذشته بر کشور حاکم شده نجات بدهند.
افزایش100درصدی
باسلام .خدمت همه زحمت کشان راستین .وپیرو خط ومکتب امام ره.
جناب مهندس اوحدی .ممنون از زحمات شما.
من ده سال دارم تو هر ارگانی فریاد میزنم یکی بداد من ایرانی که طبق قانون حق یک زندگی معمولی را داارم.کو گوش شنوا دهه سال کانون گررم زندگیم از هم پاشیده شده.بخاطر بی سر پناهیی وبیکاری.من که امیدفرداراندارم.وعده راستین شما درست.عمر مابه ساخت وساز سر پناهم نمیرسد.اگر نوبت اول هم باشیم.من وامثال من باا ارزوهایمان وشرمساری نزد خانواده را باا خود به گور خواهیم برد.بااین وضع اقتصادی.دوریال حقوق دادن. ..نه جوابگو یک نفر تا حقوق بعددی است.فقط اسم بد نامیش یدک میکشیم.مرغ کیلوی ۴۵۰۰ تومان. شده ۳۰۰۰۰ هزارتومان.وبرنج هندی که جلوی پرنده میریزید.نمیخورد.کیلوی ۲۸۰۰۰ تومان نان ۵۰ ریالی شده ۳۰۰۰ تومان جمعش کنیدسه تا چهار لغمه میشود.به مسولین گوش زد کنید جلوی تورم را بگیرند.که شاید زحمات شما ودیگر عززیزان. زودتر به بار بنشیند .اگر دولت وام پانصد میلیونی هم بدهد.زمین هم مجانی بدهند .با این وضع مصالح.پنج سالی زمان میبرد تا ساخته شود.تشریفف بیاورید کرج مسکن مهر چند سال است ساخته وخالی هست.ودارد از بین میرود.کیانمهر کرج ۱۶ هزار واححد ساخته شده وفکر نمی کنم پنج یا شش هزار واحد ان ساکن شده باشند.بیاید ببینید.وهماهنگ با شید نه وقت ونه هزینه زیادی دارد وام را در اختیار سازنده ووالی ساخت گذاشته وبه ایثارگر اان بدهید وقسط از حقوق کم کنید به سرف هر دو طرف بدون فوت وقت وگران وتوررم هم نمیخورد.واز. بین هم نمیرود این سرمایه ملی .ودعای خیر مصرف کننده بدرقه شما خواهد بود این بهترین پیشنهاد این حقیر میباشد.اما به غیر از این مثال تا گوساله گاو شود دل صاحبش اب شود است حقق یارو ویاورتان.لقمه را دور سرما نچرخانید .سیلی نقد بهتر از نسیه است.یا حق.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi